Coronavirus

Och en dan nog de zielige supermarkthouder uit Twente, na meerdere waarschuwingen is de tent dichtgegooid, 4 maanden de tijd gehad om zaken op orde te stellen. Zijn zat kleine ondernemers die het moeilijk hebben maar wél de regels volgen.


Meneer flikkerde gister zelf een huilbericht op de socials dat ie zonder enige vorm van waarschuwing de tent moest sluiten, klopt dus weer geen hol van, meneer wil zichzelf in de slachtofferrol plaatsen.
 
Ook al zou ik koorts hebben, ik sla testen even over:

117787963_10219814321360832_1052700608183112694_n.jpg
 
Voor t eerst sinds een maand ligt het aantal nieuwe besmettingen lager dan een week eerder. Afwachten af het een tijdelijke afwijking is of dat de cijfers weer echt gaan dalen. Hoop het tweede, verwacht het eerste.
 
Hmmm, kijk de persco en mijn broertje gaat 10/10 trouwen (met n zeer select aantal gasten van 20 incl kinderen). Wordt een rare dag met feliciteren op afstand (als ik dan überhaubt nog van mijn werkgever naar NL mag..)
 
Hmmm, kijk de persco en mijn broertje gaat 10/10 trouwen (met n zeer select aantal gasten van 20 incl kinderen). Wordt een rare dag met feliciteren op afstand (als ik dan überhaubt nog van mijn werkgever naar NL mag..)

:unsure: Hij zal toch maar met 1 persoon trouwen. :maniac: Bigamie is verboden in Nederland en daar kan hij 4 jaar gevangenisstraf voor krijgen. :cautious: ;) Laat staan met kinderen. :eek::maniac: ;)
 
18.4% van de gevallen komt dus dankzij vakanties. Maar wel moeilijk blijven doen over zo'n verplichte test. Die Duitsers hebben er schijt aan. Kom jij uit een risico gebied, dan moet je testen. Krijg je mooi via een app de uitslag. Top systeem lijkt me
 
6 mensen geldt voor thuis. Bij zalen e.d. is niks gewijzigd. Dacht ik.

Er is wel iets gewijzigd bij zalen e.d. Je moet op een vaste plaats blijven zitten. Je kan dus niet steeds van tafel wisselen. Als je net aan de verkeerde tafel zit heb je dus pech.
 
Er is wel iets gewijzigd bij zalen e.d. Je moet op een vaste plaats blijven zitten. Je kan dus niet steeds van tafel wisselen. Als je net aan de verkeerde tafel zit heb je dus pech.

Als je je gezinsleden niet mag heb je inderdaad een probleem. T lullige zou zijn als ik alleen kom (als mijn vriendin geen vrij zou kunnen krijgen), dan zit ik alleen aan n tafeltje als ik de regels in Nederland juist intepreteer ;)
 
Een rare gedachte spookte door mijn hoofd (zeker nu net na de hittegolf).. Wat nou als we nu een hele strenge winter krijgen en qua ijsdiktes er weer een elfstedentocht zou kunnen worden gereden.. :unsure:
 
Die kun je ook rijden zonder publiek! En wie weet beschermt zo'n mondkapje ook wel tegen de ijzige wind.
 
Ha, een elfstedentocht zonder publiek? Dan roept Friesland de onafhankelijkheid uit als n tweede Catalonië. ;)
 
Een rare gedachte spookte door mijn hoofd (zeker nu net na de hittegolf).. Wat nou als we nu een hele strenge winter krijgen en qua ijsdiktes er weer een elfstedentocht zou kunnen worden gereden.. :unsure:
Dat zien we dan wel weer.
 
Ex-coronapatiënt Koeman negeert advies ministerie en gaat niet in quarantaine

link

Ronald Koeman heeft de Nederlandse coronarichtlijnen na zijn meest recente bezoek aan Barcelona niet opgevolgd. De vertrekkend bondscoach vloog zondag vanuit Barcelona, waar code oranje geldt, naar Nederland. Maar in plaats van het dringende overheidsadvies te volgen - thuis in vrijwillige quarantaine gaan - onderhandelde Koeman gisteren in Zeist met de KNVB over zijn afscheid bij Oranje. Daarna vloog de coach, die eerder dit jaar al met corona besmet is geweest, per privéjet weer naar Barcelona.

Tsja ... :confused:

:unsure: Als hij ex-coronapatiënt is kan hij toch niemand meer besmetten. :rolleyes:
Dan heeft quarantaine toch geen zin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan