Haha is dit echt? Ik wil niks goedpraten hoor maar ik zou niet met 150k om mijn arm rondlopen. Tadic is ook niet de eerste, het is vragen om problemen.
Ja dit is echt.
link

En het is waarschijnlijk nog veel meer waard.
Zo’n model wisselt van hand voor bedragen die schommelen tussen de 240.000 en 430.000 euro. Kortom: niet enkel een zeer gewild type polshorloge, maar ook een slimme investering voor de langere termijn. De horloges van Patek Philippe vestigden in het verleden meermaals records op veilingen.

Absurde bedragen voor een horloge. :maniac:
 
Laatst bewerkt:
Ja dit is echt.
link

En het is waarschijnlijk nog veel meer waard.
Zo’n model wisselt van hand voor bedragen die schommelen tussen de 240.000 en 430.000 euro. Kortom: niet enkel een zeer gewild type polshorloge, maar ook een slimme investering voor de langere termijn. De horloges van Patek Philippe vestigden in het verleden meermaals records op veilingen.

Absurde bedragen voor een horloge. :maniac:
Ik zou mijn geld liever aan een paar mooie vakanties uitgeven dan het aan mijn pols laten hangen.
 
Ik zou mijn geld liever aan een paar mooie vakanties uitgeven dan het aan mijn pols laten hangen.
Dure horloges zijn een soort statussymbool geworden. Heeft niks met het horloge zelf te maken als gebruiksobject of wat dan ook. Dat je er dan wel erg te koop mee loopt dat je geld hebt en dus ook een groot doelwit wordt voor overvallers lijken velen zich dan niet te beseffen. Er was toch ook zo'n rolex bende die specifiek rijke personen met dit soort horloges opzocht om vervolgens hardhandig het horloge af te nemen.
 
Dure horloges zijn een soort statussymbool geworden. Heeft niks met het horloge zelf te maken als gebruiksobject of wat dan ook. Dat je er dan wel erg te koop mee loopt dat je geld hebt en dus ook een groot doelwit wordt voor overvallers lijken velen zich dan niet te beseffen. Er was toch ook zo'n rolex bende die specifiek rijke personen met dit soort horloges opzocht om vervolgens hardhandig het horloge af te nemen.
Zo’n horloge is in mijn woordenboek erg patserig. Als je zo iets puur als investeringsobject zou kopen draag je het niet in het dagelijks leven, maar leg je in een kluis. Zo las is een paar jaar geleden dat een Franse voetballer ook beroofd was van horloges ter waarde van tonnen tijdens zijn vakantie. Volgens mij weten voetballers aan de top gewoon van gekkigheid niet wat ze met het n geld moeten doen…
 
Zo’n horloge is in mijn woordenboek erg patserig. Als je zo iets puur als investeringsobject zou kopen draag je het niet in het dagelijks leven, maar leg je in een kluis. Zo las is een paar jaar geleden dat een Franse voetballer ook beroofd was van horloges ter waarde van tonnen tijdens zijn vakantie. Volgens mij weten voetballers aan de top gewoon van gekkigheid niet wat ze met het n geld moeten doen…
Een hoop rijken kopen wat andere rijken ook kopen. Dezelfde huizen, dezelfde auto’s, dezelfde horloges.
Overigens geldt dat ook voor minder rijkere mensen. Alleen kopen die andere zaken.
 
Nee. het horloge van Tadic is nogal duur. Hij draagt een Patek Philippe Nautilus 5980/1R-001 in 18k roze goud.
Kost zo ongeveer € 150.000,=. :maniac: Dat lokt wel overvallers. :cautious:
Waarom zou je zo’n duur horloge willen en waarom is zo’n horloge in hemelsnaam zo duur. Hoe goed geeft dat de tijd aan dan?
Een hoop rijken kopen wat andere rijken ook kopen. Dezelfde huizen, dezelfde auto’s, dezelfde horloges.
Overigens geldt dat ook voor minder rijkere mensen. Alleen kopen die andere zaken.
Zoals brood en bier.
 
Ik heb het er wel eens met een vriend over gehad (die net als ik verzamelaar is): wat is waarde van een voorwerp? Wat is waarde eigenlijk?
Er zijn verschillende waardes:

- Monetaire waarde (hoeveel geld krijg ik er voor als ik het verkoop?)
- Sentimentele waarde (ik heb stripboek x in mijn jeugd gelezen, of deze vaas is van mijn oma geweest)
- Historische waarde (zeldzaamheid, leeftijd, hoeveel zegt een voorwerp over een bepaalde periode of een bepaald persoon?)

In het geval van Tadic komt er nog iets bij:

- Statuswaarde (laten zien dat je het kan betalen, of dit veinzen als je een nepper draagt).

Ik ga dit Ajax topic niet verder vervuilen met mijn beschouwingen, dit hoort eigenlijk in de chat (als er al iemand in geïnteresseerd is hahaha).
 
Dure exclusieve horloges verliezen hun waarde niet. Net als die kettingen en armbadjes van honderdduizenden en soms miljoenen euros. Dat trekt criminelen aan. Jammer dat hij geen servisch mafia maatje bij had die die gasten meteen overhoop geschoten had. Ik zag laatst een filmpje langskomen in Napels geloof ik. Zitten een paar gasten op het terras komt er iemand heel rustig aanlopen en zet zo een pistool op het hoofd van één van die jongens. Steelt het horloge... paar minuten later komt er iemand anders terug met hetzelfde horloge en geeft het terug en zegt erbij.. excuses maar het horloge is niet echt. Nogmaals excuses en loopt zo weg.

Dat Tadic terugvecht is een risico waar je op dat moment niet bij stil staat denk ik. Er zijn mensen die bevriezen en niets doen en er zijn mensen die als eerste reactie meteen terugvechten hebben. Ik heb een bloedhekel aan die kerel maar dit gun je niemand natuurlijk.
 
Ik ga dit Ajax topic niet verder vervuilen met mijn beschouwingen, dit hoort eigenlijk in de chat (als er al iemand in geïnteresseerd is hahaha).
Waarom in de chat?
Ik vind dat dit topic helemaal niet vervuild wordt door jouw beschouwingen.
Eerder het tegendeel. Eindelijk iets wat de moeite van het lezen waard is in een Ajax topic. ;)
 
Niet de intentie om Tadic als schuldige neer te zetten, de overvallers zijn fout natuurlijk. Maar ik vind dat je ook wel een beetje stil mag staan wat je nou eigenlijk bij je hebt. Voor Tadic is zo'n klokje wat status, maar voor een ander kan dat een hoop jaartjes eten betekenen. Ik vind het ronduit dom om met zo iets om je pols rond te lopen. En dan hoor je kreten als "Maar iedereen zou toch gewoon moeten kunnen en laten wat hij of zij wil?" Eens, maar dat kan nou eenmaal niet.
 
Niet de intentie om Tadic als schuldige neer te zetten, de overvallers zijn fout natuurlijk. Maar ik vind dat je ook wel een beetje stil mag staan wat je nou eigenlijk bij je hebt. Voor Tadic is zo'n klokje wat status, maar voor een ander kan dat een hoop jaartjes eten betekenen. Ik vind het ronduit dom om met zo iets om je pols rond te lopen. En dan hoor je kreten als "Maar iedereen zou toch gewoon moeten kunnen en laten wat hij of zij wil?" Eens, maar dat kan nou eenmaal niet.
#doemaaraf
 
Niet de intentie om Tadic als schuldige neer te zetten, de overvallers zijn fout natuurlijk. Maar ik vind dat je ook wel een beetje stil mag staan wat je nou eigenlijk bij je hebt. Voor Tadic is zo'n klokje wat status, maar voor een ander kan dat een hoop jaartjes eten betekenen. Ik vind het ronduit dom om met zo iets om je pols rond te lopen. En dan hoor je kreten als "Maar iedereen zou toch gewoon moeten kunnen en laten wat hij of zij wil?" Eens, maar dat kan nou eenmaal niet.
Doen alle voetballers toch met hun bling bling. Niet alleen Tadic. Bij PSV niet anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan