Coronavirus

Hahaha afgelopen anderhalf jaar in een grot geleefd? Hoe kan ik leven als ik buiten de maatschappij hoor? Wees blij met de tweedeling in de maatschappij. Alles wat er niet zou komen is uiteindelijk toch gekomen. Jij gelooft oprecht dat 2G er niet komt? Echt serieus? Net als de avondklok?
Als je gewoon ff de berichtgeving volgt, dan is binnen het OMT verdeeldheid over 2G, in de kamer geen meerderheid en is er een wetswijziging noodzakelijk voor 2G. Nogmaals, ga leven ipv je angst te laten aanpraten door mafkezen met een verdienmodel.
 
Als je gewoon ff de berichtgeving volgt, dan is binnen het OMT verdeeldheid over 2G, in de kamer geen meerderheid en is er een wetswijziging noodzakelijk voor 2G. Nogmaals, ga leven ipv je angst te laten aanpraten door mafkezen met een verdienmodel.
Exact hetzelfde was een paar weken geleden zo in Duitsland. Geen draagvlak daar voor 2G. Inmiddels mag je in Duitsland niet meer nar het voetbal met alleen een negatief testbewijs. Dus alleen als je gevaccineerd bent nog naar het voetbal. PSV is voor mij verleden tijd. Ben je daar trots op?
 
Exact hetzelfde was een paar weken geleden zo in Duitsland. Geen draagvlak daar voor 2G. Inmiddels mag je in Duitsland niet meer nar het voetbal met alleen een negatief testbewijs. Dus alleen als je gevaccineerd bent nog naar het voetbal. PSV is voor mij verleden tijd. Ben je daar trots op?
Dus omdat in Texas een paar weken terug abortus later dan 6 weken verboden is gaat dat ook hier gebeuren?
 
Rutte kan geen ruk zonder meerderheid, stop met jezelf in een hokje weg te stoppen met je angstwaanbeelden en ga leven joh.
Nou ja, je moet je nogal verantwoorden als je in dit land geen prik neemt. En als je dan ook nog tegen een coronapas bent, sta je toch voor een soort tribunaal. Het ligt allemaal nogal gevoelig en er is weinig ruimte voor een andere mening. Ik heb van mensen die geen vaccin willen nog weinig verwijten gehoord naar mensen die hem wel namen. Een paar gekkies daargelaten. Andersom is er klaarblijkelijk heel veel reden een groep aan te vallen op een standpunt. Een standpunt dat in mijn ogen privé is en waar iemand dus recht op heeft. Ik snap dus de drang niet zo om mensen steeds aan te vallen op het niet willen vaccineren. Ik wilde graag wél gevaccineerd worden en heb dat gekregen. Gratis en voor niets. Wat een weelde. Nu weer lekker door met leven. Een ander de ruimte gunnen hoort daar ook bij.
 
Maar het gaat allang niet meer om corona. De signaalwaarden liggen ruim onder de waarden die nodig zijn voor een coronapas volgens de routekaart. Dus zijn er andere motieven. Anders was die coronapas voorlopig allang ingetrokken
Ik denk dat controle en angst dat het misgaat de belangrijkste motieven zijn. Enerzijds plausibel, anderzijds lijken de berichten hoopvol en moeten we ook weer niet te lang blijven hangen in de angst. Ik vind het wel tijd voor een feestje. Met én zonder gevaccineerden. En als iemand niest zeggen we weer 'gezondheid'.
 
Nou ja, je moet je nogal verantwoorden als je in dit land geen prik neemt. En als je dan ook nog tegen een coronapas bent, sta je toch voor een soort tribunaal. Het ligt allemaal nogal gevoelig en er is weinig ruimte voor een andere mening. Ik heb van mensen die geen vaccin willen nog weinig verwijten gehoord naar mensen die hem wel namen. Een paar gekkies daargelaten. Andersom is er klaarblijkelijk heel veel reden een groep aan te vallen op een standpunt. Een standpunt dat in mijn ogen privé is en waar iemand dus recht op heeft. Ik snap dus de drang niet zo om mensen steeds aan te vallen op het niet willen vaccineren. Ik wilde graag wél gevaccineerd worden en heb dat gekregen. Gratis en voor niets. Wat een weelde. Nu weer lekker door met leven. Een ander de ruimte gunnen hoort daar ook bij.
Amen! Ik respecteer iedereen die die prik neemt en zo hoor ik ook door iedereen gerespecteerd te worden. En niet buitengesloten te worden. Ik mag binnenkort nooit meer naar PSV omdat ik niet gevaccineerd ben omdat ik gezond ben. Wat een achterlijke bedoeling.
 
Nou ja, je moet je nogal verantwoorden als je in dit land geen prik neemt. En als je dan ook nog tegen een coronapas bent, sta je toch voor een soort tribunaal. Het ligt allemaal nogal gevoelig en er is weinig ruimte voor een andere mening. Ik heb van mensen die geen vaccin willen nog weinig verwijten gehoord naar mensen die hem wel namen. Een paar gekkies daargelaten. Andersom is er klaarblijkelijk heel veel reden een groep aan te vallen op een standpunt. Een standpunt dat in mijn ogen privé is en waar iemand dus recht op heeft. Ik snap dus de drang niet zo om mensen steeds aan te vallen op het niet willen vaccineren. Ik wilde graag wél gevaccineerd worden en heb dat gekregen. Gratis en voor niets. Wat een weelde. Nu weer lekker door met leven. Een ander de ruimte gunnen hoort daar ook bij.
Tja, je kent mijn mening over wel/niet prikken en hoe ik met wel/niet geprikten omga onderhand wel. Gaat hier louter over het spuien van waanbeelden over 2G en ongefundeerd gillen dat je straks helemaal niks mag. Met andere woorden, ongefundeerd angst en tweedeling zaaien.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik denk dat controle en angst dat het misgaat de belangrijkste motieven zijn. Enerzijds plausibel, anderzijds lijken de berichten hoopvol en moeten we ook weer niet te lang blijven hangen in de angst. Ik vind het wel tijd voor een feestje. Met én zonder gevaccineerden. En als iemand niest zeggen we weer 'gezondheid'.
Dat is het, geen tweedeling en gewoon verder gaan met zijn ALLEN met het leven. En geen 2G wat eraan gaat komen.
 
Tja, je kent mijn mening over wel/niet prikken en hoe ik met wel/niet geprikten omga onderhand wel. Gaat hier louter over het spuien van waanbeelden over 2G en ongefundeerd gillen dat je straks helemaal niks mag. Met andere woorden, ongefundeerd angst en tweedeling zaaien.
Ik ben wel klaar met de angst. Maar ik snap dus wel dat je je een beetje in de hoek gedreven voelt als je je toch wel erg vaak moet verantwoorden voor iets dat in mijn ogen een privékwestie is. Dat een heleboel mensen vinden dat dit een soort collectief geweten moet worden is fijn, maar dat is het niet. Mensen mogen zelf kiezen en hun mening dient gerespecteerd te worden. Hoezeer die ook afwijkt. Als je daar moeilijk tegen kunt, adviseer ik je in een land te gaan wonen waar dwang heel normaal is.
 
2G gaat er toch niet komen? Of wel? En sla die er komt vind jij dat dan normaal?
Ik heb mij niet uitgesproken over de avondklok. En de sla, geen idee, betreft dit krulsla, ijsbergsla of kropsla? Maar over het algemeen ben ik vrij openminded aangaande sla.
 
Terug
Bovenaan Onderaan