Coronavirus

Je hebt je weer eens niet verdiept in de materie..
Op zulke events komen mensen van ver juist, in Eindhoven laatst zaten de treinen vol met gasten uit Zaandam, Utrecht enz, niet bepaald om de hoek. Zal hier dus vast ook zo zijn
:mad:
Wat Quagmire zegt. Het zijn de boeren en buitenlui die altijd zo nodig onze evenementen moeten verstoren.
 
Je hebt je weer eens niet verdiept in de materie..
Op zulke events komen mensen van ver juist, in Eindhoven laatst zaten de treinen vol met gasten uit Zaandam, Utrecht enz, niet bepaald om de hoek. Zal hier dus vast ook zo zijn
Ach, ik dacht laat ik een lekkere botte generaliserende opmerking plaatsen, zou jou toch juist moeten aanspreken :maniac:
 
T was niet voor niets dat ik toen ik nog in Amsterdam woonde mij op bv Konningedag niet in de stad begaf.

Wonen in Adam is de grootste straf ever, ondanks dat ik Adam een van de leukste steden ter wereld vind ( voor een paar uur of half dagje vermaak ), maar wonen of evenementen bijwonen is een straf
 
Wonen in Adam is de grootste straf ever, ondanks dat ik Adam een van de leukste steden ter wereld vind ( voor een paar uur of half dagje vermaak ), maar wonen of evenementen bijwonen is een straf
Weet je wat ik zo aantrekkelijk aan Amsterdam vindt?
.............. :unsure: Het Concertgebouw heeft akoestisch een goede zaal ........:unsure: ...........o, ja, die 4 torens in Osdorp....
 
Weet je wat ik zo aantrekkelijk aan Amsterdam vindt?
.............. :unsure: Het Concertgebouw heeft akoestisch een goede zaal ........:unsure: ...........o, ja, die 4 torens in Osdorp....

Het enige goede aan Amsterdam is de jaarlijkse grachtenrace met het roeien, verder een vind ik het er vreselijk. Geef mij maar Rotterdam en Utrecht, veel leuker.
 
Het enige goede aan Amsterdam is de jaarlijkse grachtenrace met het roeien, verder een vind ik het er vreselijk. Geef mij maar Rotterdam en Utrecht, veel leuker.
Rotterdam met z'n gezellige cafeetjes?

Ik heb niks met Amsterdam, maar in Rotterdam is werkelijk helemáál geen gezelligheid te vinden.
 
Ach. Deze gasten in het Vondelpark missen sociale intelligentie. Of ze nu uit Amsterdam, Rotterdam of pak ‘m beet Persingen komen.
Als je ziet wat voor teringbende ze achtergelaten hebben weet ik niet waar ik bozer om moet zijn.


EvBMnSBXMAEhohU


een grote pleurisbende :mad: :mad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan