Yvon Mvogo (K), Gehuurd van RB Leipzig

Ach een jaar huren. Maar toch overheerst euforie! Er gebeurt wat! Onze trainer kent hem dus weet vast dat hij beter is dan de 2 die er nu stonden.. dus een verbetering al is het voor een jaar. Zien we daarna verder *JdJ modus uit*
 
1 of 2 spelers per seizoen huren is wat mij betreft geen wanbeleid als het enorme versterkingen zijn. Stel dat dit nou een geweldige meevoetballende keeper is, en we huren een centrale middenvelder van het niveau van Ginkel dan hebben deze spelers:
  1. Een direct positief effect op de resultaten
  2. En een positief effect op de ontwikkeling van onze toptalenten
Beide hebben een stijging in waarde tot effect van de Madueke`s en Malens van deze wereld. En door te huren kun je je beperkte transferbudget in een dure markt als deze dan investeren in de echte lange termijn investeringen.

1 of 2 is dan wat mij betreft ook wel de max.
 
Hopelijk wel met optie tot koop, of je moet hem transfervrij over kunnen nemen na dit jaar, maar dan zou deze huurtransfer heel apart zijn vanuit RB Leipzig's perspectief.

Optie tot koop houdt De Jong niet van. Er zal vast een bepaling zijn dat bij bepaalde milestones PSV Liepzig extra moet betalen.
 
1 of 2 spelers per seizoen huren is wat mij betreft geen wanbeleid als het enorme versterkingen zijn. Stel dat dit nou een geweldige meevoetballende keeper is, en we huren een centrale middenvelder van het niveau van Ginkel dan hebben deze spelers:
  1. Een direct positief effect op de resultaten
  2. En een positief effect op de ontwikkeling van onze toptalenten
Beide hebben een stijging in waarde tot effect van de Madueke`s en Malens van deze wereld. En door te huren kun je je beperkte transferbudget in een dure markt als deze dan investeren in de echte lange termijn investeringen.

1 of 2 is dan wat mij betreft ook wel de max.
Maar er vallen dan eigen spelers buiten de boot. Die worden dus minder waard.

Een drama is misschien overdreven, maar koop zou beter zijn, als je zo overtuigd bent
 
1 of 2 spelers per seizoen huren is wat mij betreft geen wanbeleid als het enorme versterkingen zijn. Stel dat dit nou een geweldige meevoetballende keeper is, en we huren een centrale middenvelder van het niveau van Ginkel dan hebben deze spelers:
  1. Een direct positief effect op de resultaten
  2. En een positief effect op de ontwikkeling van onze toptalenten
Beide hebben een stijging in waarde tot effect van de Madueke`s en Malens van deze wereld. En door te huren kun je je beperkte transferbudget in een dure markt als deze dan investeren in de echte lange termijn investeringen.

1 of 2 is dan wat mij betreft ook wel de max.

Helemaal mee eens dat 1 of 2 goede spelers huren een prima optie kan zijn voor een club als PSV. Echter de broodnodige versterkingen zijn volgens mij, in volgorde van prioriteit:
LB, CV, VM.

Daarom ben ik toch teleurgesteld als dit de "grote" transfer van dit seizoen blijkt te zijn.
 
Helemaal mee eens dat 1 of 2 goede spelers huren een prima optie kan zijn voor een club als PSV. Echter de broodnodige versterkingen zijn volgens mij, in volgorde van prioriteit:
LB, CV, VM.

Daarom ben ik toch teleurgesteld als dit de "grote" transfer van dit seizoen blijkt te zijn.

De grote transfer moet wat mij betreft de nieuwe linksback zijn. Als dat niet zo is is de transferperiode, ongeacht wie verder komt, gewoon niet geslaagd.
 
Ik blijf het jammer vinden dat de eerste versterking gehaald is voor een positie war de nood minder hoog is, maar goed.
Heb je de afgelopen 5 oefenpotjes gezien? Ik denk dat dit echt een broodnodige versterking is, meer nodig dan LB bijvoorbeeld. Nu nog een CV en een CM
 
Ik hoop ook wel op een optie tot koop. Desnoods een "te hoge" optie tot koop van 7 of 8 miljoen ofzo. Mocht hij aankomend seizoen dan geweldig keepen en komt er interesse uit het buitenland dan heb je altijd de optie om hem te kopen en gelijk door te verkopen.
 
Dat ziet er toch prima uit! Katachtige reddingen. In dat filmpje hem meer snelle voorzettingen zien doen dan Zoet de afgelopen 3 jaar..
Daarbij zie je ook een bepaalde beleving die ik bij Zoet niet zie. Ik word er wel enthousiast van, ondanks dat het huur betreft. Is een goed moment om afscheid te nemen van Zoet.
 
Wat een armoede. Als de trainer zijn spelers uit kiest dan kunnen we de scouting opdoeken. En onze TD zijn net ezels en hebben geen lessen getrokken met de aankopen van v Bommel uit skippyland. En een reserve keeper huren wow wat een beleid.
 
Dat ziet er toch prima uit! Katachtige reddingen. In dat filmpje hem meer snelle voorzettingen zien doen dan Zoet de afgelopen 3 jaar..
Oh irritatie nr 1 bij Zoet.... dat trage hervatten.... en dan die armbewegingen dat de backs diep moeten staan omdat hij daarna de bal gaat inleveren middels een lange uittrap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan