Uit mijn hoofd ging het niet zo goed dus ik heb er nu even de selectie bij gepakt. Maar dat rampjaar van Van Bommel had hij gewoon op de backs Rodriguez en Dumfries. Dat zijn allebei écht toppers (Cl niveau) in mijn beleving. Centraal achterin had hij hetzelfde wat er dit jaar was (min Ramalho). En op doel Unnerstal (die door Schmidt weggebonjourd is) maar nog steeds een veel betere keeper is dan wat wij daar vorig seizoen hadden staan. Ik vind die verdediging dus beter dan wat we vorig jaar hadden. Zijn middenveld was wel echt minder daar ben ik het met je eens. Maar om nou te doen alsof er echt een verschil tussen die selecties zat, is wat mij betreft niet juist.
Volgens mij kwam Rodriguez met de winterstop. Toen was Mark al weg.
 
🚨 - BREAKING: Agreement reached between AZ & Ajax for the transfer of Owen Wijndal! Ajax will pay €10M. [@MikeVerweij]
 

Ajax en AZ bereiken akkoord over transfer Wijndal​

link

Owen Wijndal verruilt AZ vrijwel zeker voor Ajax. Beide clubs hebben een akkoord bereikt over een transfersom van tien miljoen euro voor de 22-jarige linksback, voor wie een vijfjarig contract klaarligt in Amsterdam.

:unsure: I.p.v. Bergwijn in een Wijndal. ;) :geek:
Ik had deze post niet eens gelezen. Dus dat bewijst dat een geslaagde penalty grap was 😎
 
Vorig seizoen zou ik zeggen jammer was wel wat voor ons. Nu denk ik boeien we hebben Mauro. Wie had dat verwacht 1 seizoen terug
 
Ik praat je ff bij, Bergwijn komt niet...

stilte...

Ow en Wijndal komt wel.

Aangezien je mij eigenhandig uit de jury hebt geflikkerd heeft taggen weinig nut :maniac: :maniac:
Als Bergwijn ook komt dan krijgt hij alleen maar hoge ballen van Wijndal...

Ik heb niks te zeggen over de jury. Penalty bepaalt uiteindelijk welke grappen goed zijn...
 
Als er een dan toch een topic moet zijn waar het niveau zienderogen daalt, dan is dit de beste keus :D. Hopelijk geldt dat ook voor het aantal zeges van het betreffende onderwerp:SC:.
 
Terug
Bovenaan Onderaan