-040-
Bondscoach
Nieuwe bestuurscultuur...Wat een grap, betekend dus gewoon dat Rutte de deal persoonlijk heeft goed gekeurd maar dit niet wil laten zien omdat hij dan kapot gaat?![]()

Nieuwe bestuurscultuur...Wat een grap, betekend dus gewoon dat Rutte de deal persoonlijk heeft goed gekeurd maar dit niet wil laten zien omdat hij dan kapot gaat?![]()
Nieuwe bestuurscultuur...![]()
Niemand weet wat dat is. Zelfs de rechtse populisten hebben geen idee. Vd Plas kwam ermee, en die is ook lekker transparant qua lobbygeld wat er in haar partijtje wordt gestoken..Nieuwe bestuurscultuur...![]()
Dat een soort van schimmig partijtje niet duidelijk wil maken dat ze nogal gestuurd gefinancierd wordt dat lijkt me bijna logisch. Maar dat de overheid zegt, fuck de rechter, wij betalen wel om een twijfelachtige deal in het donker te houden. Dat is toch wel, uh, schandalig om het maar eens netjes te zeggen.Niemand weet wat dat is. Zelfs de rechtse populisten hebben geen idee. Vd Plas kwam ermee, en die is ook lekker transparant qua lobbygeld wat er in haar partijtje wordt gestoken..
Het ging mij meer om de term nieuwe bestuurscultuur. Een hol vat m.i. iedere partij geeft daar zn eigen verhaal aan. Dat Rutte graag dingen onder de pet houdt is al 12 jaar helder. Ik heb overigens nooit op de vvd gestemd. Kijk wat 12 jaar marktwerking en kleine overheid heeft gedaan. Ik ben helemaal klaar met de vvd.Dat een soort van schimmig partijtje niet duidelijk wil maken dat ze nogal gestuurd gefinancierd wordt dat lijkt me bijna logisch. Maar dat de overheid zegt, fuck de rechter, wij betalen wel om een twijfelachtige deal in het donker te houden. Dat is toch wel, uh, schandalig om het maar eens netjes te zeggen.
Hoe kun je nu denken dat wij hier in een soort bananenrepubliek leven?Corrupte bananenmonarchie Nederland:
Gemeentepolitiek an sich is zeer interessant. Maar lang niet alle forummers wonen in Eindhoven, voordat je t weet hebben we dan tig subfora voor alle gemeentenIk mis een topic over de Eindhovense gemeentepolitiek, zal er vast niet storm lopen, maar wel interessant.
Haha klopt. Maar de Eindhovense gemeentepolitiek zal ook weer het meeste impact hebben op PSV. Dus die rechtvaardiging is vast wel te vinden maar binnen dit topic snap ik hem ook welGemeentepolitiek an sich is zeer interessant. Maar lang niet alle forummers wonen in Eindhoven, voordat je t weet hebben we dan tig subfora voor alle gemeenten
Las wel een mooi stukje over het lef wat Eindhoven jaren terug heeft gehad om de auto terug te dringen en meer ruimte te maken voor de voetganger in de binnenstad. Wat op dat moment redelijk tegen de denkwijze in ging maar steeds meer omarmd wordt.
Niemand weet wat dat is. Zelfs de rechtse populisten hebben geen idee. Vd Plas kwam ermee, en die is ook lekker transparant qua lobbygeld wat er in haar partijtje wordt gestoken..
Zegt ook alleen wat er fout is. Zal nooit een alternatief presenteren.Caroline van der Plas is een verschrikkelijk stuk mens, dat in de markt is gezet door de grote agrarische bedrijven. Ontransparant, 1 agenda (de boer en de rest mag kapot). Wat een walgelijk iemand is dat.
Geen stukje het boek "loop" aangaande het voetganger vriendelijk malen van de openbare ruimte. Vakliteratuur zogezegd.Haha klopt. Maar de Eindhovense gemeentepolitiek zal ook weer het meeste impact hebben op PSV. Dus die rechtvaardiging is vast wel te vinden maar binnen dit topic snap ik hem ook wel.
Link naar het stukje? Ik vind nog wel altijd raar dat de kleine berg niet autovrij is. Ik volg ook veel bouwprojecten maar Eindhoven heeft echt een probleem als het niet in de breedte kan groeien.
Ik vond de discussie over Fellenoord in de gemeenteraad heel interessant.
Ik vind haar ook wel verfrissend dat ze probeert de ouderwetse mores in de tweede kamer wat te vergemakkelijken. Ze is een duidelijke afgevaardigde van de boeren, maar ik vind haar geen tweede Baudet of zo.Caroline van der Plas is een verschrikkelijk stuk mens, dat in de markt is gezet door de grote agrarische bedrijven. Ontransparant, 1 agenda (de boer en de rest mag kapot). Wat een walgelijk iemand is dat.
Ik vind haar ook wel verfrissend dat ze probeert de ouderwetse mores in de tweede kamer wat te vergemakkelijken. Ze is een duidelijke afgevaardigde van de boeren, maar ik vind haar geen tweede Baudet of zo.
Het betreft dan ook geen raketgeleerdenprotest.En de boeren zien niet in dat ze gewoon als marionetten ingezet worden
Dat zal voor heel veel mensen de reden zijn om bij de rabo te gaan.. als het fascisme olifantje daar weg is, uitstekendCaroline van der Plas trekt BBB weg bij de Rabo. Bedrijfseconomie is niet haar sterkste kant en ze trekt dan ook geheel in de pas met de rest van polulistisch rechts de discriminatiekaart....wat een armoe. https://www.nporadio1.nl/nieuws/pol...ne-van-der-plas-bbb-ik-ga-weg-bij-de-rabobank