Het nieuwe uitshirt van ajax is een verwijzing naar het water van Amsterdam. Dus....vies?
regeershirt1920.jpg
Best aardig shirt. Maar net als met het testbeeld shirt van PSV toen, past het niet direct bij de club.

En wie is die speler? :ROFL:

Nouja misschien bedoelen ze niet dat het geweldig was maar 6 goals voor een 3 tegen is wel compleet ander gezicht dan vorig jaar. Ik denk dat ze in een heel jaar geen wedstrijd er 6 gemaakt hebben of 3 tegen hebben gehad. Oh jawel NEC thuis. :maniac:
Toch een serieuze reactie: de titel is wel misleidend, alsof Ajax er 9 maakte.

Toch een serieuze reactie: de titel is wel misleidend, alsof Ajax er 9 maakte.
Dat ligt dan aan jezelf, want dat was niet hoe ik de titel interpreteerde (en ik wist de uitslag niet). Beetje spijkers op laag water zoeken dit.

Maar dat ben ik hier ook wel weer gewend als het om Ajax gaat. ;)

Dat ligt dan aan jezelf, want dat was niet hoe ik de titel interpreteerde (en ik wist de uitslag niet). Beetje spijkers op laag water zoeken dit.

Ik las hetzelfde, dat ze 9 goals gemaakt hebben. Bleken het er 9 in totaal te zijn. Na 45 minuten voetballen is Heitinga al god, dus over 4 wedstrijden zal Maradona wel zijn hand van God cadeau doen, over 8 wedstrijden is Heitinga beter dan pep Guardiola, over 10 wedstrijden is Heitinga de grootste kneus ooit met vertrouwen van het bestuur en over 14 wedstrijden zijn zijn stoelpoten genoeg afgezaagd dat hij bij het grofvuil gaat.

Terug
Bovenaan Onderaan