Aanvallers

Ik was hem al helemaal vergeten, maar ik zag net op een voetbalster zijn naam voorbij komen......MALKI , oud-Roda speler. Ik was toen al fan van hem en zag hem toen al graag naar PSV komen, maar nu we een echte spits missen, zie ik hem alsnog komen. Een keiharde werker, prima afmaker, maakt zelf de doelpunten of geeft assists, laat anderen beter spelen en heeft leiderscapaciteiten, aangezien hij aanvoerder was bij Roda.....Cocu en Brands en/of scouts, als jullie meelezen, zou ik zeker een gokje wagen en MALKI terughalen naar Nederland !

Afgelopen zomer was PSV niet eens geïnteresseerd in een transfervrije Malki. Nu zal hij flink geld kosten (Waar zit hij eigenlijk?) en dat zal PSV niet willen.

Ik denk niet dat ik een betaalbare, bekende spits voor PSV kan opnoemen.
 
Volgens Wikipedia voetbalt hij in de Turkste competitie bij Kasimpasa en heeft hij slechts 2 doelpunten in 12 wedstrijden gescoord.

Volgens mij heeft hij er intussen wel meer gemaakt dan slechts 2 doelpunten.....maar wat vinden jullie van mijn suggestie? Echt een fantastische spits die onverzettelijk en ontzettend dynamisch is, neusje voor goals, flink wat ervaring heeft en betaalbaar is...ik vermoed dat hij momenteel hooguit 1 miljoen zal kosten...ik vind dat PSV echt nog deze week een poging moet wagen ...toch?
 
Volgens mij heeft hij er intussen wel meer gemaakt dan slechts 2 doelpunten.....maar wat vinden jullie van mijn suggestie? Echt een fantastische spits die onverzettelijk en ontzettend dynamisch is, neusje voor goals, flink wat ervaring heeft en betaalbaar is...ik vermoed dat hij momenteel hooguit 1 miljoen zal kosten...ik vind dat PSV echt nog deze week een poging moet wagen ...toch?

Goede speler voor een middenmoter. Doet het nu in Turkije niet speciaal. Wat mij betreft niet beter dan wat we al hebben.

Volgens Wikipedia voetbalt hij in de Turkste competitie bij Kasimpasa en heeft hij slechts 2 doelpunten in 12 wedstrijden gescoord.

Wikipedia moet je nooit gebruiken om zulke data op te zoeken. De website 'transfermarkt' is wat dat betreft een van de beste.
 
Was Sekou Cissé van Feyenoord geen optie?
Is nu aan het testen bij Rac. Genk.
Zou fysiek uitstekend in orde zijn.
 
Ik loop al een tijd met de gedachte: Anthony Lurling. Voordat de criticasters los gaan, dan wel als verbreding van de selectie én als morele versterking in en om het trainingsveld. Scoort altijd in grote wedstrijden, oneindige inzet, fijne techniek en ervaring. Zo'n speler inclusief karakter past mijns inziens wel bij de huidige selectie, en kan ook de boel weer op scherp zetten. Uiteraard ook zijn tegens...maar het lijkt mij een ideale ouderwetse stormram.

Volgens mij ook aflopend contract.
 
Was Sekou Cissé van Feyenoord geen optie?
Is nu aan het testen bij Rac. Genk.
Zou fysiek uitstekend in orde zijn.

Wat heeft die in de afgelopen jaren nou laten zien waarom hij het halen waard zou zijn? Sowieso zeer blessuregevoelig. Ik zeg: neen.

Ik loop al een tijd met de gedachte: Anthony Lurling. Voordat de criticasters los gaan, dan wel als verbreding van de selectie én als morele versterking in en om het trainingsveld. Scoort altijd in grote wedstrijden, oneindige inzet, fijne techniek en ervaring. Zo'n speler inclusief karakter past mijns inziens wel bij de huidige selectie, en kan ook de boel weer op scherp zetten. Uiteraard ook zijn tegens...maar het lijkt mij een ideale ouderwetse stormram.

Volgens mij ook aflopend contract.

Lurling lijkt me meer rijp voor een pensioen. Toch zeer middelmatig, gaat geen potten breken in PSV1. We hebben al genoeg middelmaat, als we dat in PSV1 willen hebben schuiven we Schalk wel door van JPSV naar PSV1...
 
Ik loop al een tijd met de gedachte: Anthony Lurling. Voordat de criticasters los gaan, dan wel als verbreding van de selectie én als morele versterking in en om het trainingsveld. Scoort altijd in grote wedstrijden, oneindige inzet, fijne techniek en ervaring. Zo'n speler inclusief karakter past mijns inziens wel bij de huidige selectie, en kan ook de boel weer op scherp zetten. Uiteraard ook zijn tegens...maar het lijkt mij een ideale ouderwetse stormram.

Volgens mij ook aflopend contract.

Als ik iemand afgescheurde kruisbanden in beide benen toe wens, dan is dat Lurling wel..
Zonder gein niet doen.
 
Kwaliteit genoeg voorin. Gewoon de tijd geven.
Als we achterin een beul hebben staan die ervoor zorgt dat we er hooguit 1 per wedstrijd (maar meestal 0) tegen krijgen, zijn we al een heel eind.
Wie? Granqvist! Alex mag ook.
 
Type Ivan Nielsen.

Bijvoorbeeld. Hoe dan ook is dat de enige evt. mutatie die momenteel echt zin heeft. Op een sterk blok achterin kunnen jonge jongens bouwen. Die jonkies moeten namelijk gewoon blijven spelen. Anders kan je beleid de kliko in. In elke linie hebben we verder genoeg spelers met kwaliteiten. Alleen achterin zetten we teveel in op een 18 jarige huurling. Nul ervaring. En ook geen toekomst bij PSV. Dat moet dus beter kunnen, ook al heeft de beste jongen zeker kwaliteiten.
 
Kwaliteit genoeg voorin. Gewoon de tijd geven.
Als we achterin een beul hebben staan die ervoor zorgt dat we er hooguit 1 per wedstrijd (maar meestal 0) tegen krijgen, zijn we al een heel eind.
Wie? Granqvist! Alex mag ook.

Ik vond Granqvist meer opvallen in de aanval dan in de verdediging? Was hij nou zo'n ster? Waar speelt hij nu eigenlijk?
 
Ik vond Granqvist meer opvallen in de aanval dan in de verdediging? Was hij nou zo'n ster? Waar speelt hij nu eigenlijk?

In zijn Groningen tijd was hij verdediger, maar ging hij altijd voorop in de strijd. Een leeuwenhart. Hij zorgde achterin voor power, maar kon ook de boel op sleeptouw nemen. Fijne speler.
 
In zijn Groningen tijd was hij verdediger, maar ging hij altijd voorop in de strijd. Een leeuwenhart. Hij zorgde achterin voor power, maar kon ook de boel op sleeptouw nemen. Fijne speler.

Ik had hem toentertijd ook graag naar ons zien komen. Deed het in ieder geval goed in Italië, hoe het hem nu vergaat weet ik niet.

En hij was inderdaad aanvallend met zijn rushes ook erg aanwezig. Maar als je dat kan, terwijl je achterin geen steekjes laat vallen, dan kan je wel wat.
 
In zijn Groningen tijd was hij verdediger, maar ging hij altijd voorop in de strijd. Een leeuwenhart. Hij zorgde achterin voor power, maar kon ook de boel op sleeptouw nemen. Fijne speler.

Ik had hem toentertijd ook graag naar ons zien komen. Deed het in ieder geval goed in Italië, hoe het hem nu vergaat weet ik niet.

En hij was inderdaad aanvallend met zijn rushes ook erg aanwezig. Maar als je dat kan, terwijl je achterin geen steekjes laat vallen, dan kan je wel wat.

Kreeg Groningen toen zo weinig tegengoals?

Ik heb vaak het idee dat verdedigers van andere clubs gauw beter geacht worden dan die van PSV, maar zodra ze hier voetballen kunnen ze er ineens niets meer van. Terwijl hun kwaliteiten gelijk zijn gebleven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan