Mentos
Mister Stomme Klup
Jij natuurlijk, als echte Amsterdammert!Afschuwelijk shirt, wie wil hierin rondlopen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Jij natuurlijk, als echte Amsterdammert!Afschuwelijk shirt, wie wil hierin rondlopen?
Het water zal ze wel aan de lippen staan.Echt een mooi shirt, jammer van dat logo. End e verwijzing met water begrijp ik niet
Jaa dat zal hem wel zijn. Maar in mijn hoofd was er ook van dat fluorescerend geel maar dat zal een ander shirt zijn wat ik ermee door elkaar haal.
Best aardig shirt. Maar net als met het testbeeld shirt van PSV toen, past het niet direct bij de club.Het nieuwe uitshirt van ajax is een verwijzing naar het water van Amsterdam. Dus....vies?
![]()
Youri Regeer.Best aardig shirt. Maar net als met het testbeeld shirt van PSV toen, past het niet direct bij de club.
En wie is die speler?![]()
Hahaha dankYouri Regeer.
Boegbeeld van de club blijkbaar![]()
Tja….. Ajax media.Toch een vrij misleidende kop als je 6-3 speelt:
![]()
Nouja misschien bedoelen ze niet dat het geweldig was maar 6 goals voor een 3 tegen is wel compleet ander gezicht dan vorig jaar. Ik denk dat ze in een heel jaar geen wedstrijd er 6 gemaakt hebben of 3 tegen hebben gehad. Oh jawel NEC thuis.Toch een vrij misleidende kop als je 6-3 speelt:
![]()
Toch een serieuze reactie: de titel is wel misleidend, alsof Ajax er 9 maakte.Nouja misschien bedoelen ze niet dat het geweldig was maar 6 goals voor een 3 tegen is wel compleet ander gezicht dan vorig jaar. Ik denk dat ze in een heel jaar geen wedstrijd er 6 gemaakt hebben of 3 tegen hebben gehad. Oh jawel NEC thuis.![]()
Is dit een trainingsshirt? Verschrikkelijk wat een hysterisch dingHet nieuwe uitshirt van ajax is een verwijzing naar het water van Amsterdam. Dus....vies?
![]()
Dat ligt dan aan jezelf, want dat was niet hoe ik de titel interpreteerde (en ik wist de uitslag niet). Beetje spijkers op laag water zoeken dit.Toch een serieuze reactie: de titel is wel misleidend, alsof Ajax er 9 maakte.
Dat ligt dan aan jezelf, want dat was niet hoe ik de titel interpreteerde (en ik wist de uitslag niet). Beetje spijkers op laag water zoeken dit.
Heb Henderson altijd wel een lui paard gevonden, Brobbey de omvang van een olifant hebben, en
Hilarisch. Sutalo was voor Farioli nog een van de grootste prutsers. Anderzijds, als je omringt wordt door nog matigere spelers is het wel makkelijk de grootste te zijn.
Goeie cliffhanger!Heb Henderson altijd wel een lui paard gevonden, Brobbey de omvang van een olifant hebben, en
Voor Hato is Gnoe interesse?Heb Henderson altijd wel een lui paard gevonden, Brobbey de omvang van een olifant hebben, en