Aanvallers

Kreeg Groningen toen zo weinig tegengoals?

Ik heb vaak het idee dat verdedigers van andere clubs gauw beter geacht worden dan die van PSV, maar zodra ze hier voetballen kunnen ze er ineens niets meer van. Terwijl hun kwaliteiten gelijk zijn gebleven.

Een topclub speelt natuurlijk een heel ander spelletje dan een middenmotor, daar lopen veel verdedigers zich op stuk. Vaak zie je ook dat spelers dat toch hogere niveau niet aan blijken te kunnen. Bij deze jongen lijkt me dat niet het geval te zijn geweest. Jarenlang basisspeler geweest bij Genoa, en ik zie dat hij afgelopen zomer een transfer naar het Russische FK Krasnodar heeft gemaakt. Hoeven we het dus niet meer over te hebben.
 
Nu Bryan Ruiz tot het einde van dit seizoen gecontracteerd is, hoop ik wel dat voor volgend seizoen Malki naar Eindhoven gehaald wordt als aanvalsleider....en die hebben we echt nodig ! Hopelijk gaat Matavz aan het eind van dit seizoen weg bij PSV (verkopen voor ca. 5 miljoen ).
 
Luuk de Jong solliciteert nadrukkelijk naar een vertrek bij Borussia Mönchengladbach. De aanvaller komt niet aan spelen toe en wil daarom vertrekken.

"De coach geeft me totaal niet het gevoel dat hij het in me ziet zitten en er iets van wil maken met me", citeert De Telegraaf De Jong uit een interview met Bild. "Hij praat amper met me. Ik wil het afgelopen half jaar graag vergeten. Ik zie de positie waarin ik zit ook niet snel verbeteren."

Jammer dat we Ruiz gehaald hebben...
 
Jammer dat we Ruiz gehaald hebben...

Ruiz is op meerdere positities inzetbaar ( ook in de spits ) en Luuk de jong kan alleen in de spits spelen..
Dit lijkt mij de keuze vrij gemakkelijk maken .. mocht het al ooit een keuze zijn geweest voor PSV.
 
Volgens mij was het probleem ook vooral dat Mönchengladbach hem niet wilde laten gaan? Dat zal niet veranderd zijn omdat De Jong zelf begint te klagen.

Het is wel een signaal. Ik verwacht dat hij een transfer maakt deze periode.

Ruiz is op meerdere positities inzetbaar ( ook in de spits ) en Luuk de jong kan alleen in de spits spelen..
Dit lijkt mij de keuze vrij gemakkelijk maken .. mocht het al ooit een keuze zijn geweest voor PSV.

De Jong had als aankoop in het nieuwe beleid gepast. Ruiz niet.
 
De Jong had als aankoop in het nieuwe beleid gepast. Ruiz niet.

Luuk de Jong kopen kun je vergeten. Als PSV hem al had kunnen halen zou dat ook via een huurconstructie moeten gaan.

'De Jong voor PSV niet te betalen'
[...] "Luuk de Jong is een fantastische spits, maar het is onbespreekbaar bij Gladbach", aldus technisch manager Marcel Brands. "Dat kan alleen als je 10 miljoen meebrengt. Daar heb ik van de zomer nog een keertje naar geïnformeerd.”
(De Telegraaf)

Zo'n bedrag kan PSV nooit uitgeven aan één speler, dat zou onverantwoord zijn.
 
Het is wel een signaal. Ik verwacht dat hij een transfer maakt deze periode.

De Jong had als aankoop in het nieuwe beleid gepast. Ruiz niet.

De Jong is als aankoop zeker onhaalbaar, en als huurspeler waarschijnlijk ook.

Daarnaast ben ik het niet met je eens als je zegt dat Ruiz zeker niet in 'het nieuwe beleid' past. Moet elke aankoop onder de 23 zijn, ofzo? Een elftal heeft ook ervaring nodig, en daar ontbreekt het deze selectie nogal aan. Aan een aantal aangekochte ervaren spelers ontkom je niet, en daar is helemaal niks mis mee (dat even los van de vraag of Ruiz de speler is die deze selectie nodig heeft).
 
Luuk de Jong kopen kun je vergeten. Als PSV hem al had kunnen halen zou dat ook via een huurconstructie moeten gaan.


(De Telegraaf)

Zo'n bedrag kan PSV nooit uitgeven aan één speler, dat zou onverantwoord zijn.

En is die Luuk de Jong wel zo'n geweldenaar? Op het jeugd-EK vond ik hem ook dramatisch.
 
Ik zit nu op het Fulham forum te lezen om te kijken wat ze ervan vinden dat Ruiz weg gaat.
90% vind het wel prima. De meesten onderkennen zijn klasse en talent, maar zien ook dat het gewoon niet werkt.
De meesten vinden dat het aan het niveau en de speelwijze van de PL ligt, dat het een stapje te hoog is voor Ruiz. Een enkeling geeft af op de ex-coach die hem verkeerd gebruikte.

Maar goed, de reden dat ik dit hier post: Het opvallendste is dat zo'n beetje alle Fulham fans van Berbatov af willen!
Laat Brands daar eens een balletje over opgooien :D
 
Laatst bewerkt:
Maar goed, de reden dat ik dit hier post: Het opvallendste is dat zo'n beetje alle Fulham fans van Berbatov af willen!
Laat Brands daar eens een balletje over opgooien :D

Matavz een half jaar naar Fulham, Berbatov een half jaar hier. Mwa, dat zie ik wel zitten. :D
 
Waarom begrijp ik niet dat PSV die Parzyszek van de Graafschap niet haalt of überhaupt geen interesse toont in hem? Stond op de drempel van een tranfser naar Benfica voor maar 5 ton(!!), is 20 jaar, kan desnoods nog gewoon bij Jong PSV in de basis beginnen en scoort tenminste (16 doelpunten in 19 wedstrijden). Ik zie het wel weer gebeuren dat een club als Twente hier mee vandoor gaat en hij er daar weer een stuk of 20 in het net knalt.
 
Waarom begrijp ik niet dat PSV die Parzyszek van de Graafschap niet haalt of überhaupt geen interesse toont in hem? Stond op de drempel van een tranfser naar Benfica voor maar 5 ton(!!), is 20 jaar, kan desnoods nog gewoon bij Jong PSV in de basis beginnen en scoort tenminste (16 doelpunten in 19 wedstrijden). Ik zie het wel weer gebeuren dat een club als Twente hier mee vandoor gaat en hij er daar weer een stuk of 20 in het net knalt.

Dat was wellicht een beter idee geweest dan Schalk.
 
Waarom begrijp ik niet dat PSV die Parzyszek van de Graafschap niet haalt of überhaupt geen interesse toont in hem? Stond op de drempel van een tranfser naar Benfica voor maar 5 ton(!!), is 20 jaar, kan desnoods nog gewoon bij Jong PSV in de basis beginnen en scoort tenminste (16 doelpunten in 19 wedstrijden). Ik zie het wel weer gebeuren dat een club als Twente hier mee vandoor gaat en hij er daar weer een stuk of 20 in het net knalt.



Eens, Heb ik ook al aangegeven, Naast zijn Scorend vermogen, Heeft hij met zijn 1,90 ook nog Redelijke lengte.
 
Denk dat Schalk gewoon beschikbaar was.

Ik doelde op Locadia ;) En zo'n Schalk is gewoon een paniekaankoop omdat je geen spits hebt voor Jong PSV. Wanneer je die Parzyszek had gehaald, had je hem nog even kunnen laten wennen bij Jong PSV en hem later gebruiken. Schalk is na dit seizoen weer weg en dus hebben we er eigenlijk weinig aan
 
Ik doelde op Locadia ;) En zo'n Schalk is gewoon een paniekaankoop omdat je geen spits hebt voor Jong PSV. Wanneer je die Parzyszek had gehaald, had je hem nog even kunnen laten wennen bij Jong PSV en hem later gebruiken. Schalk is na dit seizoen weer weg en dus hebben we er eigenlijk weinig aan

Maar na dit seizoen komt Cmiljanic. Je hebt nu dus een spits nodig om die periode te overbruggen, maar die Cmiljanic niet voor de voeten gaat lopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan