Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Plakkertje onder de sensor werkt ook lekker.Extra muis deden wij. En dan heel sporadisch/onregelmatig een tikje geven. Net niet genoeg om it erbij te halen maar wel om iemand over de rooie te krijgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Plakkertje onder de sensor werkt ook lekker.Extra muis deden wij. En dan heel sporadisch/onregelmatig een tikje geven. Net niet genoeg om it erbij te halen maar wel om iemand over de rooie te krijgen
In Zoetermeer is ook zo’n ding.In het kader van de nerdpraat hierboven
Ook leuk met kinderen, is ook veel zelf te spelen![]()
De schaamte voorbij. Het is al jaren af aan het glijden. De politiek kijkt er naar en vindt het wel goed zo. Klein detail: Ter Apel is een aanmeldcentrum (AC). Nu het enige in Nederland. Voorheen kon je je als asielzoeker ook aanmelden op Schiphol en in Rijsbergen. Dat is allemaal wegbezuinigd.Met alle berichten vanuit het AZC Ter Apel snap ik wel dat Nederland tegenwoordig wat terughoudend is met andere landen de maat nemen aangaande mensenrechten![]()
Op Schiphol hebben ze andere problemen. Ik geloof niet dat ze dit er nog bij kunnen hebben daar..De schaamte voorbij. Het is al jaren af aan het glijden. De politiek kijkt er naar en vind het wel goed zo. Klein detail: Ter Apel is een aanmeldcentrum (AC). Nu het enige in Nederland. Voorheen kon je je als asielzoeker ook aanmelden op Schiphol en in Rijsbergen. Dat is allemaal wegbezuinigd.
Op Schiphol hebben ze andere problemen. Ik geloof niet dat ze dit er nog bij kunnen hebben daar..
Zo`n kantoorgebouw is toch ook in bezit van iemand of een bedrijf? Misschien kan de overheid zoiets huren, maar wat doe je dan als er een bedrijf in wil? Dan moet je al die mensen weer ergens anders heenbrengen.Totaal andere tak van sport. Maar ik ben wel van mening dat het aanmelden niet op schiphol moet gebeuren. Hoe moeilijk is het om een oud kantoorgebouw vol te stampen met bureaus, internet en wat mensen? Vedette kan jij enig licht hierop schijnen hoe lang dat duurt?
Genoeg leegstand in kantorenland.Zo`n kantoorgebouw is toch ook in bezit van iemand of een bedrijf? Misschien kan de overheid zoiets huren, maar wat doe je dan als er een bedrijf in wil? Dan moet je al die mensen weer ergens anders heenbrengen.
dan nog zou ik als eigenaar van zo`n pand 3x nadenken of ik daar asielzoekers in wil. God mag weten hoe het uiteindelijk uitgewoond weer wordt opgeleverd. Of de vergoeding van het rijk moet vorstelijk zijn..Genoeg leegstand in kantorenland.
Nou inderdaad, het zijn natuurlijk wel halve wilden die je in zo'n gebouw plaatst...dan nog zou ik als eigenaar van zo`n pand 3x nadenken of ik daar asielzoekers in wil. God mag weten hoe het uiteindelijk uitgewoond weer wordt opgeleverd. Of de vergoeding van het rijk moet vorstelijk zijn..
het zijn niet allemaal mensen die de bijbel lezen, netjes op de wc plassen en de omgeving netjes schoon houden natuurlijk. Of er moet constant 24/7 iemand bij zijn. Als er schade aan spullen komt in zo`n gebouw dan zal de eigenaar dat wel zeer serieus nemen.Nou inderdaad, het zijn natuurlijk wel halve wilden die je in zo'n gebouw plaatst...
Er moet constant iemand bij.. denk je dat ze in Ter Apel zonder toezicht zitten?het zijn niet allemaal mensen die de bijbel lezen, netjes op de wc plassen en de omgeving netjes schoon houden natuurlijk. Of er moet constant 24/7 iemand bij zijn. Als er schade aan spullen komt in zo`n gebouw dan zal de eigenaar dat wel zeer serieus nemen.
Totaal andere tak van sport. Maar ik ben wel van mening dat het aanmelden niet op schiphol moet gebeuren. Hoe moeilijk is het om een oud kantoorgebouw vol te stampen met bureaus, internet en wat mensen? Vedette kan jij enig licht hierop schijnen hoe lang dat duurt?
dat zal wel moeten, zeker als er bedrijven omheen zittenEr moet constant iemand bij.. denk je dat ze in Ter Apel zonder toezicht zitten?
Zo`n kantoorgebouw is toch ook in bezit van iemand of een bedrijf? Misschien kan de overheid zoiets huren, maar wat doe je dan als er een bedrijf in wil? Dan moet je al die mensen weer ergens anders heenbrengen.
het zijn niet allemaal mensen die de bijbel lezen, netjes op de wc plassen en de omgeving netjes schoon houden natuurlijk.
Er zijn genoeg plekken te bedenken. Kantoorpanden waren ooit als tijdelijke woonruimte voor particulieren ingezet als project hier in de stad. Ik ben er gewoon niet van overtuigd dat dit praktisch gezien een goed idee is..De overheid kan toch gewoon een contract voor 2 jaar afsluiten?
Dat klopt en zo is er ook een grote groep Nederlanders die dat niet kunnen, gezien de hoeveelheid zwerfafval.
Wat een eigenaar ervan vind is niet nu even niet vanbelang. Het is veel belangrijker dat deze mensen kunnen slapen en geregistreerd staan zodat de 40% die afgewezen gaat worden ook heel snel weer weg is ipv eindeloos te moeten wachten.
Er zijn genoeg plekken te bedenken. Kantoorpanden waren ooit als tijdelijke woonruimte voor particulieren ingezet als project hier in de stad. Ik ben er gewoon niet van overtuigd dat dit praktisch gezien een goed idee is..
Sporthallen lijkt me toch praktischer. Daar heb je douches bijvoorbeeld. In kantoorpanden zijn die er niet.Iets anders waar je binnen 2 of 3 weken genoeg plekken kan creëren is er gewoon niet. Al liggen ze met 150 man op een zaal, dan liggen ze binnen en kun je overzicht maken en houden. Als er dan mensen gaan klagen dat ze geen privacy hebben, dan mogen die wat mij betreft meteen terug.
Ze moeten ook begrijpen dat we niet alles 1 keer normaal geregeld kunnen hebben, maar helaas snappen de meeste organisaties die nu zo zeuren dat niet. Dit zorgt voor extra lastige situaties.
Sporthallen hebben vaak al een rol, leegstaande kantoren niet.Sporthallen lijkt me toch praktischer. Daar heb je douches bijvoorbeeld. In kantoorpanden zijn die er niet.