Ik denk dat Schmidt is gehaald als crisiscoach. In het verleden heeft hij elftallen ook op de been geholpen en spelers aan de praat gekregen die eigenlijk al afgeschreven waren. Om uiteindelijk de volgende stappen te zetten wanneer het weer wat rustiger is bij PSV is hij niet geschikt voor. Niet erg als je het mij vraagt. Hij heeft een mooie fundering achter gelaten voor Van Nistelrooij en daarop kan echt goed gebouwd worden.

Ik vind dat er sinds de komst van Schmidt goede keuzes worden gemaakt door de directie. Dat gaat uiteindelijk ook de vruchten afwerpen.

Kortom: ik vind dat PSV van ver heeft moeten komen en dat de toekomst er rooskleurig uit ziet
Dit komt een beetje over alsof PSV al jaren achtereen diep in de penarie zat, maar eigenlijk was het alleen het tweede seizoen onder MvB dat het slecht ging.:unsure:
 
Denk dat het best mee viel hoor qua invloed op de groep. Op persoonlijk vlak is Mo een hele vrolijke gast om in de groep te hebben. Je zag niet voor niks dat Rosario en Dumfries hem graag hielpen. Hij was geen etterbak ofzo. Helaas kan ie slecht omgaan met tegenslag
Ik kan me herinneren dat PSV in een bijzin in een statement vermeldde dat Mo de sfeer in de groep verpestte en dat de situatie onhoudbaar was. Ik denk dat we maar 5% weten van wat zich daadwerkelijk afspeelde, maar ik kan me niet voorstellen dat PSV voor niets zo makkelijk afstand deed van een goede voetballer.
 
Een knvb beker (zonder de titel) en de JCS hebben voor mij geen waarde. Het wordt tijd dat we weer kampioen worden want de lat wordt kennelijk onder de supporters steeds lager gelegd voor wat je als psv mag definiëren als prestaties/succes...
Schmidt was kampioen geworden als we in die twee toppers niet ontzettend genaaid werden.
Het is maar waar je je focust. Een heleboel spelers zijn beter geworden en hebben nieuwe kansen gekregen. We kwamen van ver na de periode Van Bommel maar we doen nu weer mee met de titel. Door deze gebeurtenissen samen met een bijzondere JCS en Beker editie vind ik dat Roger het niet eens zo slecht gedaan heeft. En misschien was hij een soort crisis coach, maar we moeten met Ruud snel die titel gaan pakken
 
Ik denk dat Schmidt is gehaald als crisiscoach. In het verleden heeft hij elftallen ook op de been geholpen en spelers aan de praat gekregen die eigenlijk al afgeschreven waren. Om uiteindelijk de volgende stappen te zetten wanneer het weer wat rustiger is bij PSV is hij niet geschikt voor. Niet erg als je het mij vraagt. Hij heeft een mooie fundering achter gelaten voor Van Nistelrooij en daarop kan echt goed gebouwd worden.

Ik vind dat er sinds de komst van Schmidt goede keuzes worden gemaakt door de directie. Dat gaat uiteindelijk ook de vruchten afwerpen.

Kortom: ik vind dat PSV van ver heeft moeten komen en dat de toekomst er rooskleurig uit ziet
Dat hij niet geschikt zou zijn om hier verder te gaan ben ik niet met je eens. PSV wilde ook een derde seizoen met hem door.
Voor het overige onderschrijf ik je post als het gaat om een hoopgevende situatie door de komst van Marcel Brands en Ruud van N.
Hoe rooskleurig dat zal zijn moet blijken.
Er blijven twee struikelblokken ; veel minder geld dan de concurrent en kromme zijlijnen /kuip penalties.
Maar dat PSV goed bezig is, dat klopt volgens mij wel. :)
 
Dat hij niet geschikt zou zijn om hier verder te gaan ben ik niet met je eens. PSV wilde ook een derde seizoen met hem door.
Voor het overige onderschrijf ik je post als het gaat om een hoopgevende situatie door de komst van Marcel Brands en Ruud van N.
Hoe rooskleurig dat zal zijn moet blijken.
Er blijven twee struikelblokken ; veel minder geld dan de concurrent en kromme zijlijnen /kuip penalties.
Maar dat PSV goed bezig is, dat klopt volgens mij wel. :)
Hoop doet leven zeg ik dan altijd maar :) Sommigen gaan direct al doemdenken maar dat is niets voor mij. Natuurlijk kan het mis gaan omdat Ruud een beginner is en omdat we nogal eens pech hebben met arbitrale beslissingen. Hetgeen hoe PSV zich nu presenteert maakt mij een tevreden mens. Als je mij had gezegd dat wij dit jaar Xavi Simons, een topkeeper én Luuk de Jong aantrekken voor minder dan 10 miljoen had ik je uitgelachen. Maar John flikt het toch weer
 
Ik kan me herinneren dat PSV in een bijzin in een statement vermeldde dat Mo de sfeer in de groep verpestte en dat de situatie onhoudbaar was. Ik denk dat we maar 5% weten van wat zich daadwerkelijk afspeelde, maar ik kan me niet voorstellen dat PSV voor niets zo makkelijk afstand deed van een goede voetballer.
Dat klopt, we krijgen niet alles mee, maar glimpsen zeggen veel. De verziekte sfeer zak vast samenhangen met de situatie waarin hij verkeerde en gespannen relatie met Schmidt. Van wat ik van die jongen heb gezien en wat mensen binnen osv ook zeggen is dat ie in de omgang een fijne jongen is.
Schmidt was kampioen geworden als we in die twee toppers niet ontzettend genaaid werden.
Het is maar waar je je focust. Een heleboel spelers zijn beter geworden en hebben nieuwe kansen gekregen. We kwamen van ver na de periode Van Bommel maar we doen nu weer mee met de titel. Door deze gebeurtenissen samen met een bijzondere JCS en Beker editie vind ik dat Roger het niet eens zo slecht gedaan heeft. En misschien was hij een soort crisis coach, maar we moeten met Ruud snel die titel gaan pakken
Schmidt deed het aardig tegen de kleintjes waardoor er watvpunten bijelkaar gesprokkeld werden maar heeft elke competitietopper verloren in twee jaar tijd. Hij zou als een van de grondleggers van volgas fussbal naar Eindhoven brengen. Helemaak niks van gezien. Zelfs slot heeft dat in 1 seizoen beter in gekregen. Ik beschouw de tijdperk Schmidt al verloren en het is aan Ruud om de scherven op te ruimen ipv dat Roger de crisiscoach zou zijn die Van Bommels rotzooi moest opruimen. Vooral op fysiek vlak is er veel schade aangericht aan de selectie.
 
Dat klopt, we krijgen niet alles mee, maar glimpsen zeggen veel. De verziekte sfeer zak vast samenhangen met de situatie waarin hij verkeerde en gespannen relatie met Schmidt. Van wat ik van die jongen heb gezien en wat mensen binnen osv ook zeggen is dat ie in de omgang een fijne jongen is.

Schmidt deed het aardig tegen de kleintjes waardoor er watvpunten bijelkaar gesprokkeld werden maar heeft elke competitietopper verloren in twee jaar tijd. Hij zou als een van de grondleggers van volgas fussbal naar Eindhoven brengen. Helemaak niks van gezien. Zelfs slot heeft dat in 1 seizoen beter in gekregen. Ik beschouw de tijdperk Schmidt al verloren en het is aan Ruud om de scherven op te ruimen ipv dat Roger de crisiscoach zou zijn die Van Bommels rotzooi moest opruimen. Vooral op fysiek vlak is er veel schade aangericht aan de selectie.
Zijn dat zijn woorden, dat was meer de media volgens mij? En wat jij zegt over de goede jongen Ihattaren, men zegt dit ook over Schmidt, insiders, de oud voorzitter en mensen die met hem te maken hebben. Schmidt heeft domme momenten in de media maar Ihattaren ook. Het is maar net waar je je op focust. Ik ben geen Schmidt adept maar ik vind er wat van als mensen de schuld krijgen en als het op grond is van aannames en amateur psychologie vanaf de zijlijn. Schmidt werd van alles verweten en achteraf hoor je dat hij niet zo is, dat vind ik best lullig. En dat gebeurde niet alleen bij Schmidt maar bijvoorbeeld ook bij een Ihattaren of een anderen uit de voetbalwereld
 
Schmidt was kampioen geworden als we in die twee toppers niet ontzettend genaaid werden.
Het is maar waar je je focust. Een heleboel spelers zijn beter geworden en hebben nieuwe kansen gekregen. We kwamen van ver na de periode Van Bommel maar we doen nu weer mee met de titel. Door deze gebeurtenissen samen met een bijzondere JCS en Beker editie vind ik dat Roger het niet eens zo slecht gedaan heeft. En misschien was hij een soort crisis coach, maar we moeten met Ruud snel die titel gaan pakken
Dit komt een beetje over alsof PSV al jaren achtereen diep in de penarie zat, maar eigenlijk was het alleen het tweede seizoen onder MvB dat het slecht ging.:unsure:
En Schmidt deed het goed? Vergelijk dan ook even de selecties van Schmidt en die van MvB met elkaar.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dit komt een beetje over alsof PSV al jaren achtereen diep in de penarie zat, maar eigenlijk was het alleen het tweede seizoen onder MvB dat het slecht ging.:unsure:
En Schmidt deed het goed? Vergelijk dan ook even de selecties van Schmidt en die van MvB met elkaar.
Na het eerste halve seizoen was het beste er toch af? Grote miskopen, paniek in de tent. Ik sta daar toch anders in
 
Schmidt was kampioen geworden als we in die twee toppers niet ontzettend genaaid werden.
Het is maar waar je je focust. Een heleboel spelers zijn beter geworden en hebben nieuwe kansen gekregen. We kwamen van ver na de periode Van Bommel maar we doen nu weer mee met de titel. Door deze gebeurtenissen samen met een bijzondere JCS en Beker editie vind ik dat Roger het niet eens zo slecht gedaan heeft. En misschien was hij een soort crisis coach, maar we moeten met Ruud snel die titel gaan pakken
Deels heb je gelijk maar blijft overeind dat Schmidt er in 2 jaar geen lijn in heeft weten te krijgen. Geen automatismen, geen duidelijke speelstijl en permanent falen op beslissende momenten.
 
Na het eerste halve seizoen was het beste er toch af? Grote miskopen, paniek in de tent. Ik sta daar toch anders in
Volgens mij was het hele eerste seizoen van Mark prima. Maar ook hij greep naast de titel door wat "pech" buiten zijn schuld om.
Van hetzelfde karakter als Roger in diens tweede seizoen. Waar je terecht wel op wijst. :)
Hopelijk lukt het Ruud om deze struikelstenen te omzeilen en dus met een dergelijk punten aantal wel boven Ajax te eindigen.
 
Laatst bewerkt:
Dit komt een beetje over alsof PSV al jaren achtereen diep in de penarie zat, maar eigenlijk was het alleen het tweede seizoen onder MvB dat het slecht ging.:unsure:
En Schmidt deed het goed? Vergelijk dan ook even de selecties van Schmidt en die van MvB met elkaar.

Had Mark Van Bommel dan een mindere selectie dan Roger Schmidt? Ik kan het me niet goed voor de geest halen maar in mijn gedachten speelde Roger Schmidt met de spelers die Mark Van Bommel afdankte (Guttierez, Boscagli, Bruma, Mauro Junior) zijn er 4 die uit mijn hoofd gewoon ter beschikking stonden van Van Bommel maar die gaf de voorkeur aan bijvoorbeeld Sadilek boven Boscagli. Ik denk dat er best wel een punt te maken is dat Bommel een betere selectie tot zijn beschikking had.
 
Had Mark Van Bommel dan een mindere selectie dan Roger Schmidt? Ik kan het me niet goed voor de geest halen maar in mijn gedachten speelde Roger Schmidt met de spelers die Mark Van Bommel afdankte (Guttierez, Boscagli, Bruma, Mauro Junior) zijn er 4 die uit mijn hoofd gewoon ter beschikking stonden van Van Bommel maar die gaf de voorkeur aan bijvoorbeeld Sadilek boven Boscagli. Ik denk dat er best wel een punt te maken is dat Bommel een betere selectie tot zijn beschikking had.
Van Bommel heeft een tijdje met Malen, Cody, Mo en Stevie voorop gespeeld geloof ik. Dat is niet gek hoor.
 
Nog maar eens herhalen dan: "Vergelijk dan ook even de selecties van Schmidt en die van MvB met elkaar."
Ik zou de selectie van Schmidt iets sterker achtte dan van Bommel. Maar ook weer niet zoveel slechter. Zoals aangegeven had van Bommel ook een hoop spelers ter beschikking die onder Schmidt opleefde. Daarnaast waren een aantal spelers die niet lukte onder van Bommel wel gehaald vanwege van Bommel (Afellay en de twee Australiërs).

Met de selectie die er toen stond mocht van Bommel prima strijden om een tweede plek. Maar we waren meer aan het zakken naar de 4de/5de plek en dat is gewoon schandelijk gezien het budget/materiaal.
 
Had Mark Van Bommel dan een mindere selectie dan Roger Schmidt? Ik kan het me niet goed voor de geest halen maar in mijn gedachten speelde Roger Schmidt met de spelers die Mark Van Bommel afdankte (Guttierez, Boscagli, Bruma, Mauro Junior) zijn er 4 die uit mijn hoofd gewoon ter beschikking stonden van Van Bommel maar die gaf de voorkeur aan bijvoorbeeld Sadilek boven Boscagli. Ik denk dat er best wel een punt te maken is dat Bommel een betere selectie tot zijn beschikking had.
De vier afgedankte spelers zijn nou ook niet bepaald geweldenaars. Verdedigend was het elftal wel zwakker, ondanks de aanwezigheid van Dumfries, en op het middenveld ook. Zie alleen al het verschil dat Sangaré en Götze maakt op het middenveld.
Van Bommel heeft een tijdje met Malen, Cody, Mo en Stevie voorop gespeeld geloof ik. Dat is niet gek hoor.
Daarom werd hij in dat seizoen ook maar nipt tweede, ondanks een boven zichzelf uitstijgend Ajax. Het seizoen erop werd het elftal er niet beter op.

MvB heeft het zeker verpest, maar om Schmidt nou te gaan prijzen alsof hij een of andere wonderdokter was die PSV van de totale ondergang heeft behoed: onzin.
 
De vier afgedankte spelers zijn nou ook niet bepaald geweldenaars. Verdedigend was het elftal wel zwakker, ondanks de aanwezigheid van Dumfries, en op het middenveld ook. Zie alleen al het verschil dat Sangaré en Götze maakt op het middenveld.

Daarom werd hij in dat seizoen ook maar nipt tweede, ondanks een boven zichzelf uitstijgend Ajax. Het seizoen erop werd het elftal er niet beter op.

MvB heeft het zeker verpest, maar om Schmidt nou te gaan prijzen alsof hij een of andere wonderdokter was die PSV van de totale ondergang heeft behoed: onzin.
Van de ondergang gered, zeker niet. Dat hij in het 2e seizoen een lading spelers weer aan de praat heeft gekregen waardoor PSV er financieel beter voor komt te staan, dat wel. Corona heeft een dreun gegeven op de financiën, door heel Europa. Of de situatie bij PSV nijpend was en hoe nijpend dat dan zou zijn gaan we niet te weten komen. Hoe belangrijk het is geweest dat Schmidt ze aan de praat heeft gekregen weten we daarmee ook niet. Maar t zou best wel een belangrijker kunnen zijn dan wij allen denken.
 
De vier afgedankte spelers zijn nou ook niet bepaald geweldenaars. Verdedigend was het elftal wel zwakker, ondanks de aanwezigheid van Dumfries, en op het middenveld ook. Zie alleen al het verschil dat Sangaré en Götze maakt op het middenveld.

Daarom werd hij in dat seizoen ook maar nipt tweede, ondanks een boven zichzelf uitstijgend Ajax. Het seizoen erop werd het elftal er niet beter op.

MvB heeft het zeker verpest, maar om Schmidt nou te gaan prijzen alsof hij een of andere wonderdokter was die PSV van de totale ondergang heeft behoed: onzin.
Uit mijn hoofd ging het niet zo goed dus ik heb er nu even de selectie bij gepakt. Maar dat rampjaar van Van Bommel had hij gewoon op de backs Rodriguez en Dumfries. Dat zijn allebei écht toppers (Cl niveau) in mijn beleving. Centraal achterin had hij hetzelfde wat er dit jaar was (min Ramalho). En op doel Unnerstal (die door Schmidt weggebonjourd is) maar nog steeds een veel betere keeper is dan wat wij daar vorig seizoen hadden staan. Ik vind die verdediging dus beter dan wat we vorig jaar hadden. Zijn middenveld was wel echt minder daar ben ik het met je eens. Maar om nou te doen alsof er echt een verschil tussen die selecties zat, is wat mij betreft niet juist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan