Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ik weet niet of de rode kaarten terecht waren (wat de meerderheid niet vindt). Maar ik kan wel lachen om de reacties van fans op Social media. Dat Champions League account op Twitter krijgt echt de volle laag, UefaMaffia enzo. De frustratie druipt ervan af, ik vind het heerlijk. :ROFL:
Niet per se omdat het Ajax betreft...
 
Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ik weet niet of de rode kaarten terecht waren (wat de meerderheid niet vindt). Maar ik kan wel lachen om de reacties van fans op Social media. Dat Champions League account op Twitter krijgt echt de volle laag, UefaMaffia enzo. De frustratie druipt ervan af, ik vind het heerlijk. :ROFL:
Niet per se omdat het Ajax betreft...

En dan de hosanna en de CL finale die weer in zicht was na de 1-4. Ja, in deze tijden is leedvermaak gewoon effe lekker :rolleyes:
 
Valencia thuis zonder Blind en Veltman. Al vraag ik me af of je daar zo rouwig om moet zijn? Daarnaast Ajax is een Europese topclub, die kunnen dat makkelijk opvangen ;)
Krijgen ze twee wedstrijden schorsing dan? 27/11 gaan ze toch echt naar Frankrijk, met de trein om te compenseren voor de CO2 uitstoot van de airco's tijdens het trainingskamp ;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
EIpDD2KW4AgwUQK.jpg


:grin: :lmao:
 
Wat is die Onana, behalve een naar mens, een briljante keeper.. En wij hebben die zoutzak

Een naar mens inderdaad, en een onsportieveling. Maar briljante keeper, mwah, ik denk dat je teveel Zoet hebt gezien, dan lijken alle andere ineens enorm goed. Onanas wisselt goeie momenten met bizar dramatische momenten af, en krijgt er tegen een jong en onstabiel Chelsea uiteindelijk toch ook weer 4 om de oren. Hij moet wel wat meer doen om de term briljant te verdienen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Een naar mens inderdaad, en een onsportieveling. Maar briljante keeper, mwah, ik denk dat je teveel Zoet hebt gezien, dan lijken alle andere ineens enorm goed. Onanas wisselt goeie momenten met bizar dramatische momenten af, en krijgt er tegen een jong en onstabiel Chelsea uiteindelijk toch ook weer 4 om de oren. Hij moet wel wat meer doen om de term briljant te verdienen.
Mwa, dit gebeurt echt zelden. Desondanks pakt hij gewoon wel weer een punt voor Ajax, met enkele weergaloze reddingen. Lang geleden dat ik dat bij ons heb gezien. De goals kon hij echt nauwelijks iets aan doen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat een jankers. Twee eigen goals mee, twee tegengoals afgekeurd en gewoon terechte beslissingen (al vond ik geel voor Veltman wel overdreven, al kan ik me voorstellen dat je geel geeft want Veltman).
2e geel van Veltman is nog niet duidelijk van of die voor hands of voor mekkeren was. Bij dat laatste had hij zeker een punt.
 
Mwa, dit gebeurt echt zelden. Desondanks pakt hij gewoon wel weer een punt voor Ajax, met enkele weergaloze reddingen. Lang geleden dat ik dat bij ons heb gezien. De goals kon hij echt nauwelijks iets aan doen.

Lijkt er toch op dat je onbewust je terechte walging voor Zoet hierin laat meespelen. Vorig seizoen ook meer doelpunten tegengekregen dan PSV; het verschil was alleen dat bij PSV die goals bijna allemaal doorslaggevend waren en bij Ajax niet, dan krijg je al snel een positiever beeld. Hij is ongetwijfeld 10x beter dan Zoet, maar dat is niet de graadmeter. Als hij echt de term briljant wil verdienen moet hij een paar seizoenen draaien zoals Gomes die hier draaide, maar daar is hij veel te onrustig en wisselvallig voor.
 
Ajax had de wedstrijd beter met 10 man kunnen starten en Veltman op de bank houden.
Veltman kreeg 2 Penalty's tegen en een rode kaart.
 
Wat een jankballen.
Hebben ze een keer de scheids niet mee gaan ze calimeroën.
Zondag spelen ze weer in de NL competitie en hebben ze weer een groot voordeel met de NL corrupte arbitrage.
Ze moeten de arbitrage eigenlijk op de blote knieën bedanken voor het kampioenschap van vorig en dit seizoen. De arbitrage en VAR zijn de enige reden dat ze kampioen zullen worden.
 
Lijkt er toch op dat je onbewust je terechte walging voor Zoet hierin laat meespelen. Vorig seizoen ook meer doelpunten tegengekregen dan PSV; het verschil was alleen dat bij PSV die goals bijna allemaal doorslaggevend waren en bij Ajax niet, dan krijg je al snel een positiever beeld. Hij is ongetwijfeld 10x beter dan Zoet, maar dat is niet de graadmeter. Als hij echt de term briljant wil verdienen moet hij een paar seizoenen draaien zoals Gomes die hier draaide, maar daar is hij veel te onrustig en wisselvallig voor.
Onana onrustig? Die man is een oase van rust in de goal.
 
Veltman bewoog gewoon zn arm wat naar links. Dan kan ze wel langs je lichaam hebben, maar hij maakte zich onnodig breed. Hij moet niet zeuren, over geel kan je twisten.
 
Wat een jankballen.
Hebben ze een keer de scheids niet mee gaan ze calimeroën.
Zondag spelen ze weer in de NL competitie en hebben ze weer een groot voordeel met de NL corrupte arbitrage.
Ze moeten de arbitrage eigenlijk op de blote knieën bedanken voor het kampioenschap van vorig en dit seizoen. De arbitrage en VAR zijn de enige reden dat ze kampioen zullen worden.

Corrupte Amsterdamse kutclub. Beetje janken ook. Ze mogen blij zijn dat ze niet al opgeheven zijn als club. KNJB regelt vast wel weer 3.5 uur extra rust voor de volgende wedstrijd. Precies 3.5 uur, omdat de KNJB heeft uitgerekend dat de kans dat Hendrix in dat tijdsbestek over een bananenschil uitglijdt 85% is, waardoor hij weer een wedstrijd mist.

Die kneuzen hadden niet twee penalty’s en twee rode kaarten moeten krijgen, maar minstens drie penalty’s en Onana had er ook af gemoeten ivm tijdrekken. Om maar niet te spreken over Promes die direct rood had moeten krijgen na dat Calimero vreugdedansje van hem na zijn lucky kopbal, die per toeval via die andere Calimero Ziyech voor z’n kop kwam.

Kutclub. Gewoon helemaal kut. Kut! En anders niets!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan