Ik vraag me af of dit een investering is in het eigen elftal, of een aankoop om ervoor te zorgen dat hij niet naar de concurrent (PSV dus) gaat.
Of ze zijn bang voor Feyenoord.... Nee dat is niet realistisch..

Ondertussen gaan de hersenloze aardig los op de socials, scheldpartijen, verwensingen en doodbedreigingen lijken heel normaal...
 
Ondertussen gaan de hersenloze aardig los op de socials, scheldpartijen, verwensingen en doodbedreigingen lijken heel normaal...
Daar staat de gemiddelde Feyenoordsupporter toch om bekend? Ik weet nog dat ze PSV('ers) allerlei onprettigs toewensten (eufemisme) n.a.v. de gronddeal.
Sindsdien is alle sympathie voor die club verdwenen. Was al niet veel, maar toch.
 
Daar staat de gemiddelde Feyenoordsupporter toch om bekend? Ik weet nog dat ze PSV('ers) allerlei onprettigs toewensten (eufemisme) n.a.v. de gronddeal.
Sindsdien is alle sympathie voor die club verdwenen. Was al niet veel, maar toch.
De bestorming van het Maasgebouw, de getrokken pistolen bij de „viering“, het slopen van buitenlandse binnensteden, de bedreigingen vanwege het cadeau van een nieuw 400-miljoen kostend stadion; wat een fraaie volksclub. :unsure:
 
De bestorming van het Maasgebouw, de getrokken pistolen bij de „viering“, het slopen van buitenlandse binnensteden, de bedreigingen vanwege het cadeau van een nieuw 400-miljoen kostend stadion; wat een fraaie volksclub. :unsure:
Die fans die een sleutel van het stadion hebben, die ja. Mooi man, is traditie :cautious:
 
Ach het is nou niet zo dat Ajacieden andersom lief zouden reageren. Dan verklaart eerst een groepje hem persona non grata en dan hangen ze hem de volgende wedstrijd aan een touw in de ArenA :maniac:
 
Of ze zijn bang voor Feyenoord.... Nee dat is niet realistisch..

Ondertussen gaan de hersenloze aardig los op de socials, scheldpartijen, verwensingen en doodbedreigingen lijken heel normaal...
Die heb je er helaas bij elke club er tussen zitten, alleen bij de ene club wat meer dan bij de andere.. Het is natuurlijk een gevoelige stap en ik zou ook niet blij zijn als bijv Gakpo opeens naar Ajax vertrekt, maar bedreigen, schelden etc gaat wel heel ver. Sneu
 
Ach dit zie je iedere zomer. Toen we Wijnaldum kochten waren we toch ook niet het Bayern van Nederland?

Berghuis had gewoon een clausule waardoor PSV en Ajax konden toeslaan. Ajax wilde verder gaan dan PSV. Verder noemen ze Mo. Maar dat is een speler die bij een goed bod mag vertrekken. Als ze Dumfries, Malen of Gakpo gaan halen dan is het een ander verhaal.
 
Door Mo te kopen... tja, inderdaad, dat is echt de ster van afgelopen seizoen, haal je die weg dan verzwak je PSV danig..

Mo is pruts en ruk, maar er zijn mensen die geloven dat hij weer de beste van PSV kan worden
Door hem te halen deel je wel een tik uit aan je concurrent, al is het mentaal alleen al + die 5% hoop die er was dat hij de oude zou worden en ajaks pijn kon doen.
 
Mo is pruts en ruk, maar er zijn mensen die geloven dat hij weer de beste van PSV kan worden
Door hem te halen deel je wel een tik uit aan je concurrent, al is het mentaal alleen al + die 5% hoop die er was dat hij de oude zou worden en ajaks pijn kon doen.
Nee, Bayern haalt dragende spelers weg bij concurrenten, das net ff anders. Daarbij, alsof wij niet eerder een sterkhouder bij AZ vandaan hebben gehaald, behoorlijk gezocht stukkie "journalistiek" wat dat betreft.
 
Door hem te halen deel je wel een tik uit aan je concurrent, al is het mentaal alleen al + die 5% hoop die er was dat hij de oude zou worden en ajaks pijn kon doen.
Zeker. Maar het maakt ze niet het Bayern van Nederland. Dat Bergwijn het hier goed doet zal ook pijnlijk zijn geweest voor Ajax.
 
Terug
Bovenaan Onderaan