Binnenlandse Politiek

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Mijn probleem met D66 is dat ze dat zelf ook nog niet zo hebben. Na de verkiezingen waaien ze weer lekker met alle winden mee. Waar ze ooit voor opgericht zijn, bestuurlijke vernieuwing, is al helemaal niet belangrijk. Waar ze vroeger voor stonden groen (Terlouw) en social rechtvaardigheid (Van Mierlo) is helemaal niks meer van over. D66 wil gewoon meeregeren, verder niet zo veel

Ik snap wel wat je bedoelt. Is ook wat mij wat is tegengevallen de laatste jaren.

Ik snap wel wat je bedoelt. Is ook wat mij wat is tegengevallen de laatste jaren.
Moet eerlijk zeggen dat ik wel positief was over Sigrid. Leek me een hele degelijkse vrouw: kalm, verstandig en meer met zichzelf bezig dan met anderen. Sowieso wil ik me eigenlijk wel laten verrassen door een vrouw in de politiek. Lijkt me goed voor de frisse wind. Maar op basis van wat ik hier lees en van mijn vrienden hoor blijkt D66 waardeloos. Een van mijn maten zij onironisch dat hij nog eerder op FvD zou stemmen dan D66. Dan is er toch écht iets niet goed :confused:

-040-

Assistent Bondscoach
Moet eerlijk zeggen dat ik wel positief was over Sigrid. Leek me een hele degelijkse vrouw: kalm, verstandig en meer met zichzelf bezig dan met anderen. Sowieso wil ik me eigenlijk wel laten verrassen door een vrouw in de politiek. Lijkt me goed voor de frisse wind. Maar op basis van wat ik hier lees en van mijn vrienden hoor blijkt D66 waardeloos. Een van mijn maten zij onironisch dat hij nog eerder op FvD zou stemmen dan D66. Dan is er toch écht iets niet goed :confused:
Zo kalm en verstandig dat ze een handelsreis naar Quatar had gepland. Maar toen de schendingen van de mensenrechten opeens in het nieuws kwamen werd die afgezegd. Dat noem ik nog eens staan voor je zaak...

En by the way, jouw woning:

e1fa034d0c2695feacf0b93eb56ad37c.jpg

Relix

Slimste Forummer 2020
Ik ben best positief over de punten die dit kabinet heeft gedaan en gelaten met invloed van D66. Met 19/75 aan invloed in n kabinet dat voor een eerste kamer ook nog moet compromissen is t n utopie om een veel sterkere voetafdruk te verwachten naar mijn idee. Ik heb geen spijt van mijn keuze voor D66 bij de vorige verkiezingen en ben blij dat ze ook t lef hadden verantwoordelijkheid te nemen en mee te regeren. Geef ze ipv drie conservatieve ploeggenoten als CDA, CU en een veel grotere VVD wat steun en sparringspartners met progressive plannen (GL, PvdA, PvdD) en dan kom je n heel eind denk ik.

Laatst bewerkt:

Vedette

Arthur Shelby Jr.

Zo erg is het wat mij betreft ook weer niet. De Sigi hype kan ik niet over oordelen, want volg alles een stuk minder. Maar vond D66 de laatste jaren niet ijzersterk in eigen punten volgen. Wat ook hoort bij de rol van het meeregeren. Ze kunnen niet heel snel iets afdwingen, maar willen wel mee doen.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Ik ben best positief over de punten die dit kabinet heeft gedaan en gelaten met invloed van D66. Met 19/75 aan invloed in n kabinet dat voor een eerste kamer ook nog moet compromissen is t n utopie om een veel sterkere voetafdruk te verwachten naar mijn idee. Ik heb geen spijt van mijn keuze voor D66 bij de vorige verkiezingen en ben blij dat ze ook t lef hadden verantwoordelijkheid te nemen en mee te regeren. Geef ze ipv CDA en een veel grotere VVD wat steun en sparringspartners op Links (GL, PvdA, PvdD) en dan kom je n heel eind denk ik.

Wel verantwoordelijkheid meegenomen, maar kreeg af en toe het idee dat ze maar gewoon de VVD volgde.

Mikasa

Internationale Legende
Dat lijkt me toch niet echt een goede eigenschap voor een politica.

Zo kalm en verstandig dat ze een handelsreis naar Quatar had gepland. Maar toen de schendingen van de mensenrechten opeens in het nieuws kwamen werd die afgezegd. Dat noem ik nog eens staan voor je zaak...

En by the way, jouw woning:

Bekijk bijlage 3221
Als je ooit op straat belandt mag je best bij mij intrekken hoor. En desnoods kun je nog kamperen in de achtertuin of wonen in mijn schuur als je van wat meer avontuur houdt. Kan ook investeren in Dogecoin, kun je over enkele jaren een villa bouwen en ben je ook van het gezeik af. Maar dat terzijde is een doos ook best prima. Lekker knus, toch weer wat kampeergevoel en bespaart lekker geld waardoor je wat vaker uit eten kan.

-040-

Assistent Bondscoach
Als je ooit op straat belandt mag je best bij mij intrekken hoor. En desnoods kun je nog kamperen in de achtertuin of wonen in mijn schuur als je van wat meer avontuur houdt. Kan ook investeren in Dogecoin, kun je over enkele jaren een villa bouwen en ben je ook van het gezeik af. Maar dat terzijde is een doos ook best prima. Lekker knus, toch weer wat kampeergevoel en bespaart lekker geld waardoor je wat vaker uit eten kan.
Maar dat mocht toch juist niet van jou?

Maar dat mocht toch juist niet van jou?
We waren aan het praten over de overheid, niet over particulieren. Zover ik weet kunnen particulieren met veel geld doen en laten wat ze willen, zolang ze maar knaken betalen aan de gemeente voor een stukkie grond. Daarmee is het irrelevant om op te brengen voor dit topic. Want zover ik weet grijpt mijn stem namelijk niet aan op het doen en laten van rijke particulieren, helaasch.

-040-

Assistent Bondscoach
We waren aan het praten over de overheid, niet over particulieren. Zover ik weet kunnen particulieren met veel geld doen en laten wat ze willen, zolang ze maar knaken betalen aan de gemeente voor een stukkie grond. Daarmee is het irrelevant om op te brengen voor dit topic. Want zover ik weet grijpt mijn stem namelijk niet aan op het doen en laten van rijke particulieren, helaasch.
Nee, zo werkt het niet. ;)

Der Jaufe

Internationale Legende
link

Nu live, lijsttrekker van Volt, welke in de laatste peiling op 3 zetels staan.
Een interview terwijl interviewer (maalderink) en de lijsttrekker gamende zijn.

Laatst bewerkt:

Der Jaufe

Internationale Legende
Laatste peiling, de 4 coalitie-partijen raken tezamen 3 zetels kwijt t.o.v. de vorige verkiezingen, D66 (-3) en CDA (-4) verliezen, maar VVD (+3) en CU (+1) staan beiden op winst.

Drie nieuwkomers lijken af te stevenen op binnenkomen in de kamer Volt (3), Ja21 (2) en Bij1 (1)

Bovenaan Onderaan