Ik zou mijn geld liever aan een paar mooie vakanties uitgeven dan het aan mijn pols laten hangen.
Die voetballers hebben zoveel geld en krijgen er iedere maand zoveel bij. Die maakt het geen reet uit.
Indruk maken willen ze met zo'n horloge. En zo'n klokje houdt minstens zijn waarde en wordt vrijwel zeker meer waard.
 
Ajax koopt wel erg veel spelers op het moment. Je kan er maar 11 opstellen. Dat kan toch nooit een heel seizoen zonder conflict goed gaan?
 
Ajax koopt wel erg veel spelers op het moment. Je kan er maar 11 opstellen. Dat kan toch nooit een heel seizoen zonder conflict goed gaan?
Ging vorig seizoen ook goed. Alleenngeef je jeugd minder de ruimte. Geruchten gaan dat Ziyech ook nog zou kunnen komen.
 
Des te mooier als het dit seizoen fout gaat toch. Champions League groepsfase niet overleven, topwedstrijden van PSV en Feyenoord verliezen. Berghuis die de ene na de andere het ziekenhuis intrapt tijdens de training omdat hij het niet kan hebben dat hij op de bank zit. En met als klap op de vuurpijl jeugd van Ajax die aan het eind van het seizoen naar PSV verkast omdat ze er klaar mee zijn dat ze geen kans krijgen.

Kijk nou alleen al naar die Unuvar. Die kwam al voorbij toen hij in de E1 van Ajax voetbalde. Het grote nieuwe toptalent, ieder jaar weer. Ooh kijk die Unuvar, ons nieuwe pareltje. Inmiddels zijn we tig jaar verder en heeft hij 3 keer een kwartier tegen Amateurs in de beker mogen voetballen. Een groot toptalent van Ajax, een linksbuiten, die nog geen fatsoenlijke kans heeft gehad. Nee ze smijten liever 10 miljoen euro over de balk voor een of ander talent uit Denemarken, en die blijkt er dan uiteindelijk ook niet veel van te kunnen. Had je net zo goed je eigen talent een kans kunnen geven.

Ajax heeft zijn filosofie volledig overboord gegooid, zo lijkt het, en wij hebben m overgenomen. Ik weet niet direct waar mijn voorkeur nou naar uit gaat. Ik kan eigenlijk wel genieten van het feit dat we spelen met een team vol met jongens uit de eigen opleiding. Dat zijn vaak gasten die heel veel binding hebben met de club en ook echt als "van ons" voelen. Op die manier hou ik ook meer van een spelersgroep. Gasten die voor elkaar en de club door het vuur willen gaan omdat ze als droom hadden om ooit bij het eerste elftal van PSV in de basis te staan. Die mentaliteit merk je toch minder bij die passanten die je aankoopt, je creëert ieder jaar weer een vreemdelingen legioen.

En ik heb ergens het idee dat H2 het nieuwe tijdperk heeft ingeluid. Waar Overmars nog leek te zoeken naar een combi van eigen talent en aankopen, geeft H2 het liefst aan iedere positie geld uit. En veel ook. En ergens hoop ik dat ze zichzelf aan het overstijgen zijn. Dat ze overmoedig veel te veel geld aan het uitgeven zijn om te laten zien dat zij echt wel de grootste zijn. Of dat daadwerkelijk het geval is gaan we tegen het eind van het seizoen zien.
 
Ajax koopt wel erg veel spelers op het moment. Je kan er maar 11 opstellen. Dat kan toch nooit een heel seizoen zonder conflict goed gaan?
:unsure: Bij Ajax kan er geen seizoen zonder conflict goed gaan als ze zelfs maar 2 spelers hebben. :cautious:
Zelfs bij 1 speler kan het al. ;) Het is een slangenkuil.
 
Die hans leert het ook nooit, is niet dusan maar Dušan, š=de engelse S-van-show en niet s van snow. Terwijl hansie zo vaak zijn best doet om de voor en achternamen goed uit te spreken faalt die hier al jaren mee
 
Die hans leert het ook nooit, is niet dusan maar Dušan, š=de engelse S-van-show en niet s van snow. Terwijl hansie zo vaak zijn best doet om de voor en achternamen goed uit te spreken faalt die hier al jaren mee
Ik denk dat ik het al wist en ook begrijp wat je bedoelt, maar de s van show en snow klinken natuurlijk hetzelfde. Jij bedoelt de sh combinatie.
 
Die hans leert het ook nooit, is niet dusan maar Dušan, š=de engelse S-van-show en niet s van snow. Terwijl hansie zo vaak zijn best doet om de voor en achternamen goed uit te spreken faalt die hier al jaren mee
Jouw Nederlands is gelukkig wel foutloos in woord en geschr....oh nee.:drool:
 
Die hans leert het ook nooit, is niet dusan maar Dušan, š=de engelse S-van-show en niet s van snow. Terwijl hansie zo vaak zijn best doet om de voor en achternamen goed uit te spreken faalt die hier al jaren mee
Volgens mijn zeer beperkt Servo-Kroatisch zou je het moeten uitspreken als Doe-sjan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan