Waarom zou ik bang zijn voor iets wiens suprematie ik net als alle andere PSV supporters nu eenmaal moet accepteren?
Hoe heet eigenlijk de ( Amsterdamse ) angst om slap gelul uit Zeist en Hilversum als zodanig te beschouwen? :unsure:
 
Zegt de man die niet alleen mede forummers om de haverklap calimero noemt, maar ook uit "plaatsvervangende schaamte" Ajacieden op dit forum excuses maakt om uitspraken van PSV coach Roger Schmidt.
Dan maar liever iemand die zogenaamd slap lult dan een forummer die voortdurend eigen PSV mensen afzeikt als ze wat kritische geluiden laten horen tegen andere mensen dan PSVers.

En Mentos; vooruit dan, een beetje, maar ik vind Theo Maassen toch leuker. ;)
 
Jeetje nooit eerder gezien. Conceicao speelt nu bij jong Ajax. Die gozer is net 1,5 meter zo lijkt het. Fitz Jim is een reus bij hem vergeleken.

Ff checken.
1meter 70cm.
Echt waar?
 
Laatst bewerkt:

Stelletje schoften lopen er ook rond zeg.
Triest. Wel typisch Balkan-temperament te zien in de reactie van Tadic. Aan de ene kant denk je: mooi man! Van de andere kant vraag je je af hoe verstandig dat nou is. Voor hetzelfde geld steekt zo'n gek je een mes tussen de ribben vanuit schrik. Waarvoor dan? Om je horloge?
 
Terug
Bovenaan Onderaan