Binnenlandse Politiek

Uitkomst is dat de verschillen tussen BBB en GL te groot zijn. Vooralsnog geen coalitie in Utrecht dus. Je zal maar op een project zitten waar in het midden een beslissing van de provinciale politiek noodzakelijk is :(
Ondertussen regeert de oude coalitie toch gewoon door?
 
Ondertussen regeert de oude coalitie toch gewoon door?
Ja, maar dat neigt meer naar passen op de winkel. Uitspraken in een hoofdpijndossier ligt niet voor de hand, en in het kader van de gevoeligheid van het dossier zou ik zelf al adviseren om de nieuwe coalitie af te wachten.
 
Ja, maar dat neigt meer naar passen op de winkel. Uitspraken in een hoofdpijndossier ligt niet voor de hand, en in het kader van de gevoeligheid van het dossier zou ik zelf al adviseren om de nieuwe coalitie af te wachten.
Nee, voor een hoofdpijndossier inderdaad niet.
 
Nee, je moet je nooit verlagen tot het nivieau van de ander. Daarmee laat je zien dat je zelf domlinks bent. Schelden, slaan, mensen omlaag duwen zijn allemaal hele nare zaken maar je moet jezelf niet verlagen totdat niveau.
Eens. Ook zo’n reactie van Sander - wie ik over het algemeen best graag hoor praten - is (hoewel begrijpelijk) niet de manier. Niet framen, maar aanpakken. Gewoon aanklagen. Dit is racisme. Weg ermee. Hoort niet in onze samenleving, laat staan in de Kamer.
 
Als Gideon mag schelden en polariseren, dan mag jij het ook. ;)
Maarreh, zwak optreden van Vera. Wat mij betreft had ze hem door de politie op laten halen. Dit is gewoon onvervalst racisme en dus strafbaar.
In de kamer geldt dat politici onschendbaar zijn. Om die reden kon ook Wilders jarenlang de meest racistische reutel uitbraken
 
Terug
Bovenaan Onderaan