Ben overigens benieuwd hoe de Ajacieden dit zien, maar moet ook Schreuder niet op zoek naar een andere tactiek voor dit soort wedstrijden? Of is dat schoppen tegen de ajax filosofie?
Volgens mij is de kritiek vooral dat Schreuder juist teveel schopt tegen de Ajax filosofie.
 
Zou er niet om rouwen als hij weg gaat, voegt naar mijn idee niks toe. Elke lamlul zou in de eredivisie de meeste wedstrijden wel winnen met deze ploeg, dus het verschil dient gemaakt te worden in de wedstrijden die er toedoen. Daar zakt hij wat mij betreft wel zwaar door de ondergrens.

Het is duidelijk dat dit niet werkt zo met deze opstelling en spelers, en dan niks proberen te wijzigen zowel in de basisopstelling als tijdens de wedstrijd is wel opvallend.
 
Hype Pasveer is ook weer voorbij. Bijlow maar weer op doel in Oranje.
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien, maar is hij ook niet uit vorm?

Buiten dat, gisteren waren de goals toch Pasveer niet aan te rekenen? Een ervan wel, die waarbij hij verkeerd inspeelde op clown Bassy of opa Blind, waarbij ik niet zeker weet welke hij wou aanspelen maar wel dat Blind volledig vast stond. Hij had al eerder een gevaarlijk balletje door het midden. Maar aan de andere kant, wat moest die dan? Elke lange bal was balverlies. Hij had ook nog enkele goede reddingen. Dus volgens mij is hij nog niet afgeschreven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan