Coronavirus

Als je de VVD uit wordt gezet vanwege integriteitsschendingen dan heb je het wel heel bont gemaakt.
Dat ook, maar onzin roepen die de vaccinatiebereidheid naar beneden kan brengen is sowieso niet handig. Dit soort eikels dragen er aan bij dat verruimingen later komen.
 
50% wappie / 50% hondenfluitje voor nazi's
De Jonge gaat lekker los. Zichtbaar geirriteerd. Niet de eerste trouwens. In een eerder debat (toen Mr. T. nog de debatten deed) had T. de stukken niet gelezen. Toen reageerde De Jonge net zo.. Van Haga gisteren ook, stelt 30x dezelfde vraag, op een gegeven moment is het wel klaar..
 
Ik vind t best opmerkelijk dat ik steeds vaker lees dat er (o.a. in Duitsland) mensen liever geen vaccin van AstraZenica (traditioneel vector vaccin) willen maar veel liever zo'n duurdere nieuwe Pfizer of ModeRNA (mRNA-vaccins). Hopelijk kom ik zo ietsjes sneller aan de beurt, zou eigenlijk gezien t beproefde recept, de beschikbare werkzaamheid data, en de veel lagere kostten en winstmarge mijn voorkeursvac in zijn. Hoe denken jullie daarover?
 
Ik vind t best opmerkelijk dat ik steeds vaker lees dat er (o.a. in Duitsland) mensen liever geen vaccin van AstraZenica (traditioneel vector vaccin) willen maar veel liever zo'n duurdere nieuwe Pfizer of ModeRNA (mRNA-vaccins). Hopelijk kom ik zo ietsjes sneller aan de beurt, zou eigenlijk gezien t beproefde recept, de beschikbare werkzaamheid data, en de veel lagere kostten en winstmarge mijn voorkeursvac in zijn. Hoe denken jullie daarover?

Zonder bijdehand te willen zijn, 100% geen mening over. Ik zie wel welke ze uiteindelijk in mijn arm zetten.
 
Het is voor mij 20 jaar geleden dat ik voor het laatst gestemd heb. Voor degenen die roepen dat je dan ook geen recht van spreken hebt. Ik ben niet degene die die eikels kiest, dat zijn degenen die wel stemmen.
Het blijft altijd kiezen tussen allemaal slechte opties waarbij uiteindelijk niemand doet wat ie belooft, de kiezer keihard naait en zelf, ongeacht welke flater of mispeer er gemaakt wordt, lekker op het pluche blijft zitten. Het zijn bijna allemaal engerds
 
Ik vind t best opmerkelijk dat ik steeds vaker lees dat er (o.a. in Duitsland) mensen liever geen vaccin van AstraZenica (traditioneel vector vaccin) willen maar veel liever zo'n duurdere nieuwe Pfizer of ModeRNA (mRNA-vaccins). Hopelijk kom ik zo ietsjes sneller aan de beurt, zou eigenlijk gezien t beproefde recept, de beschikbare werkzaamheid data, en de veel lagere kostten en winstmarge mijn voorkeursvac in zijn. Hoe denken jullie daarover?
Hmm, heb hier verschillende geluiden gehoord, pro oude methode want die is beproefd danwel anti oude methode want daar is (heel lang geleden) gebruik gemaakt van foetusweefsel. Iets waarvan de paus dan weer heeft gezegd dat Katholieken zich daar niet bezwaard over hoeven te voelen en zonder bezwaar t vaccin kunnen nemen.

Na alles wat ik gelezen heb maakt t mij niet uit, zie wel wanneer ik wat krijg.
 
Ik vind t best opmerkelijk dat ik steeds vaker lees dat er (o.a. in Duitsland) mensen liever geen vaccin van AstraZenica (traditioneel vector vaccin) willen maar veel liever zo'n duurdere nieuwe Pfizer of ModeRNA (mRNA-vaccins). Hopelijk kom ik zo ietsjes sneller aan de beurt, zou eigenlijk gezien t beproefde recept, de beschikbare werkzaamheid data, en de veel lagere kostten en winstmarge mijn voorkeursvac in zijn. Hoe denken jullie daarover?
Politiek heeft daar ook veel aan bijgedragen. Het gezeur met het VK over de vaccins en de Ierse grens, jaloezie van de EU op de voortvarendheid in het VK, Brexit mag geen sucessen hebben, heeft een hoop politici ertoe verleid om populistische paraat over het Britse AstraZeneca vaccin de wereld in te slingeren. Ziehier het resultaat.
 
Het blijft altijd kiezen tussen allemaal slechte opties waarbij uiteindelijk niemand doet wat ie belooft, de kiezer keihard naait en zelf, ongeacht welke flater of mispeer er gemaakt wordt, lekker op het pluche blijft zitten. Het zijn bijna allemaal engerds
En 20 jaar geleden heb ik er voor gekozen dat ik niet meer mee doe aan deze farce. Scheelt een hoop ergernissen. The straw that broke the came's back was destijds de leugens en schijnvoorstellingen voor de campagne om de nieuwe Europese grondwet goed te keuren in een referendum. Volgens de voorstanders zouden we bij een tegenstem per direct terug belanden in de gaarkeukens van de jaren 30 en in een derde wereldoorlog. Dat was hun campagne. Er werd tot 2x keer toe tegen gestemd dus de nieuwe grondwet werd keer op keer opnieuw in stemming gebracht met miniscule aanpassingen (iets over nationale vlaggen) totdat er uiteindelijk wel voorgestemd werd. That was that.
 
Al die kroegjes die nu praten dat ze 2 maart open gaan ahhh... ik hoop dat zij + de bezoekers beide elk uur bekeurd worden. Dit is allemaal kut voor iedereen, maar regels zijn regels en het mag niet. Als ik om half 5 naar me werk rij dan moet ik ook langs 3 stoplichten, die vaak op rood staan, zie je mij ook niet door rood rijden en roepen er is toch niemand op de weg ( wat ook zo is ) :FP:

Velen roepen dat ze open gaan maar als het er op aankomt ga je zien dat ze na paar nachtjes slapen hun gezonde verstand toch vinden.
 
7 daags gemiddelde gaat sterk omhoog. Invloed van de scholen, de sneeuw en het schaatsen? Al met al niet echt handig dat t nu alweer op 4.5k ligt terwijl er versoepelingen in t verschiet zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan