Pijn is iets persoonlijks, onmogelijk om iedereen te beschermen of te pijnigen tegelijk. Dus ik doe ook absoluut geen moeite om een paar te beschermen nee.
Verder ben ik niet bepaald ouderwets of alleen van de oude stempel, verandering is prima en vaak nodig ook, maar met geforceerde of uit de duim gezogen bullshit waar veel mensen in trappen of aan mee doen hebben Derksen1 en 2 enorm veel schijt aan. Natuurlijke evolutie of verandering is prima, trends en forceren nee.
Mensen die op een zaterdag Sinterklaas spelen met alles op en aan en dag er na het afkraken dat racisme is lach ik kei hard uit ja, waar men in deze nieuwe en gevoellige wereld wilt dat je ook aan de gevoelens van zulke idioten denkt die met elke wind mee buigen constant uhu
Ik omschrijf mezelf als ouderwets hard en nuchter met genoeg moderne gewoontes ook, alleen sommige dingen of gewoontes hebben tijd nodig, maar sommige gekkies anno 2022 willen verandering zien direct, good luck want stuggere lullen als de Derksen's doen daar zeker niet aan mee.
Als de 3 enige mensen met een X in hun paspoort morgen eisen dat ze eigen wc willen op Utrecht Centraal, ja sorry ik lach ze uit en ben er tegen, jullie hier de keurige burgers gaan natuurlijk typen dat ook die 3 hun rechten hebben blablabla en dat het moet komen. Al gaan ze met z'n 3en in een heel jaar hooguit 5x die wc gebruiken, nog zal men netjes en lievvv zijn dat ze het verdienen, in mijn wereld krijgen ze te horen plas in je X-broek, kies een wc of hou je muil