Hoorde ik ook. Is een aanname maar ik heb ook wel eens gedacht: misschien heeft het aan Luuk geknaagd dat hij zelfs niet meer eerste pinchhitter was. Zou hij ook echt bedankt hebben als ie eerste spits was geweest? Dat geloof ik niet.
Tuurlijk. Toen Luuk nog bij Oranje zat, draaide het best wel goed. Hij snapte prima dat hij niet de eerste keus was, en er in moest als er een ander type spelletje gespeeld moest worden.
Maar toen vond van Gaal ineens Wout fukking Weghorst de betere pinchhitter. Ik geloof wel dat dat voor de Jong de druppel was.
 
Luister net naar de samenvatting van Heerenveen-Ajax. Broodje smeren en dus hoor het commentaar en zie de beelden niet. Mijn hemel wat is die verslaggever partijdig.
Dit is eigenlijk te gek.
Die kale uit Emmen.
 
Fokking hell: Dit was het weekend.

Werkelijk 0 seconden over het spel, de kansen van PSV in aanloop naar Dortmund, CL.
Ongelooflijk.
Wel Vink die 50x herhaalde dat de rode kaart in zijn ogen er geen was. Gestrekt met de noppen op de enkel/ achillespees is geen rood omdat die arme jongen de intentie niet had om Luuk neer te halen. En het was niet hard genoeg. Meteen weggezapt toen ik dat hoorde.
 
Wel Vink die 50x herhaalde dat de rode kaart in zijn ogen er geen was. Gestrekt met de noppen op de enkel/ achillespees is geen rood omdat die arme jongen de intentie niet had om Luuk neer te halen. En het was niet hard genoeg. Meteen weggezapt toen ik dat hoorde.
Ik vond rood ook zwaar. Het was toch net uit stand dan dat hij op hoge snelheid kwam aanvliegen.
In sv het bericht dat Arno Vermeulen ad van az gaat worden? Apart..
Dat leek hem wel leuk, vertelde hij vorige week maandag op ESPN. Hij is AZ fan blijkbaar.
 
Ik vond rood ook zwaar. Het was toch net uit stand dan dat hij op hoge snelheid kwam aanvliegen.

Dat leek hem wel leuk, vertelde hij vorige week maandag op ESPN. Hij is AZ fan blijkbaar.
Ok. Ik kon al geen officiële berichten vinden. Gewoon een open sollicitatie dus..
 
Fokking hell: Dit was het weekend.

Werkelijk 0 seconden over het spel, de kansen van PSV in aanloop naar Dortmund, CL.
Ongelooflijk.
Vreemd dat dit soort programma's niet gewoon alleen bij AT5 of een andere zender in de randstedelijke provincies wordt uitgezonden?

Wel Vink die 50x herhaalde dat de rode kaart in zijn ogen er geen was. Gestrekt met de noppen op de enkel/ achillespees is geen rood omdat die arme jongen de intentie niet had om Luuk neer te halen. En het was niet hard genoeg. Meteen weggezapt toen ik dat hoorde.
Ach ja, sinds het gezwets door de KNVB zelf in het leven werd geroepen dat je naar de intensiteit moest kijken waarmee iets gebeurde, is dit mode geworden.
Voor het eerst gebruikt toen vergoelijkt moest worden dat een Ajacied bovenop het been van de liggende Zahavi stampte.
Heeft er nog iemand bij ESPN of NOS 50 keer gepraat over de penalty die Luuk niet van de VAR kreeg of had de betreffende Heraclied ook de intentie tegen de bal die 10 meter verder was te trappen en raakte hij Luuk per ongeluk?
 
Mikasa
Het was inderdaad een sollicitatie. Pijnlijk dat de poll voor Vermeulen vrij negatief uitviel. Kan me ook niet voorstellen dat az voor Arno Vermeulen gaat..
 
Ook een mooi betoog over Boscagli bij sv trouwens. Ibi pakt de mooie acties er even uit. Klasse speler..
 
Wel Vink die 50x herhaalde dat de rode kaart in zijn ogen er geen was. Gestrekt met de noppen op de enkel/ achillespees is geen rood omdat die arme jongen de intentie niet had om Luuk neer te halen. En het was niet hard genoeg. Meteen weggezapt toen ik dat hoorde.
Vond je het echt zuiver rood ja? Ik vond het wel een beetje overdreven. Geel is toch prima, ongelukkige samenloop van omstandigheden en ging voor de bal toch? Een half uur later was er een vergelijkbare actie van een van Heracles en die kreeg daar ook geel voor
 
Vond je het echt zuiver rood ja? Ik vond het wel een beetje overdreven. Geel is toch prima, ongelukkige samenloop van omstandigheden en ging voor de bal toch? Een half uur later was er een vergelijkbare actie van een van Heracles en die kreeg daar ook geel voor
Ja.. ik vond en vind het rood. Die jongen is te laat en komt met gestrekt been met de noppen vooruit op de enkel ter hoogte van de achillespees van Luuk. Dat is gewoon rood.. ongelukkig of niet. De impact maakt echt niet uit.
 
Godver de godver hoeveel pech kan een mens hebben, Loop ik zomaar mijn idool Johan en John de Bever tegen het lijf 🙏 Maar ik liep met mijn manager en die is van de regeltjes, dus handtekening en foto maken hooomaaarrrr ❌😭
 
Godver de godver hoeveel pech kan een mens hebben, Loop ik zomaar mijn idool Johan en John de Bever tegen het lijf 🙏 Maar ik liep met mijn manager en die is van de regeltjes, dus handtekening en foto maken hooomaaarrrr ❌😭
Nee joh…. Dat is wel sneu.
 
Godver de godver hoeveel pech kan een mens hebben, Loop ik zomaar mijn idool Johan en John de Bever tegen het lijf 🙏 Maar ik liep met mijn manager en die is van de regeltjes, dus handtekening en foto maken hooomaaarrrr ❌😭

(a) (a)

Ja ja verdiende straf en karma :D

Ja mijn karma pff

karma pakte me dubbel terug

Al is de rat nog zo groot, karma achterhaalt hem wel.

mijn karma slaat meteen toe

Mijn bad karma is sterker

Dat is mijn bad-gok-karma

dan zeg ik karma #doei

You can't escape karma...

stem het verhaal goed op elkaar af en je bent van de hinderlijke collega/baas af :love: (/maar karma gaat je pakken vroeg of laat)
 
Terug
Bovenaan Onderaan