Yvon Mvogo (K), Gehuurd van RB Leipzig

Kruspe

Administrator
Administrator
Met Mvogo op doel waren we kampioen geworden. 100%.

Geen geweldenaar, wel een bij vlagen goede keeper met soms gekke fratsen. Zelfs met het grabbel meegerekend de beste keeper die we de laatste tien jaar onder de lat gehad hebben.

Desondanks niet super rouwig om zijn vertrek. Had het aangedurfd om met hem als eerste keeper het seizoen in te gaan, maar nu biedt het wel ruimte voor een keeper waar we op lange termijn wat mee kunnen en misschien wel beter is dan Mvogo.

Zolang het maar niet die kwal Cillessen wordt. En Drommel maar nooit meer het PSV-doel verdedigt.

Derksen

Aanvoerder
Gewoon stiekem halen, we zijn toch allemaal racisten in NL dus verschil tussen die 2 op de goal zien we toch niet, maar kwalitatief ga je wel 20 stappen vooruit.

Buitenspelgoal

Assistent Coach

Geen geweldenaar, wel een bij vlagen goede keeper met soms gekke fratsen. Zelfs met het grabbel meegerekend de beste keeper die we de laatste tien jaar onder de lat gehad hebben.

Desondanks niet super rouwig om zijn vertrek. Had het aangedurfd om met hem als eerste keeper het seizoen in te gaan, maar nu biedt het wel ruimte voor een keeper waar we op lange termijn wat mee kunnen en misschien wel beter is dan Mvogo.

Zolang het maar niet die kwal Cillessen wordt. En Drommel maar nooit meer het PSV-doel verdedigt.
Ik hoop toch dat ze beseffen dat een blessure gevoelige keeper halen gewoonweg retedom is.

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021

Serieus? Beste keeper in de laatste 10 jaar? Yvon "ik hou niks tegen in mijn linkerhoek" Mvogo beter dan Jeroen Zoet tussen 2014 en 2016? Nou, dan hebben jij en ik een heel andere kijk op wat er van een keeper wordt verwacht. Toegegeven, de laatste 2 maanden deed Mvogo het behoorlijk, maar zeker afgezet tegen zijn eerste jaar was het voor mij nog lang niet genoeg om zijn verblijf als succes te bestempelen. En dat Zoet in zijn laatste jaren hier haast niks van afstand uit zijn doel wist te houden, vond ik ook teleurstellend. Maar zoals ik al zei, de jaren daarvoor waren een stuk beter.

Kruspe

Administrator
Administrator
Serieus? Beste keeper in de laatste 10 jaar? Yvon "ik hou niks tegen in mijn linkerhoek" Mvogo beter dan Jeroen Zoet tussen 2014 en 2016? Nou, dan hebben jij en ik een heel andere kijk op wat er van een keeper wordt verwacht. Toegegeven, de laatste 2 maanden deed Mvogo het behoorlijk, maar zeker afgezet tegen zijn eerste jaar was het voor mij nog lang niet genoeg om zijn verblijf als succes te bestempelen. En dat Zoet in zijn laatste jaren hier haast niks van afstand uit zijn doel wist te houden, vond ik ook teleurstellend. Maar zoals ik al zei, de jaren daarvoor waren een stuk beter.
Jeroen Zoet was een parodie op een keeper, die in zes seizoenen zeven maanden het minimale niveau heeft gehaald van wat je mag verwachten van een PSV-keeper.

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Ik hoop toch dat ze beseffen dat een blessure gevoelige keeper halen gewoonweg retedom is.

Toch bijzonder als het ze lukt, zo'n beetje de enige positie die in principe zelden tot nooit wisselt in een seizoen en het dan toch voor elkaar krijgen dat dit noodzakelijk is. (of blijft in psv's geval)

Mikasa

Internationale Legende
Welnee joh! Leuke gast die iets teveel aan tijdrekken deed.
En die Ajax een oor aan naaide door eerst doping te nemen, transfervrij te vertrekken, daar niet eerlijk over te zijn en daarna in een interview aan te geven dat het je eigenlijk geen fuck uitmaakt. Mwah. Leuk dat dat bij Ajax gebeurt, maar dat gaat dan bij PSV ook geburen.

Bovenaan Onderaan