Ik vond ze in de finaleronde van CL in de zomer beter spelen. Er kwamen veel passes niet aan en spelers liepen zich regelmatig vast. Ook die Zapata. Die speelde in de eerste helft als een kip zonder kop.
Ik vond dat ze in de eerste 20 minuten Ajax wegtikten... Pas later kwam Ajax in zijn spel en kregen ze grip op het tempo wat werd gehanteerd door Atlanta. Na de 1-0 waren ze het even kwijt maar in de tweede helft waren ze wel goed. Ik vond het niveau gelijkwaardig met her en der een aantal uitblinkers zoals die Ilicic en Gomez aan hun kant waar Ajax geen antwoord op had.
 
Een lofzang heet dat...voor ajaks notabene! Ja, dan ga ik twijfelen, vrind. :cool:
Geeft niets hoor, er ligt hier wel een carrière voor je in het verschiet als ajakser. Mentos en Brainz laten dat zien, dus je blijft welkom hoor.:p
Je mag twijfelen nota bene aan mij... prima.
 
Dat is gek, maar is dat toevallig wel altijd zo..

In het geval van Ajax kijk ik toch maar even de andere kant op..
Doe dat gewoon. Ieder zijn manier om naar anderen te kijken of in jouw geval niet te kijken...
 
Een lofzang heet dat...voor ajaks notabene! Ja, dan ga ik twijfelen, vrind. :cool:
Geeft niets hoor, er ligt hier wel een carrière voor je in het verschiet als ajakser. Mentos en Brainz laten dat zien, dus je blijft welkom hoor.:p
De beste fans zijn fans die ondanks hun ongenoegen en het feit dat de concurrent op dat moment verzorgder voetbal speelt toch fan blijven.
 
Je mag twijfelen nota bene aan mij... prima.
"Lieverd, heb je je maandverbandje weer met de plakkant naar boven in je slipje gedaan?" Je hebt wel in de gaten dat ik je een beetje plaag toch? Ik twijfel niet aan je. Ouwe lofzangert ;)
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Je mag twijfelen nota bene aan mij... prima.
Maar is het niet beter dat wij gewoon het op onze manier doen?
Doe dat gewoon. Ieder zijn manier om naar anderen te kijken of in jouw geval niet te kijken...
Ik kijk liever naar PSV. Laat ons nou lekker de dingen op onze manier doen. Als we de ajax kant opwillen dan is voor mij de charme van PSV ook wel foetsie als ik eerlijk ben..
 
Maar is het niet beter dat wij gewoon het op onze manier doen?

Ik kijk liever naar PSV. Laat ons nou lekker de dingen op onze manier doen. Als we de ajax kant opwillen dan is voor mij de charme van PSV ook wel foetsie als ik eerlijk ben..
Volgens mij heb ik niet gezegd dat we dat op zijn hunnies moeten doen... Ik heb een analyse gegeven van wat ik heb gezien en mijn waardering uitgesproken voor een NLse club die dat voor elkaar heeft gekregen. Maar dat schijnt je hier op dit forum te doen “ reduceren” tot een Ajacied in cognito of zo. Prima, weet dat ik daar totaal niet gevoelig voor ben.
 
Volgens mij viel er iets bij Dr Schoemacher een beetje in het verkeerde keelgat:

Kale Hendrix: "Jij bent toch die wonderdokter uit Duitsland?" Ben je soms familie van? Ik heb zelf ook veel vriendjes uit dat gebied. Ken je Gotze, Max, Schmidt en Fein? Ik ga altijd met ze Buitenspelen, het zijn mijn beste vrienden.

Robert: "ik ben dan wel niet Duits, maar voor vijf eurie geef ik je een kapsel waar David Beckham jaloers op zal zijn."

Hendrix: "doe mij die maar.. David Beckham is mijn idool, op het schoolplein was ik altijd Beckham, ik heb nog een shirtje van hem, via Bommel gekregen, ook een beetje een Duitser. Ik probeer hem altijd na te doen, daarom kan ik nu zo goed schieten "

Robert: "mooi, pinnen of contant"?

Hendrix: "Doe maar pinnen, of wacht, gelden die muntjes van het Phillips Stadion ook hier?"

Robert: "vooruit, voor jou twee muntjes omdat je zo een aardige, lieve jongen bent. Dan kan ik mooi mijn vrouw meenemen naar het oktoberfest.

Ze lopen samen naar achter, Jorrit is even afgelaaid als hij zich omdraait en een boek uit de kast haalt: "als je haar maar goed zit, 2003"
Dan ziet Robert zijn kans schoon, hij gniffeld wat en pakt in plaats van de pot met "haarzakjes transplantaten" de "zak haar" transplanten uit een stoffige weckpot.

Hendrix bedankt Robert en gaat thuis weer verder aan zijn Lego toren.
Jezus, dat je zoveel tekst nodig hebt om mijn slechte grap te illustreren. 😉
 
Prima, weet dat ik daar totaal niet gevoelig voor ben.
:ROFL:


Dat is inderdaad helemaal wat je uitstraalt!:clap2:


tenor.gif
 
"Lieverd, heb je je maandverbandje weer met de plakkant naar boven in je slipje gedaan?" Je hebt wel in de gaten dat ik je een beetje plaag toch? Ik twijfel niet aan je. Ouwe lofzangert ;)
Sorry Reem. Dat had ik even niet door. :oops::oops:(Y)
 
Volgens mij heb ik niet gezegd dat we dat op zijn hunnies moeten doen... Ik heb een analyse gegeven van wat ik heb gezien en mijn waardering uitgesproken voor een NLse club die dat voor elkaar heeft gekregen. Maar dat schijnt je hier op dit forum te doen “ reduceren” tot een Ajacied in cognito of zo. Prima, weet dat ik daar totaal niet gevoelig voor ben.
Waarom lees ik nou weer ‘hondjes’ ipv ‘hunnies’?
 
Zo is het. Zo is er een club die zich door een gebruikt maandverband lieten inspireren voor het design van hun shirt.

Blijven ze met spelers als Veltman, Huntelaar en Tadic toch dicht bij hun filosofie van de ongestelde vrouw. Wat een prachtige club is het toch ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan