Beetje een gevalletje Magallan zo. Het is inmiddels al 5 keer rond geweest
Haha zie deze vergelijking niet helemaal.
de een is aanvaller de ander verdediger. De een heeft talent en de ander een gebrek aan. Magallan schijnt wel een jaar of 3 gescout te zijn. Echt onbegrijpelijk want die is nog slechter als Baumgartl.
 
Haha zie deze vergelijking niet helemaal.
de een is aanvaller de ander verdediger. De een heeft talent en de ander een gebrek aan. Magallan schijnt wel een jaar of 3 gescout te zijn. Echt onbegrijpelijk want die is nog slechter als Baumgartl.

Het gaat me ook meer om het proces van de transfer. Overigens was Magallan het beest van Argentinië, die het hier wel effe ging maken
 
Waarom zou Berghuis dat doen. Kan ook gewoon tekengeld van Ajax vragen. 8m is überhaupt veel te duur voor een 29 jarige Berghuis met 1jarig contract.

Dat wil 'ie ook niet. Berghuis wil naar Ajax en daar ligt er 'n fraai contract voor hem klaar. Wat 'm ongetwijfeld meer oplevert dan samen met Feyenoord Ajax 'n paar miljoen afluizen en dat dan gaan delen.
 
Ohja? Volgens mij werd er van tevoren ook al gezegd dat Magallan absoluut geen verdediger voor Ajax was.
Idd, die werd al afgebrand voordat hij aankwam op Schiphol. Stellen dat hij zou zijn onthaald als [whatever] is niets meer dan stemmingmakerij.
 
Ohja? Volgens mij werd er van tevoren ook al gezegd dat Magallan absoluut geen verdediger voor Ajax was.
Waarom dan 3 jaar scouten. Echt een van de grootste transfer blunders van het afgelopen decennium. Zonder twijfel top 5 slechtste transfers ooit.
1sulejmani
2 magalan
3 atouba
4 luque
5 machlas?

ik ben van 87 voor dat iemand zich dat afvraagt.
 
Waarom dan 3 jaar scouten. Echt een van de grootste transfer blunders van het afgelopen decennium. Zonder twijfel top 5 slechtste transfers ooit.
1sulejmani
2 magalan
3 atouba
4 luque
5 machlas?

ik ben van 87 voor dat iemand zich dat afvraagt.
Hoe verhoudt Jeroen Verhoeven zich tot dit rijtje?
 
Idd, die werd al afgebrand voordat hij aankwam op Schiphol. Stellen dat hij zou zijn onthaald als [whatever] is niets meer dan stemmingmakerij.

Laat ik het zo zeggen, hij is regelmatig een beest genoemd. Een tikkeltje overdreven misschien, maar dat is net zo overdreven als dat hij afgebrand was voor hij aan kwam (Gezien de reacties toen het rond was).
 
'Ajax en Feyenoord akkoord: Berghuis voor 6 miljoen naar Amsterdam'

link

De transfer van Steven Berghuis van Feyenoord naar Ajax is in kannen en kruiken. Dat weet Chris Woerts. Volgens de sportmarketeer betalen de Amsterdammers zes miljoen euro voor de 29-jarige Oranje-international.
"Ik heb het vanmiddag gehoord", vertelt Woerts bij Veronica Inside. "De deal met Ajax en Berghuis is rond. Berghuis ziet af van zijn deel van de transferopbrengst. Daarmee zijn alle plooien gladgestreken. Hij gaat deze week tekenen en dan wordt het bekendgemaakt."
 
Ohja? Volgens mij werd er van tevoren ook al gezegd

'Ajax en Feyenoord akkoord: Berghuis voor 6 miljoen naar Amsterdam'

link

De transfer van Steven Berghuis van Feyenoord naar Ajax is in kannen en kruiken. Dat weet Chris Woerts. Volgens de sportmarketeer betalen de Amsterdammers zes miljoen euro voor de 29-jarige Oranje-international.
"Ik heb het vanmiddag gehoord", vertelt Woerts bij Veronica Inside. "De deal met Ajax en Berghuis is rond. Berghuis ziet af van zijn deel van de transferopbrengst. Daarmee zijn alle plooien gladgestreken. Hij gaat deze week tekenen en dan wordt het bekendgemaakt."
Alleen al voor de reacties van de 'fans' uit Rotjeknor zijn transfersom waard.
 
Alleen al voor de reacties van de 'fans' uit Rotjeknor zijn transfersom waard.
Pijnlijker kan ik me ook niet voorstellen; dat je beste speler voor een appel en een ei naar je aartsvijand gaat.

En de screenshot dat hij de groepsapp van Feyenoord verlaat🤣
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210628-215419_Twitter.jpg
    Screenshot_20210628-215419_Twitter.jpg
    46,8 KB · Weergaven: 36
Terug
Bovenaan Onderaan