Aanvallers

Goodfella

Assistent Coach
Bespreek hier spelers voor de aanvalsposities (vleugelspelers, spitsen, schaduwspitsen enz.) waarvan jij denkt dat ze goed bij PSV zouden kunnen zijn en/of welke gelinkt worden aan PSV in de wandelgangen.
 
Van Voetbalprimeur: Aanhangers van Feyenoord zetten de actie om de Zweedse publiekslieveling terug te halen op poten, nadat bekend werd dat de twintigjarige spits in de winterstop mag vertrekken bij zijn club Manchester City.

Niks voor ons?
 
Die jongen had toch aangegeven nooit voor een andere Nederlandse club dan Feyenoord te willen spelen? Daarbij lijkt het me niet dat we deze winter een nieuwe spits moeten halen. Ik zou Locadia de rest van het seizoen de kans geven, dan weet je of je komende zomer een zwaargewicht of een stand-in voor de spitspositie moet halen.
 
Van Voetbalprimeur: Aanhangers van Feyenoord zetten de actie om de Zweedse publiekslieveling terug te halen op poten, nadat bekend werd dat de twintigjarige spits in de winterstop mag vertrekken bij zijn club Manchester City.

Niks voor ons?

Mooi, een concurrent voor Pelle. Er kan er toch maar 1 spelen?!
 
Wel raar die nummer 10 en 21 op de lijst (bij de een staat SerbiaU19 en bij de ander BelgieU21) hebben deze spelers geen club?
 
Wel raar die nummer 10 en 21 op de lijst (bij de een staat SerbiaU19 en bij de ander BelgieU21) hebben deze spelers geen club?

Mitrovic is een spits van Anderlecht, Die ander ken ik niet.

Die nummer 1is hier al besproken lijkt me niet zo haalbaar groot talent
Kjestan en Vossen zijn wel leuke spelers..

T.hazard ook, Maar dan. Moet je hem huren terwil PSV talent genoeg heeft..
 
weet iemand iets over de top 3 topscorers van de belgische jupiler pro leaque, zouden ze iets toevoegen aan Psv?
http://www.voetbalkrant.com/nl/competities/jupiler-pro-league/statistieken/goals

Ik volg Belgische comp goed

Michy Batshuayi: is zeker een meerwaarde voor PSV

Lukaku en Benteke zijn 1&2 bij de rode duivels. Daarachter gaat het tussen Vossen, Mboyo en hem. Ik zie Batshuayi binnen enkele jaren slagen in de premier league.

Santini en Harbaoui doen het uitstekend bij respectievelijk Kortrijk en Lokeren maar dat is slechts subtop. Santini vind ik maar een beperkte spits. Terwijl Harbaoui toch al 28. Misschien een leuke invaller voor Belgische topclubs. Lijken me beide niets voor PSV eerlijk gezegd.

Met Ezekiel (Standard) en Mitrovic (Anderlecht) heb je wel nog 2 andere jongelingen rondlopen die interessant kunnen zijn voor PSV

PS toevallig maakten Mitrovic en Batshuayi een goal dit weekend die in aanmerking komt voor goal van de week

 
Laatst bewerkt:
Kjestan en Vossen zijn wel leuke spelers..

Kljestan *

Is niet geliefd hoor bij de Anderlecht fans. Is nochtans wel een nuttige speler op het veld, enorm loopvermogen maar past niet echt bij de stijl van Anderlecht waar de supporters toch vooral technisch verfijnd voetbal verwachten.

Is trouwens geen spits maar een middenvelder.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind nog steeds De Ridder van Utrecht een zeer beweeglijke en doeltreffende spits en zeker PSV waardig....en heel erg duur zal hij wel niet zijn....ik weet dat het de ontwikkeling van Locadia zal belemmeren, maar we kunnen niet 2 seizoenen op Locadia blijven wachten...en ook Matavz is niet doeltreffend, dus we hebben een spits nodig en De Ridder van Utrecht vind ik echt een goeie spits...dreiging aan de bal, mooie acties, teamspeler, maar ook een echte afmaker....
 
Ja klopt, maar ik betwijfel of die financieel haalbaar is. Heeft enorm salaris in Kiev volgens mij.
Batshuayi heb ik hier deze zomer al meermaals gezet. Vossen zou ook interessant zijn vind ik. Is een echte killer, superharde werker en scoort overal zijn goals.
 
Kljestan *

Is niet geliefd hoor bij de Anderlecht fans. Is nochtans wel een nuttige speler op het veld, enorm loopvermogen maar past niet echt bij de stijl van Anderlecht waar de supporters toch vooral technisch verfijnd voetbal verwachten.

Is trouwens geen spits maar een middenvelder.

Klopt, Ik wist dit wel, Ik denk dat hij hier wel zou passen, Aleen we hebben Hiljemark al.
 
Ik vind nog steeds De Ridder van Utrecht een zeer beweeglijke en doeltreffende spits en zeker PSV waardig....en heel erg duur zal hij wel niet zijn....ik weet dat het de ontwikkeling van Locadia zal belemmeren, maar we kunnen niet 2 seizoenen op Locadia blijven wachten...en ook Matavz is niet doeltreffend, dus we hebben een spits nodig en De Ridder van Utrecht vind ik echt een goeie spits...dreiging aan de bal, mooie acties, teamspeler, maar ook een echte afmaker....

Jammer, ik hoor niemand reageren op deze suggestie om De Ridder van Utrecht naar Eindhoven te halen....wat vinden jullie van hem ? In ieder geval beter dan Locadia en Matavz.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan