En dan roepen ze dat Ajax en Ajacieden arrogant zijn. Al jaren geen kampioen en nu een paar jeugdspelers en huurlingen en men wordt kampioen. 😂🤣
Vooral een goede keeper en spits. Verdedigend moet er nog wat bij. Wanneer Ajax flink gaat investeren kan het zo weer anders zijn.
 
Kleine nuance: als mijn vader nu overlijdt zou ik wrs ook minimaal een jaar van de leg zijn, psychische problemen hebben en schijt hebben aan een dieet.
Ik denk dat heel veel mensen begrip hebben voor die situatie. Ook ik. Mo heb ik persoonlijk ook niets kwalijk genomen (hoewel hij wel fout was) dat hij zich zo onprofessioneel gedroeg. Maar dat Mo in dit interview begint over verschillen in visie met Schmidt, en dat hij ‘te eerlijk’ was. Bah, echt bah. Dat is helemaal niet wat er is gebeurd. Ik snap dat het lastig is om te zeggen dat het allemaal ‘zijn schuld’ was en dat hij zich onredelijk en onprofessioneel naar onze club heeft gedragen maar dat was het eerlijke verhaal. Maar nee hij was te eerlijk, loog hij. En als die waarheid dan te hard is om uit te spreken dan kan je er ook altijd voor kiezen om niks meer over het verleden te zeggen en het te laten rusten.
 
Kleine nuance: als mijn vader nu overlijdt zou ik wrs ook minimaal een jaar van de leg zijn, psychische problemen hebben en schijt hebben aan een dieet.
Yep. Ik ben 44. Het komt elk jaar dichterbij. heb vorig jaar een situatie gehad waarbij ik dacht dat het zover was. Daar heb ik een flinke tik van gekregen. En dan was het nog niet eens zover.

De jongen heeft een erg lastig periode gehad. Waarbij hij ook niet geholpen werd door (zonder begeleiding?) naar Sampdoria gestuurd te worden. Daarin heeft hij absoluut fouten gemaakt. Maar kan je het hem echt kwalijk nemen? Ik niet. Kan je het Ajax kwalijk nemen dat ze hier gebruik van maken? Eigenlijk niet, maar ik doe het wel.

Ik hoop dat hij zichzelf herpakt zonder prijzen te pakken bij Ajax. Na 12 jaar persoonlijk succesvol Ajax transfervrij, Guus Meeuwens' Brabant zingend verlaat. Uit frustratie en woede zullen er meerdere spelers hem terug willen pakken. Helaas voor hun doen ze dat op de enige manier die ze kennen; op de grond gaan rollen en tegen de scheidsrechter zeuren. Die heeft niks te zeggen tijdens het afscheid van Mo. Blind is nog steeds rechtsback.
 

Manchester United mengt zich in strijd om Martínez​

link

Na Arsenal is ook Manchester United zeer geïnteresseerd in Lisandro Martínez. De nieuwe club van Erik ten Hag heeft een bod van 45 miljoen euro bij Ajax neergelegd voor de 24-jarige Argentijn.

Ten Hag gaat Ajax leeg kopen. :cautious:
 
Yep. Ik ben 44. Het komt elk jaar dichterbij. heb vorig jaar een situatie gehad waarbij ik dacht dat het zover was. Daar heb ik een flinke tik van gekregen. En dan was het nog niet eens zover.

De jongen heeft een erg lastig periode gehad. Waarbij hij ook niet geholpen werd door (zonder begeleiding?) naar Sampdoria gestuurd te worden. Daarin heeft hij absoluut fouten gemaakt. Maar kan je het hem echt kwalijk nemen? Ik niet. Kan je het Ajax kwalijk nemen dat ze hier gebruik van maken? Eigenlijk niet, maar ik doe het wel.

Ik hoop dat hij zichzelf herpakt zonder prijzen te pakken bij Ajax. Na 12 jaar persoonlijk succesvol Ajax transfervrij, Guus Meeuwens' Brabant zingend verlaat. Uit frustratie en woede zullen er meerdere spelers hem terug willen pakken. Helaas voor hun doen ze dat op de enige manier die ze kennen; op de grond gaan rollen en tegen de scheidsrechter zeuren. Die heeft niks te zeggen tijdens het afscheid van Mo. Blind is nog steeds rechtsback.

Guus Meeuwens, de lokale coverband die een net niet helemaal juist klinkende versie van Brabant ten gehore brengt, maar ach, je hebt al genoeg bier op om gewoon hard mee te zingen.
 
Yep. Ik ben 44. Het komt elk jaar dichterbij. heb vorig jaar een situatie gehad waarbij ik dacht dat het zover was. Daar heb ik een flinke tik van gekregen. En dan was het nog niet eens zover.

De jongen heeft een erg lastig periode gehad. Waarbij hij ook niet geholpen werd door (zonder begeleiding?) naar Sampdoria gestuurd te worden. Daarin heeft hij absoluut fouten gemaakt. Maar kan je het hem echt kwalijk nemen? Ik niet. Kan je het Ajax kwalijk nemen dat ze hier gebruik van maken? Eigenlijk niet, maar ik doe het wel.

Ik hoop dat hij zichzelf herpakt zonder prijzen te pakken bij Ajax. Na 12 jaar persoonlijk succesvol Ajax transfervrij, Guus Meeuwens' Brabant zingend verlaat. Uit frustratie en woede zullen er meerdere spelers hem terug willen pakken. Helaas voor hun doen ze dat op de enige manier die ze kennen; op de grond gaan rollen en tegen de scheidsrechter zeuren. Die heeft niks te zeggen tijdens het afscheid van Mo. Blind is nog steeds rechtsback.
Ik ben ook 44 en net meegemaakt en zelfs voor mij was het al een klap. Mijn moeder overleed toen ik 20 was en ja dat gaat niet in je koude kleren zitten. We kunnen niet van een jongen van 18 verwachten dat hij maar lekker doorgaat. Miljonair of niet maakt niets uit. Gelukkig voor hem dat hij geen speler was van Feyenoord want die doorgesnoven supporters zijn nog gekker dan die van ons. Hier kreeg hij al de strontkar over zich heen. Het blijft maar voetbal he en de club geeft geen moer om jou en mij. Ze geven wel een moer om Mo omdat hij veel geld op kan leveren. Voor de rest zal het ze ook een zorg zijn. Had Mo het anders kunnen aanpakken? Vast wel maar dat heeft hij niet gedaan. Die jongen zal zelf ook echt niet blij zijn geweest als hij al die vetrollen in de spiegel zag. De haat is er alleen omdat we voor PSV zijn. Speelde hij voor Feyenoord dan had niemand erover gerept.

Ook dit geldt voor de supporters. Mo was niet perfect maar de hatende supporter evenmin.

En komen er tijden
Van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
Wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
Eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
Vooruit PSV

Spandoeken voor Gomes enz maar waar waren de spandoeken voor Mo? PSV is allang geen warm bad meer tenzij we de titels weer aan elkaar knopen. Dan is alles weer gemoedelijk
 
Wordt tijd dat al die clubs eens gaan kijken hoe al die grote aankopen van Ajax het hebben gedaan. Je kunt alleen zeggen dat De Jong iets heeft gepresteert, de rest is zijn geld echt bij lange na niet waard geweest.
 
Wordt tijd dat al die clubs eens gaan kijken hoe al die grote aankopen van Ajax het hebben gedaan. Je kunt alleen zeggen dat De Jong iets heeft gepresteert, de rest is zijn geld echt bij lange na niet waard geweest.
Mijn Italiaanse vriend/collega - Juve fan - is helemaal klaar met De Ligt. Zegt dat hij het totaal niet waar heeft gemaakt, veel te duur was en in de media altijd smoesjes bedenkt en nooit de hand in eigen boezem wil steken.

Vind dat overigens niet typisch aan De Ligt, meestal is hij juist eerlijk, helder en realistisch.
 
Wordt tijd dat al die clubs eens gaan kijken hoe al die grote aankopen van Ajax het hebben gedaan. Je kunt alleen zeggen dat De Jong iets heeft gepresteert, de rest is zijn geld echt bij lange na niet waard geweest.
De Jong is ook niet echt geslaagd; veel te wisselvallig. Gefaald gaat ook te ver, maar voor het geld mag je wel wat meer verwachten lijkt me.
 
Ik ben ook 44 en net meegemaakt en zelfs voor mij was het al een klap. Mijn moeder overleed toen ik 20 was en ja dat gaat niet in je koude kleren zitten. We kunnen niet van een jongen van 18 verwachten dat hij maar lekker doorgaat. Miljonair of niet maakt niets uit. Gelukkig voor hem dat hij geen speler was van Feyenoord want die doorgesnoven supporters zijn nog gekker dan die van ons. Hier kreeg hij al de strontkar over zich heen. Het blijft maar voetbal he en de club geeft geen moer om jou en mij. Ze geven wel een moer om Mo omdat hij veel geld op kan leveren. Voor de rest zal het ze ook een zorg zijn. Had Mo het anders kunnen aanpakken? Vast wel maar dat heeft hij niet gedaan. Die jongen zal zelf ook echt niet blij zijn geweest als hij al die vetrollen in de spiegel zag. De haat is er alleen omdat we voor PSV zijn. Speelde hij voor Feyenoord dan had niemand erover gerept.

Ook dit geldt voor de supporters. Mo was niet perfect maar de hatende supporter evenmin.

En komen er tijden
Van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
Wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
Eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
Vooruit PSV

Spandoeken voor Gomes enz maar waar waren de spandoeken voor Mo? PSV is allang geen warm bad meer tenzij we de titels weer aan elkaar knopen. Dan is alles weer gemoedelijk
Spandoeken voor Mo ging wat lastig in lege stadions.. Dr is heel lang begrip geweest ook hier op t forum.
 
Kleine nuance: als mijn vader nu overlijdt zou ik wrs ook minimaal een jaar van de leg zijn, psychische problemen hebben en schijt hebben aan een dieet.
Idd kleine nuance, met nadruk op kleine. Ieder mens reageert anders op zoiets, maar ik was 11 toen mijn vader overleed. Na een half jaar maakte ik al grappen dat hij de hemelpoort bewaakte als er gevraagd werd wat mijn vader voor werk had. Tuurlijk is het een klap, maar bijna ieder mens wordt omringd door mensen die het beste met je voor hebben. Ik vind dan dat je ook naar die mensen moet luisteren als ze je iets aanraden. Als je er niets mee doet, is dat je eigen keuze. Maar kom dan niet aan met een lulverhaal dat het aan alle anderen ligt en niet aan jezelf.
 
Vind het erg overdreven hoe jullie over Ihatarren praten eerlijk gezegd. Hoe jullie zelf met verlies omgaan is totaal irrelevant t.o.v. hem.

Als hij er heel veel moeite mee heeft gehad, wie zijn jullie om hier anders over te oordelen. Over arrogantie gesproken..
 
Vind het erg overdreven hoe jullie over Ihatarren praten eerlijk gezegd. Hoe jullie zelf met verlies omgaan is totaal irrelevant t.o.v. hem.

Als hij er heel veel moeite mee heeft gehad, wie zijn jullie om hier anders over te oordelen. Over arrogantie gesproken..
Ik ben ‘t met je eens, op je laatste zin na. Elke persoon reageert anders op zo’n traumatische ervaring - mijn reactie zou wrs ong hetzelfde zijn als Mo.
 
Vind het erg overdreven hoe jullie over Ihatarren praten eerlijk gezegd. Hoe jullie zelf met verlies omgaan is totaal irrelevant t.o.v. hem.

Als hij er heel veel moeite mee heeft gehad, wie zijn jullie om hier anders over te oordelen. Over arrogantie gesproken..
Ik snap dat hij compleet van de kaart was toen zijn vader overleed. Alleen al bij de gedachte eraan draait mijn maag 360 graden en word ik misselijk. Het is dus ook voor hem ongetwijfeld een loodzware periode geweest met een hoop verdriet en moeilijkheden. Daarin heeft PSV en ook Schmidt hem zo goed als mogelijk proberen te helpen maar dat lukte niet. En dat kwam dus niet door PSV, Schmidt of een verschil in visie of dat hij te eerlijk was. Dat hij nu die schuld deels buiten zichzelf legt, is dus ook niet fair. Voor zover je schuld mag zeggen, is het zijn schuld met begrijpelijke redenen. Het had eerlijker geweest alleen dat verhaal te vertellen. Ik was mezelf niet, ik was van streek, het spijt me etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan