Auto's

Wat wordt dit opeens een serieuze discussie. :ROFL:
Nee hoor, dit is geen discussie.
Wat ik ervaar is voor mij ter zake doende. Dat is geen aanname, maar een proefondervindelijke vaststelling.

Als ik dat verschil nog moet gaan uitleggen, is het gesprekje gewoon afgelopen.
Ik kan mijn tijd en energie voor veel interessanter zaken gebruiken.


Oh kijk, een vogeltje!:love:
 
Als jij je gewoon aan de Vmax houdt kan jij een goede drempel passeren zonder te remmen, tenzij je 6 zakken cement achterin hebt liggen. Rotondes, verkeerslichten en zebra's, kwestie van anticiperen, bij een wachtmomentje ff je gas loslaten ipv doorrijden en laatste moment remmen scheelt wel benzine maar kost geen extra tijd.
Ik ken toch vele drempels waar je niet met de Vmax overheen kunt.

Je zou er bijna Renault van gaan rijden, bijna dan.
Als dit betekent dat de optie verder gratis is…. Maar dat zal vast niet.
 
Weet ik. Maar dat suggereert dat je er bij aankoop dus nog niet voor betaalt.

En waarschijnlijk sneller geneigd bent het "eens te proberen" voor die 18 dollar per maand. En waarschijnlijk je abonnement erop laat doorlopen, want we zijn gemakkelijke wezens. Als je inderdaad vooraf niet bij hoeft te betalen voor de optie, is er nog niet zoveel aan de hand, tenzij het normaal gesproken gewoon standaard is bij BMW. Als je extra moet betalen bij aanschaf én een abonnement moet afsluiten, dan wordt het pas smerig.
 
Zal helaas voor de klanten wel niet per maand uit en aan te zetten zijn, dan activeer je het natuurlijk alleen effe in de winter. Of zoals Spotify, dat je elk half jaar even drie maanden voor de prijs van één maand krijgt.
 
Ik ken toch vele drempels waar je niet met de Vmax overheen kunt.

Als dit betekent dat de optie verder gratis is…. Maar dat zal vast niet.

Nou, ik heb m'n nieuwe auto nu een week, en gelukkig niet met een abo voor de stoelverwarming. Wel voor andere diensten (maar die zijn de eerste 3 jaar gratis). Zo kan ik bijvoorbeeld nonderweg aar BMW bellen en zeggen dat ik later op de dag een hotel in stad x nodig heb en dan boeken ze dat. Normaal doet m'n vrouw dat, nu geoutsourced. (overigens heb ik die optie nooit gebruikt bij m'n vorige auto).
 
Nou, ik heb m'n nieuwe auto nu een week, en gelukkig niet met een abo voor de stoelverwarming. Wel voor andere diensten (maar die zijn de eerste 3 jaar gratis). Zo kan ik bijvoorbeeld nonderweg aar BMW bellen en zeggen dat ik later op de dag een hotel in stad x nodig heb en dan boeken ze dat. Normaal doet m'n vrouw dat, nu geoutsourced. (overigens heb ik die optie nooit gebruikt bij m'n vorige auto).
BMW heeft een overnachting voor u geboekt in Zürich.


CHF 14.500 wordt binnenkort van uw creditcard afgeschreven.

:grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan