Kijk m nu terug, die sneuneus is er gewoon echt niet bij bij rondo wegens een verkoudheid :ROFL::ROFL::ROFL:
Hadden we voorspelt vorige week. Eigenlijk al langer geleden werden er al grappen over gemaakt.
Nooit gedacht dat dat waarheid zou worden 😁

Mooie aflevering van Rondo, ongetwijfeld dat een deel hier het te weinig aandacht voor PSV vind, maar leuke gasten met elkaar zo zonder Marco, heerlijk zitten kijken/luisteren

Mijn jeugdheld van Basten moet van tafel. Doet gewoon zijn werk niet. Heeft niks gezien en dus geen mening. Hetzelfde als een stratenmaker laten komen die zijn stenen niet meeneemt.
Inderdaad. Ze moeten maar helemaal stoppen met de "analisten". Ik luister en kijk er niet of nauwelijks meer naar. Ik kijk naar de wedstrijd en wat ze er allemaal over lullen moeten ze zelf weten. Ze hadden bij de NOS dj's Coen en Sander aan tafel zitten en een dag later rapper Donny ( Ali B. was verhinderd ;) ). Nou dan houdt het wel op. :maniac:

:FP: :zien: :lmao:

Mijn jeugdheld van Basten moet van tafel. Doet gewoon zijn werk niet. Heeft niks gezien en dus geen mening. Hetzelfde als een stratenmaker laten komen die zijn stenen niet meeneemt.

Ik kreeg het idee dat-ie niet helemaal bij was, bijna als een beginnende dementie. Waarschijnlijk gewoon totale desinteresse, maar toch pijnlijk om te zien.

Ik kreeg het idee dat-ie niet helemaal bij was, bijna als een beginnende dementie. Waarschijnlijk gewoon totale desinteresse, maar toch pijnlijk om te zien.
Persoonlijk vond ik Marco Zuurmans al bij Rondo een aanfluiting als analist. Hopelijk vinden ze iemand die wel wat toevoegd aan de discussie. Voorlopig zet ik België op als ik van Basten zie, daar is ook nog eens veel minder reclame.

Inderdaad. Ze moeten maar helemaal stoppen met de "analisten". Ik luister en kijk er niet of nauwelijks meer naar. Ik kijk naar de wedstrijd en wat ze er allemaal over lullen moeten ze zelf weten. Ze hadden bij de NOS dj's Coen en Sander aan tafel zitten en een dag later rapper Donny ( Ali B. was verhinderd ;) ). Nou dan houdt het wel op. :maniac:

:FP: :zien: :lmao:
Paar weken terug ging het bij Makkelijk scoren ook al over dat Marco van Basten geen idee heeft waar hij over praat:

:lmao:

Van basten en Affelay moet je sowieso direct van tv halen, 1 bereid zich nooit voor en lult wat ( in slaapverwekkend tempo ) en de ander is gewoon vermoeiend en trapt alleen open deurtjes in, komt ook niks nuttigs of bruikbaars uit.

Van basten en Affelay moet je sowieso direct van tv halen, 1 bereid zich nooit voor en lult wat ( in slaapverwekkend tempo ) en de ander is gewoon vermoeiend en trapt alleen open deurtjes in, komt ook niks nuttigs of bruikbaars uit.
Ik ben volgens mij echt de enige die Van Basten wel geinig vind. Idiote uitspraken / overtuigingen soms, maar er gebeurt wel wat en hij zorgt voor discussie. Soms ben ik het zelfs wel met hem eens (niet zo vaak hoor).

Vind van die voetbaltv eigenlijk alleen leuk als er of echt de diepte in gegaan wordt qua analyse, of er iemand bij zit die zoals Van Basten de discussie doet starten. Anders is het allemaal zo 13 in een dozijn veel woorden weinig zeggen (zoals Ibi inderdaad, hoe leuk ik hem bij PSV ook vond).

Ik ben volgens mij echt de enige die Van Basten wel geinig vind. Idiote uitspraken / overtuigingen soms, maar er gebeurt wel wat en hij zorgt voor discussie. Soms ben ik het zelfs wel met hem eens (niet zo vaak hoor).

Vind van die voetbaltv eigenlijk alleen leuk als er of echt de diepte in gegaan wordt qua analyse, of er iemand bij zit die zoals Van Basten de discussie doet starten. Anders is het allemaal zo 13 in een dozijn veel woorden weinig zeggen (zoals Ibi inderdaad, hoe leuk ik hem bij PSV ook vond).
Oneens. Het maakt mij niet uit wat je mening is, maar als je als voetbalanalist geen idee hebt waar je over praat en niet eens de moeite doet om je voor te bereiden op een uitzending ben je per definitie niet geschikt. Ibi weet juist wel waar hij het over heeft en zegt altijd verstandige dingen. Dus geef mij maar een Ibi.

Oneens. Het maakt mij niet uit wat je mening is, maar als je als voetbalanalist geen idee hebt waar je over praat en niet eens de moeite doet om je voor te bereiden op een uitzending ben je per definitie niet geschikt. Ibi weet juist wel waar hij het over heeft en zegt altijd verstandige dingen. Dus geef mij maar een Ibi.
Niet voorbereiden is inderdaad onprofessioneel, maar ik denk dat het verschil hem dan zit in waarom we kijken.

Ibi is een aardige jongen, maar hij zegt nooit iets waarvan ik denk "wauw, dat is interessant". Dat doet overigens bijna geen enkele analist, misschien Marciano Vink soms, en als er iemand zit met echt verstand (zoals Ten Hag gisteren) kan er ook wel eens wat interessants gezegd worden. Maar bij gebrek aan beter heb ik dan dus liever dat er iemand zit die soms wat raars zegt en daarmee een discussie aanwakkert. Maar goed, kan begrijpen dat het storend is, ik vind Van Basten ook een nare man.

Ik kijk bijna geen voetbalshows meer, want het is tenenkrommend slecht allemaal. Zo'n Derksen en Van Basten, dat kan toch niet meer. Zodra ik die kop zie dan is het zappen naar korfbal. En die zure Van Basten...dat is ff grappig, maar kom op. Ook van de buis en rap een beetje. Pannenkoek!

Weet je, ik mis een Villa Bvd!

Het gaat een jaartje kut met die club van m, en meneer kijkt ineens geen voetbal meer. Maar hij weet wel dat Feyenoord echt geweldig was en PSV totaal overschat. Pannenkoek.
Ik vond Feyenoord bij vlagen ook overtuigender. PSV was alleen hongeriger en dus constanter.

En dus de meer dan terechte kampioen.

Echt? PSV speelde toch wel erg sterk. Alle statistieken beter. Dus waar was Feyenoord dan overtuigender?
Voor de winter, bij vlagen in de CL. PSV was constanter, maar heeft rond die zeperd bij NEC wel meer matige potten gespeeld. Op het einde werd het weer wat beter.

Terug
Bovenaan Onderaan