Triest. Wel typisch Balkan-temperament te zien in de reactie van Tadic. Aan de ene kant denk je: mooi man! Van de andere kant vraag je je af hoe verstandig dat nou is. Voor hetzelfde geld steekt zo'n gek je een mes tussen de ribben vanuit schrik. Waarvoor dan? Om je horloge?
Ik denk dat trots nog belangrijker voor ze is dan zo’n stom horloge. Zie ook de reactie van Kolasinac een tijdje terug. Met die gasten valt amper te fucken.
 

Altijd in aanraking met justitie die Ajacieden he.... ;)
Nu snap ik dat Bergwijn voor ajax koos, daar omarmen ze zulke spelers met liefde :sneaky:
 

Altijd in aanraking met justitie die Ajacieden he.... ;)
Dus niet alleen de KNJB maar ook justitie stelt gewoon maar uit voor die neuzen. Belachelijk!!!!!1!
 

Dit is toch ook triest.
Dapper van Tadic.
Dat je zo op je qui vive moet zijn, voor je gezin, is gewoon geen lekker leven.
Was twee dagen voor de JCS.


En nu wat slechte grappen:
- Raar dat hij zich niet, zoals gebruikelijk, liet vallen toen hij ze zag voor de eerste keer. Hij kan het dus wel: staan blijven.
- Hij werd, als profvoetballer, ingehaald door mensen met helmen op. Dat is misschien gek, maar die lui waren op de brommer.
 
Nee. het horloge van Tadic is nogal duur. Hij draagt een Patek Philippe Nautilus 5980/1R-001 in 18k roze goud.
Kost zo ongeveer € 150.000,=. :maniac: Dat lokt wel overvallers. :cautious:
Haha is dit echt? Ik wil niks goedpraten hoor maar ik zou niet met 150k om mijn arm rondlopen. Tadic is ook niet de eerste, het is vragen om problemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan