Binnenlandse Politiek

Teamspirit

Assistent Coach
Sporthallen lijkt me toch praktischer. Daar heb je douches bijvoorbeeld. In kantoorpanden zijn die er niet.

Sporthallen hebben we nodig om te sporten en de scholen beginnen weer.

Als je een WC hebt, heb je binnen 1 week ook genoeg douches geïnstalleerd. Water is er, warm water vaak ook, en de afvoer ook en ruim groot genoeg.

Zo iets is kant en klaar pakket: (zet je in een paar uur in elkaar is mijn ervaring)

sanifun_complete_douchecabine_sarah_900_x_900_1.jpg

J.B.

Trainer Coach
Op dit moment helpt een dak en minder mensen per vierkante meter al.
Daarom. Gooi ze in een sporthal in afwachting van afwijzing of vergunning. Is een stuk makkelijker dan kantoorpanden. Daar gast ook nog maanden overheen voordat dat is geregeld

Der Jaufe

Internationale Legende
Daarom. Gooi ze in een sporthal in afwachting van afwijzing of vergunning. Is een stuk makkelijker dan kantoorpanden. Daar gast ook nog maanden overheen voordat dat is geregeld
Je weet dat veel sporthallen door scholen gebruikt wordt voor gymles? Dat diverse sportverenigingen daar gebruik van maken? Ihkv draagvlak zou het echt een hele domme zet zijn.

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Waarom lees ik hier verstandige analyses over en praktische aanpak van de crisis in Ter Apel, terwijl ik op Twitter en in Kamer vooral opfokverhalen hoor?

J.B.

Trainer Coach
Waarom lees ik hier verstandige analyses over en praktische aanpak van de crisis in Ter Apel, terwijl ik op Twitter en in Kamer vooral opfokverhalen hoor?
Omdat hier voonamelijk verstandige mensen zitten die niet alleen heel erg veel verstand van voetbal hebben, maar ook verstand van politiek,bier,vrouwen, computers, Amerika, Rusland, het heelal, de wetenschap en het runnen van een forum?

Eigenlijk zijn wij gewoon allemaal heel erg geniaal hier. Ach de gemiddelde PSV supporter zeg maar :geek:

Der Jaufe

Internationale Legende
Omdat de regering de huidige toestand gebruikt als middel om vluchtelingen af te schikken?
Als ik de commentaren op Twitter lees wordt het juist gebruikt om de omvolking te versnellen omdat de WEF dat wil.

Het is echt te triest voor woorden. Een, vermoedelijk bewust door 12 jaar afbreekbeleid, gecreëerde crisis en dan zaken willen invoeren die tegen diverse verdragen etc. ingaan. Over de rug van van de vluchteling je kiezers terug willen winnen van de PVV...

(filmpje lijkt hier niet bij te horen, maar kijk m maar af..)

PSVkanalles

International
Wij op het forum hebben natuurlijk geen politieke belangen. Wij zeggen gewoon naar wat de beste oplossing is. In de politiek kiezen ze niet voor de beste oplossing, maar kiezen ze voor een oplossing waarbij ze hun politieke visie kunnen doordrukken en daarme dus zieltjes proberen te winnen.

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Wij op het forum hebben natuurlijk geen politieke belangen. Wij zeggen gewoon naar wat de beste oplossing is. In de politiek kiezen ze niet voor de beste oplossing, maar kiezen ze voor een oplossing waarbij ze hun politieke visie kunnen doordrukken en daarme dus zieltjes proberen te winnen.
Dat was ooit - in mijn beleving - echt anders. Vroeger had je nog verstandige staatsmensen, die dachten in het algemene belang en internationale verdragen. Nu is alles gepolariseerd.

Land dat fokking Deltawerken bouwde kan geen oplossing vinden voor paar duizend man...

Tieky87

Routinier
Dat was ooit - in mijn beleving - echt anders. Vroeger had je nog verstandige staatsmensen, die dachten in het algemene belang en internationale verdragen. Nu is alles gepolariseerd.

Land dat fokking Deltawerken bouwde kan geen oplossing vinden voor paar duizend man...

Met dank aan het rechtspopulisme, ingezet door Pim Fortuyn begin deze eeuw...

Tieky87

Routinier
Daarvoor eigenlijk ook nog door Hans Wiegel.

Dat was toch populisme-light, aangezien hij onderdeel was van de VVD, dus onderdeel van het "probleem"...

Pim Fortuyn was een buitenstaander die riep dat alles k*'t was en er zelfs een boek mee vol wist te kalken. Kreeg daarmee bizar veel media-aandacht, want hij riep wat het volk dacht... ondertussen schopte hij alleen maar overal tegenaan, maar kwam zelf met geen enkele haalbare oplossing.

Ex Libris

Routinier
Dat was toch populisme-light, aangezien hij onderdeel was van de VVD, dus onderdeel van het "probleem"...

Pim Fortuyn was een buitenstaander die riep dat alles k*'t was en er zelfs een boek mee vol wist te kalken. Kreeg daarmee bizar veel media-aandacht, want hij riep wat het volk dacht... ondertussen schopte hij alleen maar overal tegenaan, maar kwam zelf met geen enkele haalbare oplossing.
Zeker, het is een glijdende schaal natuurlijk. Elke populist moet de ander en zichzelf telkens overschreeuwen om hetzelfde resultaat te bereiken. Jammer dat je zoiets niet hebt met verstandige uitspraken of briljante oplossingen.

Bovenaan Onderaan