Bosch is ook geen garantie op succes.
Hij liet Ajax fantastisch voetballen tegen Kopenhagen, Lyon dat er al jaren niets van bakt in Europa en toentertijd een slecht seizoen draaide of een Schalke wat tiende stond. Alleen tegen United leek het nergens op.
Het blijft het een geweldige prestatie en iedereen was zeer enthousiast over het vertoonde spel maar dit is naast goede start periodes bij andere clubs van naam ook het enige wat Bosz bereikt heeft in de top. In dat zelfde seizoen werd hij ook tweede in de Eredivisie.
Op 1 goed toernooi kun je niet blijven teren als trainer.
 
Ik ben inmiddels aan het terugkijken.
Blind, Tadic en Bergwijn speelden de eerste helft idioot slecht.
Ajax maakte veel overtredingen ook... Ik vond het op het onbeschofte af, zo af en toe.
'Benieuwd' wat de tweede helft gaat brengen.:geek:
 
Wat staat er dan, ik heb geen Twitter dus ik kan hem niet openen.
FeTW3ZDWIAAURBU


Slappe reactie van Timber, die deze persoon dus blockt. Kennelijk kan ie op Twitter wel goed de deur dicht doen..
 
Zo, wat gaat het overgebleven publiek tekeer.

Wat is er toch gebeurd met het heroïsche 'bloed zweet en tranen' dat ze voor elke wedstrijd zingen met z'n allen.
 
Inderdaad, en die kwam al met het vertrek van Overmars. Ajax heeft geen sterke leiding meer en een matig technisch hart. Nogal stuurloos lijkt het daar. Schreuder is wel te vervangen maar daar losSen ze zeker niet alles mee op.
Ajax wacht tot na het WK, want dan komt de Grote Verlosser, Danny Blind, als TD. En die zal eisen van de trainer dat zijn zoon in elke wedstrijd van Ajax in de basis start en dan ook nog minimaal 60 minuten speelt. :ROFL::lmao:
 
Die heeft ook niet stilgezeten! Flink wat ritjes naar de McDonald's gemaakt zo te zien...
Hij is toch laatst getrouwd met die spetter? Ik zou in deze prille weken van het huwelijk geen Fifa spelen, maar lekker spelen met m'n lekkere vrouwtje, als ik hem was....of is hij naast het voetballen ook al uitgekeken op haar...? Rare snuiter...!
 
Heel jammer dat ze zo onsportief doen, maar laat het maar even flink knetteren binnen Ajax.
Welkom bij het crisisteam! Wij PSV'ers weten heel goed hoe het voelt en willen je met alle liefde rondleiden.

We hebben verschillende modules die we hier behandelen, zoals:

- Waarom de f*ck wisselt de trainer zo laat of niet?
- Overduidelijke strategische overwegingen die de trainer niet ziet (of niet wilt zien?)
- Hoe ga je om met de realisatie dat het zo slecht nog niet was onder de vorige trainer?
- Is een speler die de hemel in is geprezen niks meer waard nu deze een matige periode kent?
- Is het plaatsen van onervaren clubiconen op cruciale posities een verstandige keuze?

En uiteraard onze meest populaire cursus:

''Omgaan met teleurstellingen''

Deze cursus is ook door Ajacieden te volgen. Vraag Rednas voor meer informatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan