Aanvallers

Jammer dat Abramovitch en de Visser niet meer aan ons gelieerd zijn.
Linksback van Aanholt zou Willems op de bank doen belanden, waardoor onze zwakste schakel uit de ketting, tot de komst van Maher, weg zou zijn.
En Piazon zou misschien ook wel minder kansen gemist hebben dan wat er bij ons voorin rondloopt:D

Tja, Van Aanholt had PSV-er kunnen zijn, maar heeft er voor gekozen om te vertrekken.
 
Tja, Van Aanholt had PSV-er kunnen zijn, maar heeft er voor gekozen om te vertrekken.

Maar net als Rekik kun je te vroeg vertrokken nederlandse jonkies wel huren, als je de juiste connecties hebt.
Dus hadden we al 5 maanden van Aanholt op de plek van Willems kunnen hebben.;)
 
Maar net als Rekik kun je te vroeg vertrokken nederlandse jonkies wel huren, als je de juiste connecties hebt.
Dus hadden we al 5 maanden van Aanholt op de plek van Willems kunnen hebben.;)

Denk je dat PSV Van Aanholt aan het begin van het seizoen had kunnen huren? Ik denk dat hij gewoon voor Vitesse had gekozen.
 
Denk je dat PSV Van Aanholt aan het begin van het seizoen had kunnen huren? Ik denk dat hij gewoon voor Vitesse had gekozen.

Als wij de connecties met Chelsea niet zelf verbroken hadden, zou hij niet eens naar Vitesse hebben kunnen gaan.
 
Fantastisch .....PSV heeft 2 nieuwe spitsen erbij.....Schalk en Boljevic....waanzinnig....WAAUW !;)(a):shifty:
 
eigenlijk hebben we hier dus nog niks aan, die Boljevic is de 10e vleugelspeler die er bij komt
 
???
Wanneer hebben wij Chelsea dag gezegd?

Van Aanholt speelt al sinds 2011/2012 bij Vitesse. Jij wilde hem 5 maanden geleden huren, postte je hierboven ergens. Dat lijkt mij dan lastig.

PSV heeft al sinds Reker geen banden meer met Chelsea, dacht ik.
 
Van Aanholt speelt al sinds 2011/2012 bij Vitesse. Jij wilde hem 5 maanden geleden huren, postte je hierboven ergens. Dat lijkt mij dan lastig.

PSV heeft al sinds Reker geen banden meer met Chelsea, dacht ik.

Sowieso zou er nooit sprake kunnen zijn van 'banden' tussen PSV en Chelsea zoals nu het geval is tussen Vitesse en Chelsea.
 
Sowieso zou er nooit sprake kunnen zijn van 'banden' tussen PSV en Chelsea zoals nu het geval is tussen Vitesse en Chelsea.

Er zijn nooit échte banden geweest tussen PSV en Chelsea.
Er was een hele sterke en goede persoonlijke band tussen van Raaij en Peter Kenyon. kenyon was jarenlang TD bij Man. United, en oa door die relatie wist van Raaij een werelddeal te sluiten met Man over van Nistelrooy.
In de jacht op successen door Abramovitsj heeft hij destijds Kenyon naar Chelsea gehaald, en daarmee verschoof de focus van PSV/van Raaij ook van ManU naar Chelsea.
De Robben en kezmandeals als mooi voorbeeld van hoe ons dat geen windeieren heeft gelegd. Omdat Abramovtisj/ Kenyon onder de indruk waren van de scouting van PSV groeide in die samenwerking, ook samenwerking op scoutinggebied (de Visser cs) en een aantal zaakwaarnemers (oa Lemic) deden over en weer diensten. (de Alex constructie kwam oa in die periode tot stand). Naarmate van Raaij langer weg was, verwaterde de samenwerking. Reker en Schuiteme hebben met hun afbraakbeleid de laatste lijntjes doorgeknipt.

Intussen is PSV weer aan het proberen in Engeland de contacten op te poetsen en doet dat wederom, via het zaakwaarnemernetwerk. Daarbij focust men zich niet sec op één club.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben juist wel erg blij met de komst van Schalk en Boljevic(en de interesse in Hazard). Het laat zien dat PSV vast houdt aan het beleid. Dit seizoen is, hoe jammer dan ook, voorbij. Een ervaren speler kopen voor dit seizoen is geld verspillen, mede omdat er dan een talent buiten de boot valt.
 
Van Persie herstelt bij PSV
Bron: AD.nl

Ik las laatst dat Van Persie niet gelukkig is in Manchester. Kunnen we Van Persie niet huren voor en half seizoen. :D :shifty:
 
Laatst bewerkt:
Van Aanholt speelt al sinds 2011/2012 bij Vitesse. Jij wilde hem 5 maanden geleden huren, postte je hierboven ergens. Dat lijkt mij dan lastig.

PSV heeft al sinds Reker geen banden meer met Chelsea, dacht ik.

Ik wilde hem helemaal niet huren.
Ik was het niet eens met de post waar ik op reageerde, dat het maar goed was dat we geen banden meer hadden met Abramovitch en de Visser.
Dat laatste betreurde ik. Als zij nog wel met ons zaken deden, dan hadden wij nu Willems op de bank kunnen zetten, omdat van Aanholt dan niet naar Vitesse was gegaan.
Logische redenering toch?
 
Ik was hem al helemaal vergeten, maar ik zag net op een voetbalster zijn naam voorbij komen......MALKI , oud-Roda speler. Ik was toen al fan van hem en zag hem toen al graag naar PSV komen, maar nu we een echte spits missen, zie ik hem alsnog komen. Een keiharde werker, prima afmaker, maakt zelf de doelpunten of geeft assists, laat anderen beter spelen en heeft leiderscapaciteiten, aangezien hij aanvoerder was bij Roda.....Cocu en Brands en/of scouts, als jullie meelezen, zou ik zeker een gokje wagen en MALKI terughalen naar Nederland !
 
Terug
Bovenaan Onderaan