Aanvallers

Ik ben het hier totaal mee oneens, Narsingh is een prima speler met erg veel potentie in mijn ogen heeft hij ook meer kwaliteiten dan Hupperts.
En of hij nu wel of niet beter is, Narsingh hebben we voor veel geld in huis gehaald, we hebben prima back-up voor hem dus compleet onnodig om Guus Hupperts te halen.

Dit noemen ze achter het net vissen.
 
Als ik zie wat voor geld er de afgelopen jaren over de balk is gegooid zou ik mijn vizier richten op :Bartholomew Ogbeche. Net bij Cambuur zich min of meer bewezen en voor weinig geld te krijgen!
 
Zich min of meer bewezen???????????????
Hij heeft 1 wedstrijd meegedaan, Das pas scouten 1 goede wedstrijd bij Cambuur en we moeten hem halen:rolleyes:.
Als ik zie wat voor geld er de afgelopen jaren over de balk is gegooid zou ik mijn vizier richten op :Bartholomew Ogbeche. Net bij Cambuur zich min of meer bewezen en voor weinig geld te krijgen!
 
Als ik zie wat voor geld er de afgelopen jaren over de balk is gegooid zou ik mijn vizier richten op :Bartholomew Ogbeche. Net bij Cambuur zich min of meer bewezen en voor weinig geld te krijgen!

Cambuur gaat hem echt niet verkopen na 1 wedstrijd, en daarnaast kijk naar wat Gini hierboven post.
 
Een Deense spits van 2.01m. Speelt nu nog bij Brondby. Misschien eens een balletje opgooien bij Brands? Heb je eindelijk weer eens iemand die bij corners (vóór en tegen) een kopduel wint. Ook lijkt het me een prima "kapstok".
Wat deze jongen moet kosten weet ik niet maar het lijkt me een goeie concurrent voor Locadia. Matavz tel ik eigenlijk niet meer mee. Die heeft mij nooit kunnen overtuigen.
 
Prima als ze hem halen, zolang er een optie tot koop bedwongen wordt. Nog een huurling die aan het einde van het seizoen vertrekt is teveel van het goede.

Optie tot koop lijkt me volledig onrealistisch. Sunderland kocht 'm van de zomer nog voor een miljoentje of 10, PSV kan een bedrag wat daar enigszins bij in de buurt komt nooit op tafel leggen. Volgens Elfrink is het overigens ook onzin.
 
Optie tot koop lijkt me volledig onrealistisch. Sunderland kocht 'm van de zomer nog voor een miljoentje of 10, PSV kan een bedrag wat daar enigszins bij in de buurt komt nooit op tafel leggen. Volgens Elfrink is het overigens ook onzin.

Vraag maar eens in Cardiff over Cornelius. :p
 
thijsslegers ‏@thijsslegers

Altidore blijkt niet helemaal een gerucht. PSV heeft geïnformeerd bij zijn agent (Brands geeft bevestiging) voor geval een spits vertrekt.

Duidelijk. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan