Vooral dit is belangrijker.
“Ik twijfel ook weleens aan de uitspraken van Van Basten als analist”, countert Ten Voorde de mening van de analist uit Utrecht. Ten Voorde heeft niet zo’n hoge pet op van het analytische vermogen van de voormalig wereldvoetballer van het jaar. “Niet als voetballer, maar als analist heb ik wel grote twijfels ja.”

Laat Marco van Basten toch lullen. Er wordt veel te veel waarde gehecht aan die zogenaamde "analisten".
Er zijn er maar weinig die objectief beoordelen.
Ik vind Perez bijv. wel echt objectief. Hij kan soms wat negatief zijn, maar het is vaak wel terecht. Ik vind dat hij er wel kijk op heeft. Van Basten is gewoon een zuurpruim. Laat 'm lekker gaan golfen met Valentijn 'krantje' Driessen.
 
Het is echt onvoorstelbaar dat het alleen maar gaat over Ajax. Bedoel irritant, maar wellicht ook goed voor PSV. Lekker een beetje uit de wind blijven zonder gezeik.
 
Het is echt onvoorstelbaar dat het alleen maar gaat over Ajax. Bedoel irritant, maar wellicht ook goed voor PSV. Lekker een beetje uit de wind blijven zonder gezeik.
Uit de wind blijven? Sinds Bosz bezig is kun je veel zeggen, maar niet dat het amper over psv gaat. Iedereen heeft het momenteel over psv.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Uit de wind blijven? Sinds Bosz bezig is kun je veel zeggen, maar niet dat het amper over psv gaat. Iedereen heeft het momenteel over psv.
Nja toen het historisch slecht met Ajax ging, was het inderdaad veel Ajax, maar op zulke momenten vind ik dat niet erg :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan