J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Broer van Chriet Titulair?
Kroes is titulair technisch directeur, what the fuck dat ook mag betekenen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Broer van Chriet Titulair?
Sowieso is het een soap dat een beursgenoteerd bedrijf een TD aanstelt die in aandelen van dat bedrijf heeft gehandeld met voorkennis.Ik heb het niet goed gevolgd dus misschien mis ik iets. Wat is het grootste soap gedeelte, is dit bijvoorbeeld een nieuw recept voor een intern conflict met V Praag? Of is het bijvoorbeeld omdat je denkt dat Kroes weer iets stoms gaat doen dat de soap daardoor door gaat?
Als hij dan maar geen dickpics gaat sturen.
Maar wel in een andere functie… ach, vast voor hetzelfde salaris.
Oeps, verkeerde topicHoppa!! PvA!@
Het zal best een kundig iemand zijn. En dat is jammer, liever een (pannen)koekenbakker in het bestuur.Ben ik de enige die het jammer vind dat Kroes terug mag komen?
Waarom dan? Komt op mij over als een zwaar incapabele man.Ben ik de enige die het jammer vind dat Kroes terug mag komen?
Bij mij juist niet, heeft het goed gedaan waarbij gewerkt heeft.Waarom dan? Komt op mij over als een zwaar incapabele man.
Waarom dan? Komt op mij over als een zwaar incapabele man.
Nou, ik denk dat dit wel een goede ad is.Waarom dan? Komt op mij over als een zwaar incapabele man.
Sarcasm?Nou, ik denk dat dit wel een goede ad is.
Lijkt me wel zo'n ijzerbreker die de rotte appels uit zo'n organisatie flikkert. Ik zag Kale en Kokkie daar nog over praten. Kroes schijnt (volgens de kenners) een koel en zakelijk keihard type te zijn. Bij Ajax was het blijkbaar teveel ons kent ons. Niet echt goed voor een organisatie natuurlijkSarcasm?
Laten we dan hopen op een Jan Reker-effect.Lijkt me wel zo'n ijzerbreker die de rotte appels uit zo'n organisatie flikkert. Ik zag Kale en Kokkie daar nog over praten. Kroes schijnt (volgens de kenners) een koel en zakelijk keihard type te zijn. Bij Ajax was het blijkbaar teveel ons kent ons. Niet echt goed voor een organisatie natuurlijk
Ik vind het juist interessant als er crisis management wordt gedaan. Bij Feyenoord eerder, psv, maar ook Nac hier. Eigenlijk is dat leuker om te volgen dan bij bedrijven waar het goed gaat. Sanders was bij ons heel sterk mbt saneren en bijvoorbeeld de verkoop van het grond onder het stadion. Dat zijn wat mij betreft de goede bestuurders. Dus mbt Kroes volg ik het ook om diezelfde reden. Kijken hoe hij dat gaat doen, even los van het supporters sentiment.Laten we dan hopen op een Jan Reker-effect.