PSV - Borussia Dortmund | Dinsdag 20 februari | Eindstand 1-1

Ik hoop niet dat wij ook zo waren in tijden dat Ajax het zo goed deed. Deze knulletjes laten zich wel heel erg kennen.
Hmm, als ik die link open, zie ik niet veel anders dan de tekst dat PSV gelijkgespeeld heeft en wie er gescoord heeft? :shrug:
 
Hmm, als ik die link open, zie ik niet veel anders dan de tekst dat PSV gelijkgespeeld heeft en wie er gescoord heeft? :shrug:
De reacties er onder.

Graadje erger dan wat hier te lezen valt als t om :SC: gaat.

Tijdens en na wedstrijden tegen Ajax kan het hier ook aardig ontploffen trouwens. Maar niet rond europese wedstrijden van Ajax, volgens mij.
 
Zoek de verschillen (behalve de bron):



Zure randstadmedia?
 
Zoek de verschillen (behalve de bron):



Zure randstadmedia?
Ik snap ze wel, zijn gewoon gister wederom niet getest
 
De reacties er onder.

Graadje erger dan wat hier te lezen valt als t om :SC: gaat.

Tijdens en na wedstrijden tegen Ajax kan het hier ook aardig ontploffen trouwens. Maar niet rond europese wedstrijden van Ajax, volgens mij.
Ik kan me herinneren dat ook hier de prestaties van ajax werden gedownplayed. Bayern was niet in vorm, Real was niet goed voorbereid, er waren teveel toevalstreffers etcetera
 
Ik kan me herinneren dat ook hier de prestaties van ajax werden gedownplayed. Bayern was niet in vorm, Real was niet goed voorbereid, er waren teveel toevalstreffers etcetera

Klopt.
(En dat was ook gewoon waar natuurlijk.(a). Verliezen daarna van een modaal clubje als de Spurs, prutsers)

Alleen vind ik het taalgebruik en blinde haat daar nog net ff wat erger. Ergo, graadje erger.
 
Klopt.
(En dat was ook gewoon waar natuurlijk.(a). Verliezen daarna van een modaal clubje als de Spurs, prutsers)

Alleen vind ik het taalgebruik en blinde haat daar nog net ff wat erger. Ergo, graadje erger.
Tadic werd ook hier her en der beenbreuken toegewenst. Hoort er een beetje bij. en bij Ajax zijn ze nu helemaal chagrijnig met dit seizoen waar ze als figurant meedoen
 
De reacties er onder.

Graadje erger dan wat hier te lezen valt als t om :SC: gaat.

Tijdens en na wedstrijden tegen Ajax kan het hier ook aardig ontploffen trouwens. Maar niet rond europese wedstrijden van Ajax, volgens mij.
Tja, het moet maar opluchten…
 
Tadic werd ook hier her en der beenbreuken toegewenst. Hoort er een beetje bij. en bij Ajax zijn ze nu helemaal chagrijnig met dit seizoen waar ze als figurant meedoen

Niet tijdens Europese wedstrijden. Wel lezen JB!
Tijdens onderlinge wedstrijden ging t er heftiger aan toe. Alleen nu ben ik dingen dubbel aan t zeggen.
 
Niet tijdens Europese wedstrijden. Wel lezen JB!
Tijdens onderlinge wedstrijden ging t er heftiger aan toe. Alleen nu ben ik dingen dubbel aan t zeggen.
Ach, beiden zien elkaar als concurrentie. Mooi dat wij nu de successen hebben.
 
Ik hoop niet dat wij ook zo waren in tijden dat Ajax het zo goed deed. Deze knulletjes laten zich wel heel erg kennen.
Wat mij vooral opvalt is het geestelijke niveau van die mensen. Laat ik het netjes zeggen: "Ze zijn niet héél intelligent, in de meeste gevallen."

Ik heb er derhalve niet teveel tijd aan gespendeerd.
 
Je doelt nu eens niet op de KNVB beker?:ROFL: De fout die men maakt vond ik dat men Vertessen liet gaan terwijl ze hem gewoon aan zijn contract hadden kunnen houden. Hiermee liet Vertessen zijn ploeg in de steek en de PSV leiding weer eens onnodig coulant gehandeld. Dat breekt nu op.
Voetnoot: Vertessen zit nu in de onderste helft van de Duitse middenmoot in exact dezelfde situatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan