Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, dit is qua naainiveau gelijkwaardig aan het knipoogkroaat moment

Vind je? Ik vind het namelijk een erg goede actie van de scheidsrechter. Geel van Blind was terecht (geen direct rode kaart dus doorspelen), maar Chelsea kan door voetballen. Daar komt een schot uit die Veldman blockt met zijn hand (hand beweegt richting(!) bal). Ook een terechte kaart dus, en een penalty.

Ongelukkig? Zeker. Onterecht / Naaiend? Naar mijn mening niet.
 
Ongelofelijke inschattingsfout van Ten Hag om beide centrale verdedigers met een gele kaart te laten staan...

Vooral omdat die scheids al de hele wedstrijd met veel enthousiasme staat uit te delen.

Altijd makkelijk lullen achteraf. Durf ze maar eens te wisselen, terwijl het zo goed ging en je op dat moment met 1-4 voor stond.

Tsja. Eerlijk is eerlijk. Die tackle van Blind was 100% geel. Die van Veltman was krankzinning. Penalty? Oke, maar ook geel en zelfs zijn tweede? Kom op.

5-4 lol. Daar gaat Ajax. Chelsea mag wel miljoenen geven aan die scheidsrechter.
 
Vind je? Ik vind het namelijk een erg goede actie van de scheidsrechter. Geel van Blind was terecht (geen direct rode kaart dus doorspelen), maar Chelsea kan door voetballen. Daar komt een schot uit die Veldman blockt met zijn hand (hand beweegt richting(!) bal). Ook een terechte kaart dus, en een penalty.

Ongelukkig? Zeker. Onterecht / Naaiend? Naar mijn mening niet.
Kijk met n half oog, vond die voor Blind zeker terecht, die van Veltman valt over te discussiëren volgens mij?
 
Zou zomaar voor commentaar kunnen zijn die gele kaart. Bleef mekkeren.
Dat was wat ik ook eerst dacht, dan is het wel heel stupide van Veltman. En goed dat t eens gebeurd, zie met grote regelmaat bij beslissingen van de scheids meerdere ajacieden er op af lopen, moet gewoon eens klaar zijn net zoals om kaarten mekkeren (ook bij ons!)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan