Yvon Mvogo (K), Gehuurd van RB Leipzig

2 seizoenen huren is dan nog best ok, al hoop ik dat JDJ niet zo dom is geweest om weer in de kleine lettertjes te laten zetten dat de huur opzegbaar is door Leipzig bij goede prestaties of iets in die richting.
 
Overigens betekent 2 seizoenen dat Delanghe mooi de tijd heeft om zich voor te bereiden op het worden van eerste keeper. Als er bij PSV ook zo wordt gedacht is dit op zich prima beleid.
 
Overigens betekent 2 seizoenen dat Delanghe mooi de tijd heeft om zich voor te bereiden op het worden van eerste keeper. Als er bij PSV ook zo wordt gedacht is dit op zich prima beleid.

Eens. Zoet had al lang weg moeten zijn en Lars is transfervrij gehaald als back-up. Beide keepers hebben PSV 'slechts' salaris gekost.
 
Overigens betekent 2 seizoenen dat Delanghe mooi de tijd heeft om zich voor te bereiden op het worden van eerste keeper. Als er bij PSV ook zo wordt gedacht is dit op zich prima beleid.

PSV denkt niet over 2 seizoenen. Het is alleen maar korte termijn en zien te overleven.
Over 2 seizoenen huren we nog steeds spelers, omdat er geen goede spelers gekocht kunnen worden. :cautious:
 
PSV denkt niet over 2 seizoenen. Het is alleen maar korte termijn en zien te overleven.
Over 2 seizoenen huren we nog steeds spelers, omdat er geen goede spelers gekocht kunnen worden. :cautious:

Die 'kopen' we wel, maar als ze nog in de jeugd spelen. Wat dat betreft denkt PSV misschien juist niet korte termijn genoeg.
Daarbij zijn we gewoon even wat minder kapitaalkrachtig. Deels door een paar missers, deels door corona. We moeten het even doen met wat het is. Ik heb in ieder geval vertrouwen in deze trainer. De eerste 'aankoop' onder zijn bewind vind ik hoopvol.
 
Opzich ben ik er wel tevreden over. PSV heeft Schmidt gehaald om een duidelijk spel te spelen. Wat begint bij de keeper. Daarnaast moet Schmidt ook gewoon het materiaal hebben wat nodig is om dit spel te lukken. Mocht het dan niet lukken dan is de conclusie dat Schmidt en PSV geen goede match krijgen. Stuur je Schmidt het seizoen in met de huidige selectie (van vorig seizoen). Dan kan ik Schmidt niets aanrekenen. Ten slotte is de selectie kwalitatief matig en daarnaast niet per se geschikt voor de speelwijze van Schmidt.

Juist op een positie waar niet direct een speler nodig is. Besluit PSV nu te handelen. Dat vind ik wel lovend en een goed signaal. Tuurlijk je hebt met Zoet en Unnerstall degelijke keepers voor de eredivisie. Maar Zoet keepte erg matig afgelopen seizoen en houd niet per se ballen tegen. Unnerstal komt voetballend gewoon te kort. En beide zijn helaas degelijk maar niet echt goed te noemen.

Deze keeper zou ons hopelijk sterker maken. Tuurlijk huren klinkt altijd raar. Maar goed er zit ook minder risico aan. Daarnaast heb ik liever dat PSV een doelman huurt die bij de spelopvatting past. Dan dat ze 10 miljoen uitgeven aan de tweede keus. Dus dat we weer met een net niet speler zitten en dan ook nog iemand die een flikke hap in ons budget neemt. Zeker in corona tijd lijkt me dat prima.

Daarnaast blijft hij waarschijnlijk minimaal 2 seizoenen. Waardoor je dus ook tijd hebt om een vervanger aan te trekken.
Hopelijk worden snel de andere posities opgevuld. Zodat we een idee krijgen of PSV een gooi naar een kampioenschap kan doen. Of dat het een zwaar seizoen gaat worden.
 
Opzich ben ik er wel tevreden over. PSV heeft Schmidt gehaald om een duidelijk spel te spelen. Wat begint bij de keeper. Daarnaast moet Schmidt ook gewoon het materiaal hebben wat nodig is om dit spel te lukken. Mocht het dan niet lukken dan is de conclusie dat Schmidt en PSV geen goede match krijgen. Stuur je Schmidt het seizoen in met de huidige selectie (van vorig seizoen). Dan kan ik Schmidt niets aanrekenen. Ten slotte is de selectie kwalitatief matig en daarnaast niet per se geschikt voor de speelwijze van Schmidt.

Juist op een positie waar niet direct een speler nodig is. Besluit PSV nu te handelen. Dat vind ik wel lovend en een goed signaal. Tuurlijk je hebt met Zoet en Unnerstall degelijke keepers voor de eredivisie. Maar Zoet keepte erg matig afgelopen seizoen en houd niet per se ballen tegen. Unnerstal komt voetballend gewoon te kort. En beide zijn helaas degelijk maar niet echt goed te noemen.

Deze keeper zou ons hopelijk sterker maken. Tuurlijk huren klinkt altijd raar. Maar goed er zit ook minder risico aan. Daarnaast heb ik liever dat PSV een doelman huurt die bij de spelopvatting past. Dan dat ze 10 miljoen uitgeven aan de tweede keus. Dus dat we weer met een net niet speler zitten en dan ook nog iemand die een flikke hap in ons budget neemt. Zeker in corona tijd lijkt me dat prima.

Daarnaast blijft hij waarschijnlijk minimaal 2 seizoenen. Waardoor je dus ook tijd hebt om een vervanger aan te trekken.
Hopelijk worden snel de andere posities opgevuld. Zodat we een idee krijgen of PSV een gooi naar een kampioenschap kan doen. Of dat het een zwaar seizoen gaat worden.
Ben ik met je eens.
2 seizoenen, dus we zitten niet na een evt goed seizoen met een probleem. Daarnaast is dit een speler die aansluit op het spel dat Schmidt wil spelen. Klikt het, dan kun je over 2 jaar alsnog kijken om hem definitief over te nemen. Lukt dat niet, of hij presteert niet, Dan neem je weer afscheid.
 
Ben ik met je eens.
2 seizoenen, dus we zitten niet na een evt goed seizoen met een probleem. Daarnaast is dit een speler die aansluit op het spel dat Schmidt wil spelen. Klikt het, dan kun je over 2 jaar alsnog kijken om hem definitief over te nemen. Lukt dat niet, of hij presteert niet, Dan neem je weer afscheid.
Maar het wordt ook weer eens tijd dat we winst gaan maken op spelers.
 
Ziet eruit als een goede jongen, lijkt me goed bij PSV passen. Nu nog goed keepen natuurlijk! :PSV:
 
Maar het wordt ook weer eens tijd dat we winst gaan maken op spelers.

Bergwijn, Lozano en in iets mindere mate Arias en De Jong. Dat is allemaal niet zo heel lang geleden toch?
Afgelopen jaar snel vergeten. De winst komt wel weer. Eerst presteren.
 
Maar het wordt ook weer eens tijd dat we winst gaan maken op spelers.
Maar dat is ook meer voor de jonge spelers. Liefst eigen opleiding.

Denk aan Madueke, Gakpo bijvoorbeeld. Hier maak je winst op. Verder zou een Doan of Baumgartl nog iets leuks kunnen opleveren. Moeten ze wel presteren.

Denk dat je met een keeper van 26 jaar geen dikke winsten gaat behalen. Daarnaast was hij ook niet eerste keeper bij zijn huidige club. Zelfs niet als je hem goedkoop haalt. Als het nou een leeftijd van 23/24 was dan was dit anders. De winsten moeten we gaan halen op de andere spelers denk ik. Zo een keeper kun je een keer winst op halen maar opzich is die kans minder groot dan bij een jonge gast.
 
Zojuist het interview gekeken maar ik heb eigenlijk best een goed gevoel bij deze jongen
 
Hij mag blij zijn dat er voorlopig geen publiek is, met zijn voornaam + een paar blundertjes kan je de spreekkoren en liedje wel raden...
 
Het is wel echt een beer. Zie het op basis van de eerste indrukken best wel zitten. Alleen blijft het zuur dat je er gewoon niks aan over houdt als hij straks de sterren van de hemel keept.
 
Drie jaar niet gekeept, aldus de beste man tijdens het interview. hopelijk is er nog wat van die snelheid en reflexen over.
 
Kerel maakt wel een frisse goeie indruk! Qua uitstraling wint ie het iig van de huidige keepers; ben benieuwd. Hopelijk verkopen we Zoet snel voor een paar mln aan eeen mooie club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan