Mooie club man dat Ajax :star:
Was het wel altijd vond ik. Maar sinds ze in de Arena spelen is het een echt bedrijf geworden. Ben er wel eens geweest maar de afstand van tribune tot het veld met is veel te groot. Of ik zat verkeerd met een Ajax vriend. De tijd in de meer met Van Basten, Menzo, van het Schip was echt wel goed, maar ik
Mooie club man dat Ajax :star:
Tadic - Brobbey - Anthony
Klaassen - Alvarez - Berghuis
Wijndal - Blind - Timber - Rensch
Pasveer

Versus

Gakpo - De Jong - Madueke
Simons - Sangare - Veerman
Mauro - Ramalho - Marlon - Hoever
Benitez

Ik zie niet zo veel verschil in kwaliteit meer…
Als Ajax de hand op de knip houdt niet nee. Martinez geen basis? Pasveer wordt nooit eerste keeper.
 

Lul niet man dik stuk vreten! Je kwam niet opdagen voor trainingen, verziekte de sfeer en dacht alleen maar aan jezelf. En dan nog durven te roepen dat het kwam omdat Schmidt anders over voetbal dacht. Meerdere mensen hebben hem eindeloos veel kansen gegeven, puur omdat hij goed kon voetballen. Stelt me erg teleur dat hij niet bereid is de hand in eigen boezem te steken. Wat dat betreft past hij perfect bij die club uit Amsterdam.

Excuses voor mijn mening vriendelijke Ajacieden van het forum
 

Lul niet man dik stuk vreten! Je kwam niet opdagen voor trainingen, verziekte de sfeer en dacht alleen maar aan jezelf. En dan nog durven te roepen dat het kwam omdat Schmidt anders over voetbal dacht. Meerdere mensen hebben hem eindeloos veel kansen gegeven, puur omdat hij goed kon voetballen. Stelt me erg teleur dat hij niet bereid is de hand in eigen boezem te steken. Wat dat betreft past hij perfect bij die club uit Amsterdam.

Excuses voor mijn mening vriendelijke Ajacieden van het forum

Niet meer naar kijken, niet meer naar luisteren. In ons eigen hoofd zijn we 9 van de 10 keer de held in het verhaal.
 

Lul niet man dik stuk vreten! Je kwam niet opdagen voor trainingen, verziekte de sfeer en dacht alleen maar aan jezelf. En dan nog durven te roepen dat het kwam omdat Schmidt anders over voetbal dacht. Meerdere mensen hebben hem eindeloos veel kansen gegeven, puur omdat hij goed kon voetballen. Stelt me erg teleur dat hij niet bereid is de hand in eigen boezem te steken. Wat dat betreft past hij perfect bij die club uit Amsterdam.

Excuses voor mijn mening vriendelijke Ajacieden van het forum

Hij zit er nog geen jaar en hij heeft al alles overgenomen van die kut club. Zo te zien heeft hij het naar zijn zin in dat harde Amsterdam, lekker genieten daar. Alle sympathie die ik ooit heb gehad is weg. Puur voorbeeld van die kut jeugd die niks meer kan hebben, het is altijd een ander. Grote bozen mensenwereld.

Ik zal ontzettend genieten als hij over 5 jaar bij Vitesse speelt. Ben ergens bang dat het niet gaat gebeuren, maar meestal komt de karma wel ergens voor dit soort onkruid. Misschien beter dat ik alles rondom die gast negeer, merk dat ik echt ontzettend kwaad wordt om die klote mentaliteit van dit soort gasten die zich altijd maar verschuilen achter hoe zwaar ze het hebben en al het falen aan een ander wijten. Wat is er zo fucking moeilijk aan om kritisch tegenover jezelf te blijven en te luisteren naar wat er om je heen wordt gezegd, pleur op man.
 

Lul niet man dik stuk vreten! Je kwam niet opdagen voor trainingen, verziekte de sfeer en dacht alleen maar aan jezelf. En dan nog durven te roepen dat het kwam omdat Schmidt anders over voetbal dacht. Meerdere mensen hebben hem eindeloos veel kansen gegeven, puur omdat hij goed kon voetballen. Stelt me erg teleur dat hij niet bereid is de hand in eigen boezem te steken. Wat dat betreft past hij perfect bij die club uit Amsterdam.

Excuses voor mijn mening vriendelijke Ajacieden van het forum
Jammer dat zo’n “journalist” dan niet even doorvraagt. Dan had ik graag gehoord op welke wijze de voetbalvisie van Ihattaren niet met die van Schmidt overeenkomt.
Maar blijkbaar mag met “hard” zijn, zolang het maar in het straatje van Ihattaren past. Oftewel: gelul.
 
Hij zit er nog geen jaar en hij heeft al alles overgenomen van die kut club. Zo te zien heeft hij het naar zijn zin in dat harde Amsterdam, lekker genieten daar. Alle sympathie die ik ooit heb gehad is weg. Puur voorbeeld van die kut jeugd die niks meer kan hebben, het is altijd een ander. Grote bozen mensenwereld.

Ik zal ontzettend genieten als hij over 5 jaar bij Vitesse speelt. Ben ergens bang dat het niet gaat gebeuren, maar meestal komt de karma wel ergens voor dit soort onkruid. Misschien beter dat ik alles rondom die gast negeer, merk dat ik echt ontzettend kwaad wordt om die klote mentaliteit van dit soort gasten die zich altijd maar verschuilen achter hoe zwaar ze het hebben en al het falen aan een ander wijten. Wat is er zo fucking moeilijk aan om kritisch tegenover jezelf te blijven en te luisteren naar wat er om je heen wordt gezegd, pleur op man.
Ben maar blij dat hij bij PSV weg is. Rotte appels moet je direct uit de mand nemen.
Met zo'n mentaliteit niet geschikt voor topsport. Hij zal zichzelf nog vaak tegenkomen.
Binnen afzienbare tijd wordt hij ook uitgekotst bij Ajax. :braak: :cautious:
 
Ben maar blij dat hij bij PSV weg is. Rotte appels moet je direct uit de mand nemen.
Met zo'n mentaliteit niet geschikt voor topsport. Hij zal zichzelf nog vaak tegenkomen.
Binnen afzienbare tijd wordt hij ook uitgekotst bij Ajax. :braak: :cautious:
Bij mij is het puur en alleen Ajax dat ik hoop dat hij geen grote transfersom op gaat brengen. Of hij faalt of niet maakt niet uit want PSV wordt toch kampioen. Had hem liever zien opbloeien bij een Club Brugge.
 
Bij mij is het puur en alleen Ajax dat ik hoop dat hij geen grote transfersom op gaat brengen. Of hij faalt of niet maakt niet uit want PSV wordt toch kampioen. Had hem liever zien opbloeien bij een Club Brugge.
Het maakt me eigenlijk geen reet uit of hij opbloeit of verslakkert en eindigt als droogbloem.
 
Het maakt me eigenlijk geen reet uit of hij opbloeit of verslakkert en eindigt als droogbloem.
Ik hoop op de droogbloem. En dan in een vaas en die veel te lang laten staan als enige decoratie zodat alle aandacht bij binnenkomst gericht moet zijn op die ene vreselijk verdorde droogbloem op tafel. Bij Juventus of Sampdoria had ik het hem allemaal gegund. Maar ik ken het verhaal wel als het dadelijk bij Ajax gaat lukken. Dan is het die verrekte Duitser die als een amateur psycholoog hem behandeld heeft en zijn het de helden van Ajax die mootje weer gemaakt hebben en gered van die vreselijke club. Nee, dat verhaal daar heb ik absoluut geen zin in. Ze horen het ook zo graag. Dat interview van afgelopen week gaan ze bij voetbalzone en voetbalprimeur in zoveel mogelijk stukken proberen te hakken zodat we er elke dag een hapje van mogen nemen. Ik ben nu al kots en kotsmisselijk ervan.
 
Bij mij is het puur en alleen Ajax dat ik hoop dat hij geen grote transfersom op gaat brengen. Of hij faalt of niet maakt niet uit want PSV wordt toch kampioen. Had hem liever zien opbloeien bij een Club Brugge.

En dan roepen ze dat Ajax en Ajacieden arrogant zijn. Al jaren geen kampioen en nu een paar jeugdspelers en huurlingen en men wordt kampioen. 😂🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan