J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Zn compaan zat gisteren bij Jinek tevergeefs nog aan damage control te doen..Neuh. Maar we wisten kennelijk wel dat het niet belangeloos was. Jammer weer.
Zn compaan zat gisteren bij Jinek tevergeefs nog aan damage control te doen..Neuh. Maar we wisten kennelijk wel dat het niet belangeloos was. Jammer weer.
Volgens mij bracht Camille van Gestel zichzelf daarbij meer schade toe dan hij nu mogelijk nog beseft.Zn compaan zat gisteren bij Jinek tevergeefs nog aan damage control te doen..
Net zoals het dom was te denken dat je met dit zou wegkomen.Volgens mij deed hij zichzelf daarbij meer schade aan dan hij nu mogelijk nog beseft.
Erg dom van hem om in een TV programma te gaan zitten.![]()
Tja, 5 miljoen euro. Wellicht omringt door vrienden die het een "mooie streek" vinden. Of eigenlijk "vrienden". Vaak zijn dit soort gasten psychopaat (niet het agressieve soort)/ narcistisch en geven ze weinig om andere mensen. Dan is het ook niet zo erg dat er mensen boos zijn totdat ze er zelf last van hebben.Net zoals het dom was te denken dat je met dit zou wegkomen.
Hij vond zichzelf vooral erg zielig. Moest zomaar een van zn auto's verkopen om geld te hebben..Tja, 5 miljoen euro. Wellicht omringt door vrienden die het een "mooie streek" vinden. Of eigenlijk "vrienden". Vaak zijn dit soort gasten psychopaat (niet het agressieve soort)/ narcistisch en geven ze weinig om andere mensen. Dan is het ook niet zo erg dat er mensen boos zijn totdat ze er zelf last van hebben.
Ik zag m voorbij komen. Voortaan het woord ontnemen en anders blijven weglopen. Dit soort nazisme moet je heel.kort houden. Dat Wilders eenzelfde gedachtegoed aanhangt is duidelijk. En ondertussen zorgen ze voor bedreiging van politici e.d. die heeft niet meer te piepen over zn eigen veiligheid in ieder geval.Baudet heeft het weer voor elkaar om in het nieuws te staan. En Wilders steunt hem ook nog door te zeggen dat iedereen moet blijven zitten.
Zouden er nog mensen zijn die op Baudet stemmen? En moeten die dan geen verplicht bezoek brengen aan de GGZ?
Payback voor haar bemoeienis met de verbouwing van de tweede kamer.
Klinkt als landverraad.
Of het hem om opheft te doen is of dat hij (mr Lavendel) dit meent, geen idee. Maar in beide gevallen mag ie ondertussen wel eens de kamer uitgetieft worden, want dit heeft rete weinig met het dienen van NL te maken.
Dat ja, zou toch denken dat daar regels voor zijn bij leden van de 2e kamer.Klinkt als landverraad.
Ik denk (en verwacht) dat een kamerlid in functie (bijna) alles mag zeggen, door het tamelijk naïeve idee dat de kiezer dit wel doorziet en de spreker afrekent tijdens de verkiezingen.Dat ja, zou toch denken dat daar regels voor zijn bij leden van de 2e kamer.
Binnen de kamer mag een politicus alles zeggen, dit was echter niet binnen de kamer en zijn er grenzen aan de VvMU, zie ook proces rondom WIlders aangaande 'minder minder'.Ik denk (en verwacht) dat een kamerlid in functie (bijna) alles mag zeggen, door het tamelijk naïeve idee dat de kiezer dit wel doorziet en de spreker afrekent tijdens de verkiezingen.
Het blijft natuurlijk ook een moeilijk iets. Wat zegt hij hier dat fout is? Dat hij in deze oorlog voor Rusland is is een mening die iemand mag hebben. Het is geen direct conflict met Nederland.Dat ja, zou toch denken dat daar regels voor zijn bij leden van de 2e kamer.
Wie heeft er baat bij het instorten van de NATO, Nederland of Rusland. Wie heeft er baat bij het instorten van de EU, Nederland of Rusland. Die poetinmarionet spreekt niet voor ons volk en dat is kwalijk voor een volksvertegenwoordiger.Het blijft natuurlijk ook een moeilijk iets. Wat zegt hij hier dat fout is? Dat hij in deze oorlog voor Rusland is is een mening die iemand mag hebben. Het is geen direct conflict met Nederland.
Dat hij het prima vindt als NATO/ EU zou stoppen is ook geen populaire mening maar ook niet illegaal.
Het is allemaal miet mijn mening en op het randje van verwerpelijk maar ook wel onderdeel van een vrije mening.
Baudet denkt baat te hebben bij de instorting. Zelf denk ik dat het voordeel meer voor hem persoonlijk is, dan in het landsbelang.Wie heeft er baat bij het instorten van de NATO, Nederland of Rusland. Wie heeft er baat bij het instorten van de EU, Nederland of Rusland. Die poetinmarionet spreekt niet voor ons volk en dat is kwalijk voor een volksvertegenwoordiger.
Ach, zakt in de peilingen (2 zetels nu) en probeert weer wat ophef te creëren. Zijn tijd is zo'n beetje voorbij en dit zijn nog wat stuiptrekking
Of het hem om opheft te doen is of dat hij (mr Lavendel) dit meent, geen idee. Maar in beide gevallen mag ie ondertussen wel eens de kamer uitgetieft worden, want dit heeft rete weinig met het dienen van NL te maken.
Heb jij weer een punt.Ach, zakt in de peilingen (2 zetels nu) en probeert weer wat ophef te creëren. Zijn tijd is zo'n beetje voorbij en dit zijn nog wat stuiptrekking