Yvon Mvogo (K), Gehuurd van RB Leipzig

Ik wil het feestje niet verpesten, maar iemand een idee waarom hij tweede doelman is? Ik bedoel, als er een tweede Neuer op doel staat - ok... Maar anders? Hoewel. die Gulasci inderdaad goed is...
 
Een gedachte die bij mij terug blijft komen is dat Smidt een soort Mourinho is.. wat ik daarmee bedoel is dat hij zijn intense manier mischien 1 of 2 jaar volhoudt en dan is hij weg.. daar is helemaal niks mee want ja we moeten gewoon weer presteren, en deze gedachte zou wel matchen met deze Huurconstructies (2jaar Mvogo) (het huren van Guus Till) Als dit klopt en je kiest daarvoor dan is dat prima.. maar juist dit jaar moeten we Ajax en Feijenoord niet onderschatten denk ik.. dus als het niet loopt moeten we ook een toekomst plan hebben. en ik vind dat J.deJong te beïnvloedbaar is vooral op de korte termijn... Mijn gedachte is gewoon dit: Als je wint heb je mogelijkheden als je verliest modderen we door.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tjesus..netto zelfs..alsof je een emmer leegschudt.

Las er toevallig iets over in het BD..Zoet en Understall wel en niet goed..of niet goed genoeg.
Benieuwd dan in komend seizoen.

Maar dat ie uit Leipzig komt is meen ik goed teken..toch??
Flink gedrild. :rolleyes: :clap2:Laat dat maar aan die deutschen over.
 
Tjesus..netto zelfs..alsof je een emmer leegschudt.

Las er toevallig iets over in het BD..Zoet en Understall wel en niet goed..of niet goed genoeg.
Benieuwd dan in komend seizoen.

Maar dat ie uit Leipzig komt is meen ik goed teken..toch??
Flink gedrild. :rolleyes: :clap2:Laat dat maar aan die deutschen over.

En in Zwitserland opgegroeid, dus altijd op tijd bij de bal.
 
Lees op twitter dat ie binnen is, handtekening staat.
Bijschrift is dat ie de strijd aan moet gaan met Zoet en Unnerstall. Mag toch hopen dat we geen bankwarmer hebben gehaald.
 
Ik vind deze Mvogo qua uiterlijk nogal lijken op Kenneth Vermeer...ik hoop voor PSV echter wel dat hij stukken beter keept dan Vermeer...!
 
Lees op twitter dat ie binnen is, handtekening staat.
Bijschrift is dat ie de strijd aan moet gaan met Zoet en Unnerstall. Mag toch hopen dat we geen bankwarmer hebben gehaald.

Schmidt wil een meevoetballende keeper en die heeft PSV nu gehaald. Gehuurd voor 2 jaar. Dat is net zolang als het contract van Schmidt loopt. Ik verwacht dat Mvogo de 1e keeper is.
Schmidt heeft het even aangekeken met Unnerstall en Zoet en kwam al snel tot de conclusie dat met deze keepers zijn aanvallende spel en gewenste tempo niet gespeeld kan worden. Nu nog sleutelen aan de rest van de selectie. :cautious:
 
John de Jong legt komst van nieuwe PSV-keeper uit: ‘Mvogo kan direct de concurrentiestrijd aan’

link

Technisch manager John de Jong van PSV denkt dat de nieuwe keeper Yvon Mvogo direct de concurrentiestrijd met Lars Unnerstall en Jeroen Zoet bij PSV aan kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan