Phillip Cocu
Bondscoach
Liverpool en PSV tel je niet mee?Nee hoor J.B. Als je opgelet had was ik gewoon actief tijdens de wedstrijd in t topic: overige wedstrijden. Kan er niet echt mee zitten dat er eens één wedstrijd verloren gaat![]()
Liverpool en PSV tel je niet mee?Nee hoor J.B. Als je opgelet had was ik gewoon actief tijdens de wedstrijd in t topic: overige wedstrijden. Kan er niet echt mee zitten dat er eens één wedstrijd verloren gaat![]()
Eigenlijk dit seizoen alle topwedstrijden verloren…Liverpool en PSV tel je niet mee?
Een rode kaart had gegeven kunnen en wel moeten worden.Ik moet wel even de anti Calimero uithangen hier. Maar die az speler solliciteerde naar een rode kaart. Noteer m maar als de Calimero fanclub hier weer losgaat. Was dit gebeurt op een psv speler dan was het knvb topic ontploft. (En nee, ik noem geen namen)
En voor de rest, dikke boei. Wij staan bovenaan..
Liverpool op Anfield mag je ook best verliezen ja. Die tegen psv zou eigenlijk niet mogen hahaLiverpool en PSV tel je niet mee?
Daarvoor solliciteerde ajax 2x naar die rode kaart, kregen m ook niet.Ik moet wel even de anti Calimero uithangen hier. Maar die az speler solliciteerde naar een rode kaart. Noteer m maar als de Calimero fanclub hier weer losgaat. Was dit gebeurt op een psv speler dan was het knvb topic ontploft. (En nee, ik noem geen namen)
En voor de rest, dikke boei. Wij staan bovenaan..
Tsja, Serven die stervenEen rode kaart had gegeven kunnen en wel moeten worden.
Maar dan ook een aantekening voor het onverantwoorde gedrag van Ajax.
Dat Ajax een zwaargewonde Tadic niet vervangt is niet te begrijpen. Hij blijft niet voor niets zo lang liggen nadat hij niet eens of amper aan zijn hoofd geraakt is. Ongelofelijk dat ze hem de wedstrijd nog uit laten spelen met het risico dat hij sterft op het veld.![]()
![]()
Kon de wedstrijd helaas niet zien gisteren, dus moest mij beperken tot de samenvatting. Van wat ik zag een zeer matige pot waarbij veel te veel kansen zijn weggegeven.
Het was wel een smerige overtreding.![]()
Getergde Brian Brobbey likt wonden: 'Ik vind niet dat je zoiets kan doen'
Getergde Brian Brobbey likt wonden: 'Ik vind niet dat je zoiets kan doen'm.voetbalzone.nl
Piet Jankbal
En die gast van AZ die de tribunes in werd geschopt door Alvarez wordt niet geïnterviewd?
Wel terecht, had Brobbey maar een ander shirtje aan moeten trekkenHet was wel een smerige overtreding.
Oe ja na de vloek van Aad kom je daar Dante spelen.RIP Taylor. Aad de Mos heeft de lofvloek op hem losgelaten. Hij wordt de ster van het WK en vertrekt na aankomend seizoen naar Real, Barca of United. Rigo heeft Taylor geappt dat ze bij de amateurvereniging waar Rigo speelt een middenvelder goed kunnen gebruiken
Een Rigoreuze aftocht.Oe ja na de vloek van Aad kom je daar Dante spelen.
Financieel gaat het dikke prima ja. 24 miljoen verlies waarvan 8 miljoen eenmalig is niet echt een probleem.![]()
Ajax presenteert miljoenenverlies: ‘Coronacrisis een forse impact gehad’
Ajax heeft het seizoen 2021-2022 afgesloten met een verlies van 24,3 miljoen euro. De landskampioen presenteerde dinsdag de jaarcijfers. Het seizoen hiervoor (2020-2021) bedroeg het verlies van Ajax 8,1 miljoen euro.www.ad.nl
Ging toch geweldig daar???
jaja hoor ik vaak verlies is geen probleem en de bestuurders miljoenen opstrijken. Kaartjes wel duurder en Sar en Overmars vullen de zakken. Oja de aandeelhouders ook geen dividend vinden ze vast ook dikke prima.Financieel gaat het dikke prima ja. 24 miljoen verlies waarvan 8 miljoen eenmalig is niet echt een probleem.
Overmars zit niet meer bij Ajax: heeft een taakstraf gekregen en moet nu samenwerken met van Bommel.jaja hoor ik vaak verlies is geen probleem en de bestuurders miljoenen opstrijken. Kaartjes wel duurder en Sar en Overmars vullen de zakken. Oja de aandeelhouders ook geen dividend vinden ze vast ook dikke prima.