Ik vind het een knappe prestatie. Al viel Atalanta mij wat tegen, maar dat zal vast ook aan het spel van Ajax gelegen hebben. Het was ook een leuke wedstrijd.

Maar ik kan er niet blij van worden. Er spelen toch wat misselijke mannetjes bij Ajax, denkende aan Tagliafico, Tadic en die Anthony is er ook zo een. Stiekem zal enige jaloezie ook wel mee spelen. Wanneer laat PSV Europees nu eens weer wat zien?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
30 is ie nu toch? Dan ben je al bijna opa als je voetballer bent. Die gaat toch geen seizoenen meer door in zijn conditie. Ik zie een Evander Sno scenario hier..
Tussen 27 en 32 zoiets zijn de meeste spelers op hun top. Wat dat betreft zijn het net vrouwen.
 
Ik vind het een knappe prestatie. Al viel Atalanta mij wat tegen, maar dat zal vast ook aan het spel van Ajax gelegen hebben. Het was ook een leuke wedstrijd.

Maar ik kan er niet blij van worden. Er spelen toch wat misselijke mannetjes bij Ajax, denkende aan Tagliafico, Tadic en die Anthony is er ook zo een. Stiekem zal enige jaloezie ook wel mee spelen. Wanneer laat PSV Europees nu eens weer wat zien?
Ik ben Europees altijd voor de Nederlandse ploeg. Ajax speelde een redelijke eerste helft en werd in het zadel geholpen door de scheids. De 2e helft liet haarfijn zien waar de achilleshiel zit bij dit Ajax en waardoor ook deze godenzonen dit seizoen nog genoeg punten zowel nationaal als internationaal gaan verspillen.
 
Dat plaatst de opmerking van Ten Hag met zijn kale knikker "wij zijn geen pussies" ook weer in een ander daglicht.
“Wij zijn niet de zak van Jorrit Hendrix” moet ‘ie de volgende keer zeggen. Hoewel je van Jorrit veel kunt zeggen, maar niet dat ie geen ballen heeft.
 
Ik vind het een knappe prestatie. Al viel Atalanta mij wat tegen, maar dat zal vast ook aan het spel van Ajax gelegen hebben. Het was ook een leuke wedstrijd.
Hoezo viel Atalanta je tegen? Had je een niveau à la Barça verwacht?

Ik vond Atalanta heel goed en leuk spelen. Helemaal als je kijkt naar het spelersmateriaal, want dat vind ik eigenlijk niet eens Europese subtop, op een paar spelers na.
 
Hoezo viel Atalanta je tegen? Had je een niveau à la Barça verwacht?

Ik vond Atalanta heel goed en leuk spelen. Helemaal als je kijkt naar het spelersmateriaal, want dat vind ik eigenlijk niet eens Europese subtop, op een paar spelers na.
Raken ook niet in paniek na de 2-0 achterstand. Duwen de gaskraan gewoon even open en kunnen deze pot gewoon nog winnen. Leuk om te zien.
 
Moeten we jou binnenkort omnummeren van 040 naar 020? :rolleyes:
Een dooddoener;)
Nee ik leer liever van de “ vijand” dan ik de andere kant op kijk.
Wat goed is, is goed of het nou Ajax is of Feyenoord of PSV. Ik zou willen dat we net zover waren als Ajax in onze bedrijfsvoering, scouting en opleiden van talenten. Als dat een reden is om maar over te hevelen naar 020, tja...
 
Hoezo viel Atalanta je tegen? Had je een niveau à la Barça verwacht?

Ik vond Atalanta heel goed en leuk spelen. Helemaal als je kijkt naar het spelersmateriaal, want dat vind ik eigenlijk niet eens Europese subtop, op een paar spelers na.
Ik vond ze in de finaleronde van CL in de zomer beter spelen. Er kwamen veel passes niet aan en spelers liepen zich regelmatig vast. Ook die Zapata. Die speelde in de eerste helft als een kip zonder kop.
 
Het gras bij de boeren is altijd groener?
Dat is gek, maar is dat toevallig wel altijd zo..
Een dooddoener;)
Nee ik leer liever van de “ vijand” dan ik de andere kant op kijk.
Wat goed is, is goed of het nou Ajax is of Feyenoord of PSV. Ik zou willen dat we net zover waren als Ajax in onze bedrijfsvoering, scouting en opleiden van talenten. Als dat een reden is om maar over te hevelen naar 020, tja...
In het geval van Ajax kijk ik toch maar even de andere kant op..
 
Een dooddoener;)
Nee ik leer liever van de “ vijand” dan ik de andere kant op kijk.
Wat goed is, is goed of het nou Ajax is of Feyenoord of PSV. Ik zou willen dat we net zover waren als Ajax in onze bedrijfsvoering, scouting en opleiden van talenten. Als dat een reden is om maar over te hevelen naar 020, tja...
Het enige daarin wat Ajax - los van het banksaldo - beter doet is dat de filosofie eigenlijk nooit verandert. Zoals wij nu Volgassfussball willen spelen, dat moet je dan in de jeugd al trainen en spelers in dat systeem opleiden. De talenten die de laatste doorstromen uit de eigen jeugd zijn vergelijkbaar met die van Ajax. Alleen verandert onze filosofie per trainer.
 
Een dooddoener;)
Nee ik leer liever van de “ vijand” dan ik de andere kant op kijk.
Wat goed is, is goed of het nou Ajax is of Feyenoord of PSV. Ik zou willen dat we net zover waren als Ajax in onze bedrijfsvoering, scouting en opleiden van talenten. Als dat een reden is om maar over te hevelen naar 020, tja...
Een lofzang heet dat...voor ajaks notabene! Ja, dan ga ik twijfelen, vrind. :cool:
Geeft niets hoor, er ligt hier wel een carrière voor je in het verschiet als ajakser. Mentos en Brainz laten dat zien, dus je blijft welkom hoor.:p
 
Terug
Bovenaan Onderaan