Van Basten zat in Rondo de helft van de aflevering in een PSV tv achtige aflevering. Heerlijk. Hij zat daar starend naar de tafel zijn mond te houden hopende dat de avond zo sneller voorbij zou gaan.

Marco!! Marco zei Wytze. Marco schrok op uit zijn isolement. ‘Marco, jij vond Tillman toch ook heel goed?’

Ja…….

Ja op zich wel…

😂😂😂

Aanradertje om terug te kijken. Vooral Gullit is (altijd al wel) erg pro PSV
 
Van Basten zat in Rondo de helft van de aflevering in een PSV tv achtige aflevering. Heerlijk. Hij zat daar starend naar de tafel zijn mond te houden hopende dat de avond zo sneller voorbij zou gaan.

Marco!! Marco zei Wytze. Marco schrok op uit zijn isolement. ‘Marco, jij vond Tillman toch ook heel goed?’

Ja…….

Ja op zich wel…

😂😂😂

Aanradertje om terug te kijken. Vooral Gullit is (altijd al wel) erg pro PSV
Gullit moet tegengewicht geven in Rondo. Hij zit al weken te genieten dat het goed gaat met PSV en dat het niet goed gaat met Ajax. :D
 
Van Basten zat in Rondo de helft van de aflevering in een PSV tv achtige aflevering. Heerlijk. Hij zat daar starend naar de tafel zijn mond te houden hopende dat de avond zo sneller voorbij zou gaan.

Marco!! Marco zei Wytze. Marco schrok op uit zijn isolement. ‘Marco, jij vond Tillman toch ook heel goed?’

Ja…….

Ja op zich wel…

😂😂😂

Aanradertje om terug te kijken. Vooral Gullit is (altijd al wel) erg pro PSV
Gebeurde dit echt?
 
Rondo dus. Het was een leuke uitzending, Stewart had een goed verhaal en de rest van de tafel was oprecht geïnteresseerd, maar waarom Van Basten zich niet gewoon had afgemeld voor deze uitzending is me een raadsel. Zelden een voetbalanalist gezien met zo'n zichtbare afkeer voor een club.
 
Haha ja echt. Hij heeft twee keer iets gezegd in een half uur lange ode aan PSV. De ene keer hierboven toen hem er expliciet naar werd gevraagd en een tweede keer toen ze hem vroegen wat hij dan de mindere punten van PSV vond. De defensie was zijn antwoord.
Ramalho zei ie (heb ik gezien deze uitzending). Wat dat betreft ben ik 't wel met m eens. Ramalho kan eigenlijk niet bij dit psv. Hopelijk komt er een cv bij in de winterstop
 
Volgens Perez zijn er bij PSV meerdere goede spelers, en meerdere niet zo goede spelers.

Ben benieuwd wie hij dan naast Ramalho als 'niet zo goed' wil bestempelen.

Overigens chapeau dat ie 9 van 11 spelers van 88/89 gewoon weet.
 
Volgens Perez zijn er bij PSV meerdere goede spelers, en meerdere niet zo goede spelers.

Ben benieuwd wie hij dan naast Ramalho als 'niet zo goed' wil bestempelen.

Overigens chapeau dat ie 9 van 11 spelers van 88/89 gewoon weet.
Hij noemde ook Teze en Benitez naast Ramalho.

Ik denk dat ik Teze zelf de beste rechtsback van Nederland van dit seizoen vind.
 
Volgens Perez zijn er bij PSV meerdere goede spelers, en meerdere niet zo goede spelers.

Ben benieuwd wie hij dan naast Ramalho als 'niet zo goed' wil bestempelen.

Overigens chapeau dat ie 9 van 11 spelers van 88/89 gewoon weet.
Guus Til denk ik.
 
Straks maar weer gaan zitten voor het wekelijkse veren in de reet van psv steken sv blokje. Ibi schijnt weer een analyse te doen. Ik ben benieuwd
 
In sv wordt gezegd dat Luuk bedankt heeft voor Oranje omdat ie eerste spits zou willen zijn. Dat was niet de hoofdreden. Luuk heeft toen gezegd dat ie fysiek fit wilde blijven voor psv en daarom niet meer voor Oranje wilde spelen.
 
In sv wordt gezegd dat Luuk bedankt heeft voor Oranje omdat ie eerste spits zou willen zijn. Dat was niet de hoofdreden. Luuk heeft toen gezegd dat ie fysiek fit wilde blijven voor psv en daarom niet meer voor Oranje wilde spelen.
Hoorde ik ook. Is een aanname maar ik heb ook wel eens gedacht: misschien heeft het aan Luuk geknaagd dat hij zelfs niet meer eerste pinchhitter was. Zou hij ook echt bedankt hebben als ie eerste spits was geweest? Dat geloof ik niet.
 
In sv wordt gezegd dat Luuk bedankt heeft voor Oranje omdat ie eerste spits zou willen zijn. Dat was niet de hoofdreden. Luuk heeft toen gezegd dat ie fysiek fit wilde blijven voor psv en daarom niet meer voor Oranje wilde spelen.

Hoorde ik ook. Is een aanname maar ik heb ook wel eens gedacht: misschien heeft het aan Luuk geknaagd dat hij zelfs niet meer eerste pinchhitter was. Zou hij ook echt bedankt hebben als ie eerste spits was geweest? Dat geloof ik niet.
Het maakt allemaal niets uit. PSV is veel belangrijker dan Oranje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan