In het topvoetbal op het terrein van mannen zal een vrouwelijke coach gewoon niet snel serieus genomen worden. Zou mooi zijn als dat niet klopt, maar ik geloof er echt niet in. Dan zal eerst het vrouwelijke voetbal verder moeten zijn in de ontwikkeling. Zelfs een topcoach als Wiegman gaat het denk ik niet redden.
Tja, niet alle topcoaches waren ook topspelers, dus waarom dan geen vrouw?
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Wat ik vooral grappig vond was de geveinsde verbazing van Stekelenburg. Hoezo zou dat raar zijn?!?!

Ik ben er absoluut voor en ben benieuwd hoe het zal zijn. Én het zou best kunnen werken. We gaan het daarnaast ongetwijfeld meemaken. De maatschappij verandert en dus zal ook een vrouw hoofdtrainer worden maar het idee vind ikzelf ook nog raar. En dat geveinsde: ‘ik vind het absoluut geen rare gedachte’. Haha, kom op, das onzin.
 
Laatst bewerkt:
Bij gebrek aan een beter topic maar even hier:


Dit is dat opportunisme rondom Ajax waar ik helemaal simpel van word. Ze spelen net 3 wedstrijden iets wat meer op voetbal begint te lijken en ze zijn weer helemaal geweldig.

Brobbey zal vast en zeker een prima spits zijn/kunnen worden, maar vergeten ze nu niet die vrachtwagens vol met kansen die hij gemist heeft in de tijd dat het slecht ging met Ajax? Je kon hem 1 op 1 met de keeper zetten en de bilspieren hoefde als kijker niet aangespannen te worden, want hij miste toch wel. Waar hij goed in is is zijn bolle reet in de strijd gooien en de schriele verdedigers in Nederland hebben daar veel moeite mee. En dan is Gimenez nu misschien uit vorm, maar die heeft volgens mij vele malen meer bewezen dan Brobbel
 
Wat ik vooral grappig vond was de geveinsde verbazing van Stekelenburg. Hoezo zou dat raar zijn?!?!

Ik ben er absoluut voor en ben benieuwd hoe het zal zijn. Én het zou best kunnen werken. We gaan het daarnaast ongetwijfeld meemaken. De maatschappij verandert en dus zal ook een vrouw hoofdtrainer worden maar het idee vind ikzelf ook nog raar. En dat geveinsde: ‘ik vind het absoluut geen rare gedachte’. Haha, kom op, das onzin.

Tja, dat is Jeroen Stekelenburg, ook veel meer geschikt voor het Sinterklaasjournaal dan de sportjournalistiek.
 
Nou…weet je. Ik had een gymlerares op de middelbare school en die nam ik zeer zeker wel serieus hoor! Die at pubers zoals ik als ontbijt. Wee je gebeente als je geen gymschoenen had met neutrale zolen. Man man…
 
Nou…weet je. Ik had een gymlerares op de middelbare school en die nam ik zeer zeker wel serieus hoor! Die at pubers zoals ik als ontbijt. Wee je gebeente als je geen gymschoenen had met neutrale zolen. Man man…
Volgens mij word jij nog steeds badend in het zweet (of andere substantie) wakker als je aan haar denkt.
 
Kunnen ze mister ABBA niet van de TV halen met zijn gezanik. Meneer kan het niet uit zijn bek krijgen dat we gewoon de beste zijn op dit moment, want het zit ons allemaal niet tegen. Feyenoord is echt niet minder, maar die hebben wel pech. Dat wij van Feyenoord winnen zonder twee belangrijke spelers en Teze die al na 10 minuten uitviel was zeker ook geluk? Dat Feyenoord met alle moeite wint van Volendam en RKC, gelijkspeelt tegen Fortuna en Sparta en verliest van Twente. Waar wij daar van alle 5 winnen met een doelsaldo van 17-2 is zeker ook allemaal geluk?

Lucky PSV.
 

Vooral de zin 'Ik zou nooit zoveel mensen wisselen'. Meneer is al 9 jaar geen hoofdtrainer meer en 7 jaar geen assistent. Maar hij weet het allemaal beter.
Bij Van Basten heb ik altijd het idee dat hij heel graag die ene man wil zijn die extra kritisch is op alles, en dat hij er helemaal niets van meent
 

Vooral de zin 'Ik zou nooit zoveel mensen wisselen'. Meneer is al 9 jaar geen hoofdtrainer meer en 7 jaar geen assistent. Maar hij weet het allemaal beter.
Vooral dit is belangrijker.
“Ik twijfel ook weleens aan de uitspraken van Van Basten als analist”, countert Ten Voorde de mening van de analist uit Utrecht. Ten Voorde heeft niet zo’n hoge pet op van het analytische vermogen van de voormalig wereldvoetballer van het jaar. “Niet als voetballer, maar als analist heb ik wel grote twijfels ja.”

Laat Marco van Basten toch lullen. Er wordt veel te veel waarde gehecht aan die zogenaamde "analisten".
Er zijn er maar weinig die objectief beoordelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan