Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Valencia op 2-1 voor tegen Lille. Als Ajax het volhoudt op 4-4 staan 3 clubs op 7 punten.
 
Altijd makkelijk lullen achteraf. Durf ze maar eens te wisselen, terwijl het zo goed ging en je op dat moment met 1-4 voor stond.

Tsja. Eerlijk is eerlijk. Die tackle van Blind was 100% geel. Die van Veltman was krankzinning. Penalty? Oke, maar ook geel en zelfs zijn tweede? Kom op.

5-4 lol. Daar gaat Ajax. Chelsea mag wel miljoenen geven aan die scheidsrechter.

Dat klopt, maar ik zei het hier thuis al in de rust dat het verstandig zou zijn om één van de twee te wisselen. Vooral omdat ze al met 1-3 voor stonden en daarnaast met Alvarez een meer dan redelijke vervanger op de bank hebben zitten.
 
Wát me toch opvalt, is hoe sterk de PL clubs toch zijn... Zo atletisch, zo sterk aan de bal, zo veel snelheid... Vorig jaar met Tottenham en Liverpool ook. De continentale clubs steunen toch vaak op één à twee sterren.
 
Blijkbaar zijn er veel supporters vertrokken bij 1-4 achter en die willen weer terug het stadion in,maar die mogen er niet meer in. :p

Nooit het stadion verlaten voor het eindsignaal. :grin:
 
Blijkbaar zijn er veel supporters vertrokken bij 1-4 achter en die willen weer terug het stadion in,maar die mogen er niet meer in. :p

Nooit het stadion verlaten voor het eindsignaal. :grin:
Ik zou dat nooit durven. Sunk costs enzo.. ik heb ervoor betaald, dan ga ik maar de hele 90 minuten lijden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan