Of Nostradamus, met z'n strakke groene broek?Is het alwéér zover? Weet JFK ervan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Of Nostradamus, met z'n strakke groene broek?Is het alwéér zover? Weet JFK ervan?
Die stond 'm goed.Of Nostradamus, met z'n strakke groene broek?
Het vliegveld? Nee dat denk ik niet. Maar snap dat jij je dit afvraagt aangezien t volk wat zulks post ze wel echt ziet vliegen.Is het alwéér zover? Weet JFK ervan?
Ik had het hierover. Had je die pipo's meegekregen?Het vliegveld? Nee dat denk ik niet. Maar snap dat jij je dit afvraagt aangezien t volk wat zulks post ze wel echt ziet vliegen.
Ik vermoedde al zoiets, maar in deze tijden durf ik nergens van uit te gaan.Ja, dacht al dat je daar op doelde maar had ff zin in een twist
HerkenbaarWorden we voorzichtig blij gestemd? Ik wel.
Voorzichtig positief.Worden we voorzichtig blij gestemd? Ik wel.
Het zou enorm grappig zijn als de wappies blijven demonstreren terwijl wij lekker een biertje drinken op een terras... staan ze nog meer voor joker...En we gaan richting normaal, groepsinmuniteit.. wappies die nog leven kunnen straks weer alles doen en lijkt het alsof er niks gebeurt is/was
Een deel van die groep zal vast een "reden" vinden, want je eigen ongelijk toegeven kan lastig zijn.Het zou enorm grappig zijn als de wappies blijven demonstreren terwijl wij lekker een biertje drinken op een terras... staan ze nog meer voor joker...
Ze hebben toch gelijk? Het stelde niets voor!Een deel van die groep zal vast een "reden" vinden, want je eigen ongelijk toegeven kan lastig zijn.
Meer het idee dat er een sinister plan achter zit enzo, dat het kabinet een babybloeddrinkende inner-circle is. dat het MKB kapot moet etc. etc. En niet te vergeten dat we dood gaan door het vaccin binnenZe hebben toch gelijk? Het stelde niets voor!
Nou, ik durf wel te stellen dat over een jaar of 85 alle gevaccineerden nagenoeg overleden zijn!Meer het idee dat er een sinister plan achter zit enzo, dat het kabinet een babybloeddrinkende inner-circle is. dat het MKB kapot moet etc. etc. En niet te vergeten dat we dood gaan door het vaccin binnen1 maand1 jaar5 jaar.
Zoiets. Maar hoe dan ook zullen er weinig wappies zijn die nu dan zullen zeggen dat ze fout zaten.Meer het idee dat er een sinister plan achter zit enzo, dat het kabinet een babybloeddrinkende inner-circle is. dat het MKB kapot moet etc. etc. En niet te vergeten dat we dood gaan door het vaccin binnen1 maand1 jaar5 jaar.
Wat stelde niets voor? De paniek onder de wappies?Ze hebben toch gelijk? Het stelde niets voor!