Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik hoor die verslaggever alleen maar positief praten over die spits.. ik zie hem enkel ballen ruim naast koppen / schieten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat een wedstrijd en wat heeft Ajax het verprutst na een geweldig begin en een tussenstand van maar liefst 1-4.
Met 4-4 komen ze uiteindelijk nog goed weg. Bizar. :maniac:
 
Komen ze nog goed weg, dat die laatste paar schoten zo slecht zijn, en dat Onana geen geel krijgt.
 
Wel knap om met 9 man nog stand te houden. Chelsea was iets te wild in de aanval die laatste 10 minuten
 
Knap hoor. We gingen met 9 man met 3-0 onderuit tegen Utrecht...
 
Komen ze nog goed weg, dat die laatste paar schoten zo slecht zijn, en dat Onana geen geel krijgt.
Onana moet uitkijken, bij nog n gele kaart in de groepsfase is hij geschorst. Ben benieuwd, moeten nu toch tegen Lille? Die kregen in Amsterdam al een flink aantal kansen maar mikte die zo ongeveer allemaal in de handen van Onana. Met de afwezigheid van t vaste centrale duo kan dat nog wel lastig worden, overwinteren is nog niet zeker.
 
Onana moet uitkijken, bij nog n gele kaart in de groepsfase is hij geschorst. Ben benieuwd, moeten nu toch tegen Lille? Die kregen in Amsterdam al een flink aantal kansen maar mikte die zo ongeveer allemaal in de handen van Onana. Met de afwezigheid van t vaste centrale duo kan dat nog wel lastig worden, overwinteren is nog niet zeker.

Valencia thuis zonder Blind en Veltman. Al vraag ik me af of je daar zo rouwig om moet zijn? Daarnaast Ajax is een Europese topclub, die kunnen dat makkelijk opvangen ;)
 
Wat is die Onana, behalve een naar mens, een briljante keeper.. En wij hebben die zoutzak
Dit inderdaad. Stel je voor dat onze "keeper" bij Ajax op doel had gestaan. Hadden ze netjes 0 punten na vier wedstrijden gehad. Dat meen ik serieus: Onana was in iedere pot beslissend.

Een geweldenaar.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan