Hier gaan we vrolijk verder met het bespreken van het wel en wee van onze concurrent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha, van mij mag er een slotje op...Twee berichten aan dit clubje besteed is meer dan genoeg...Laat ik dan de eerste zijn om deze er in te gooien:
Opdat wij niet vergeten!Laat ik dan de eerste zijn om deze er in te gooien:
Och ja, jullie hechten nogal sterk aan het verleden
Hahaha. Ach, een schone lei is ook wel eens fijn.Och ja, jullie hechten nogal sterk aan het verleden
Veel wee en weinig wel. Dank u.Hier gaan we vrolijk verder met het bespreken van het wel en wee van onze concurrent.
Was gewoon Manolev met een troll account.En het is allemaal de schuld van ajacied1900. Opdat wij niet vergeten.
Heb je het al gerapporteerd?En het is allemaal de schuld van ajacied1900. Opdat wij niet vergeten.
Hahaha. Ach, een schone lei is ook wel eens fijn.
Heb je het al gerapporteerd?
Zal dit seizoen nog niet zijn debuut maken, en door het fysiek (net als bij Nouri) is het bij zulke spelers altijd de vraag of ze het gaan redden. Maar toch heerlijk dat zo'n jongen al wat ervaring op de training bij het eerste kan op doen.
Heb een paar keer live in actie gezien, en is echt smullen wat deze jongen kan. Zoveel techniek en inzicht. Geeft betere steekballen met buitenkant voet als 90% van zijn leeftijd met de normale binnenkant doen.
https://www.ajaxshowtime.com/articl.../unuvar-traint-voor-het-eerst-mee-bij-ten-hag
Heeft Brainz het als zo moeilijk met het nieuwe topic.Hahaha. Ach, een schone lei is ook wel eens fijn.
Och ja, jullie hechten nogal sterk aan het verleden