Inderdaad, en die kwam al met het vertrek van Overmars. Ajax heeft geen sterke leiding meer en een matig technisch hart. Nogal stuurloos lijkt het daar. Schreuder is wel te vervangen maar daar losSen ze zeker niet alles mee op.
 
Inderdaad, en die kwam al met het vertrek van Overmars. Ajax heeft geen sterke leiding meer en een matig technisch hart. Nogal stuurloos lijkt het daar. Schreuder is wel te vervangen maar daar losSen ze zeker niet alles mee op.
Onzin. Schreuder vervangen door een capabele trainer die bij de club past en de wereld ziet er alweer heel anders uit.
 
Not only this forum.
Lots of Dutch fans liked the humiliation of the arrogant media favourites from Amsterdam.
Don’t mind this old man. He’d rather see all of Dutch football in the shit if it’s more equal and fair, rather than try to be competitive and trying to achieve something. Loser mentality.
 
Poh, blij dat ik aan de nul-punt-nulletjes zat net, anders was de kater morgen dubbel zo erg. Weggeblazen door een tegenstander die wel fatsoenlijke middenvelders opstelt en die wel onder druk uit kan voetballen. Gaat ons nooit lukken zolang je Alvarez op blijft stellen. Tegen een Rangers lijkt het allemaal veel, maar zet de man onder druk en elke aanname gaat fout.

Ik vind het niet eens zo erg dat we de EL in gaan. Prima zo en gezien de krachtsverhoudingen niet gek, ook niet als we wel goed voor de dag waren gekomen tegen ploegen zoals Liverpool en Napoli. Wat me het meeste zorgen baart is de gedachte dat we waarschijnlijk nog lang blijven aanmodderen met Schreuder. Is gewoon geen Ajax trainer. Laffe trainer, Ajax-onwaardige spelopvatting. In drie wedstrijden Schreuder meer lange ballen gezien dan onder vier jaar Ten Hag bij elkaar. Tadic maar geforceerd in het elftal blijven proppen op rechts terwijl de beste man, hoewel een held voor altijd, daar nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld bij ons. Zet hem op links, in de spits en anders op de bank. Ook in dat opzicht is Schreuder laf. Kudus wordt sinds de voorbereiding door hem geframed als een aanvaller, maar dat is gewoon met afstand de beste nummer 10 van de selectie. Daar stelde Ten Hag hem in eerste instantie ook op voor zijn blessure, maar Schreuder is er te laf voor. Die brengt nog eerder de "veilige" Klaassen op die positie. Tja.

Ik zie de stokpaardjes alweer van stal gehaald worden door Ruud Gullit en consorten de komende dagen. "Dit krijg je nou als je zo naief speelt als Nederlandse ploeg". Drogredenen. Dat soort mensen weigeren in te zien dat we tegen ploegen zoals Liverpool en Napoli juist werden weggeblazen vanwege een behoudende spelopvatting, met behoudende spelers zoals Alvarez op cruciale posities waar je juist rasvoetballers nodig hebt.
Ten Hag begon ook onder veel kritiek en Ajax begon toch pas te draaien toen hij een noodgedwongen wissel moest doen vanwege een blessure dacht ik? Hij komt voorlopig niet goed over, maar de wereld ziet er straks beter uit als het weer gaat draaien (áls het weer gaat draaien).
 
Don’t mind this old man. He’d rather see all of Dutch football in the shit if it’s more equal and fair, rather than try to be competitive and trying to achieve something. Loser mentality.
Je kunt er ook voor kiezen om hem gewoon te negeren ;)
 
Kon gister niet kijken, maar de berichten zijn redelijk unaniem. Ajax van de mat getikt. Voor de Europese punten jammer, voor de jagende eredivisie ploegen een teken dat Ajax kan bloeden.

Verder hou ik mijn grapjes nog even in. PSV is op dit moment ook niet op een plek dat dat goed zou staan. Eerst maar eens van Zurich winnen.
 
Don’t mind this old man. He’d rather see all of Dutch football in the shit if it’s more equal and fair, rather than try to be competitive and trying to achieve something. Loser mentality.
@Par DeTetasSLB;
Better proof of Ajax arrogance could not be given. Opinions different from theirs are not accepted and lead to this kind of pathetic reactions.
Pleased to see that Roger Schmidt is doing a good job with Benfica by the way.:)
 
Laatst bewerkt:
Ben overigens benieuwd hoe de Ajacieden dit zien, maar moet ook Schreuder niet op zoek naar een andere tactiek voor dit soort wedstrijden? Of is dat schoppen tegen de ajax filosofie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan